mazowieckie (Radom)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Koniecpol)
śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Mochowo)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Raszyn Szkolna 2a 05-090 Raszyn powiat: pruszkowski zam.publ@raszyn.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Raszyn |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką i pielęgnacją drzew i krzewów na terenie Gminy Raszyn w 2025 r. Zakres prac obejmuje: 1. wycinkę drzew i krzewów w tym usuwanie zwałów i wiatrołomów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (w sytuacjach awaryjnych np. zagrożenie bezpieczeństwa, ruchu na drodze) oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach poprzez zebranie i wywóz odpadów (grubizny, gałęzi, liści, trocin) powstałych na skutek prac do miejsca utylizacji lub odzysku; 2. pielęgnację drzew i krzewów polegającą na wykonaniu w zależności od potrzeb następujących cięć: a) cięcie sanitarne: zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych. Wykonywanie jako zabiegi poprzedzające inne zabiegi pielęgnacyjne, warunkując podjęcie pozostałych prac w koronie drzewa, b) cięcie korygujące: (techniczne) - cięcie zmierzające do niwelowania wad budowy korony, poprawiającego statystykę drzewa i krzewów, usuwanie konarów i gałęzi zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub mienia oraz pełne zabezpieczenie ran i ubytków, c) cięcie formujące: cięcie do uzyskania określonej formy pokrojowej drzew i krzewów, w których wykonano zabiegi formowania w latach ubiegłych; 3. frezowanie pni w tym: a) usunięcie pnia pozostałego po drzewie lub krzewie poprzez jego niwelację ok. 10-30 cm poniżej poziomu gruntu, b) zasypanie otworu po pniu ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb, c) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach i wywóz odpadów (zrąbków, trocin) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku; 4. karczowanie karpin drzew w tym: a) odkopanie bryły korzeniowej, usunięcie korzenia, b) zasypanie otworu po karpie korzeniowej ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb, c) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach i wywóz odpadów (karpy korzeniowej, drobnych korzeni) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku; 5. zrąbkowanie materiału roślinnego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 6. wywóz i utylizację gałęzi i drewna; 7. uporządkowanie terenu w miejscach prowadzonej wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych wraz z zagrabieniem i zamieceniem terenu działań. CPV: 77211400-6, 77211500-7 Dokument nr: 2025/BZP 00001373, ZP.271.1.1.2025.IW Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93f4b690-4946-46b9-8298-ec1e6ec2abb7 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone zostały w pkt. XII i XIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE: administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Gmina Raszyn z siedzibą w Raszynie, Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn, e-mail: ratusz@raszyn.pl , tel. 22 7017777. Dane osobowe zawarte w ofertach, złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na: ,,Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku" znak sprawy: ZP.271.1.1.2025.IW, są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w oparciu o następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowania, mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i poprawiania. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych w powyższym celu dostępne są na BIP Urzędu w zakładce Przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Urząd Gminy Raszyn wdrożył wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Szczegółowe informacje oraz informacje oraz procedura dostępne są na BIP Urzędu w Zarządzeniu nr 169/2024 Wójta Gminy Raszyn z dnia 25 września 2024 r. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-10 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 0/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2025.IW 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką i pielęgnacją drzew i krzewów na terenie Gminy Raszyn w 2025 r. Zakres prac obejmuje: 1. wycinkę drzew i krzewów w tym usuwanie zwałów i wiatrołomów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (w sytuacjach awaryjnych np. zagrożenie bezpieczeństwa, ruchu na drodze) oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach poprzez zebranie i wywóz odpadów (grubizny, gałęzi, liści, trocin) powstałych na skutek prac do miejsca utylizacji lub odzysku; 2. pielęgnację drzew i krzewów polegającą na wykonaniu w zależności od potrzeb następujących cięć: a) cięcie sanitarne: zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych. Wykonywanie jako zabiegi poprzedzające inne zabiegi pielęgnacyjne, warunkując podjęcie pozostałych prac w koronie drzewa, b) cięcie korygujące: (techniczne) - cięcie zmierzające do niwelowania wad budowy korony, poprawiającego statystykę drzewa i krzewów, usuwanie konarów i gałęzi zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub mienia oraz pełne zabezpieczenie ran i ubytków, c) cięcie formujące: cięcie do uzyskania określonej formy pokrojowej drzew i krzewów, w których wykonano zabiegi formowania w latach ubiegłych; 3. frezowanie pni w tym: a) usunięcie pnia pozostałego po drzewie lub krzewie poprzez jego niwelację ok. 10-30 cm poniżej poziomu gruntu, b) zasypanie otworu po pniu ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb, c) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach i wywóz odpadów (zrąbków, trocin) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku; 4. karczowanie karpin drzew w tym: a) odkopanie bryły korzeniowej, usunięcie korzenia, b) zasypanie otworu po karpie korzeniowej ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb, c) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach i wywóz odpadów (karpy korzeniowej, drobnych korzeni) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku; 5. zrąbkowanie materiału roślinnego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 6. wywóz i utylizację gałęzi i drewna; 7. uporządkowanie terenu w miejscach prowadzonej wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych wraz z zagrabieniem i zamieceniem terenu działań. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60% Termin płatności faktury - waga kryterium 40% 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada na czas realizacji usługi zezwolenie lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na odbiór i utylizację odpadów. a) w zakresie posiadanego doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 1 (jedną) usługę o podobnym charakterze i złożoności, tj. polegającą na wycinaniu i podcinaniu drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy zł brutto). b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: - 1 (jedną) osobę, kierownika prac posiadającego uprawnienia nadzoru z zakresu chirurgii, pielęgnacji i ochrony drzew oraz posiadającego wykształcenie ogrodnicze; - 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia do pielęgnacji zieleni wysokiej; - 2 (dwie) osoby, wykwalifikowani pracownicy posiadający uprawnienia do obsługi pił spalinowych i sprzętu specjalistycznego; - 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących roboty przy drodze. c) w zakresie zdolności technicznej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w tym co najmniej: a) pilarki - 5szt. b) ciągnik z przyczepą - 1szt. c) koparkę - 1szt. d) samochód do transportu gałęzi i drzew - 1szt. e) podnośnik koszowy do prac na wysokości min 18m - 1szt. f) rębarka do gałęzi - 1szt. g) frezarka do pni - 2szt. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ; 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ), 3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3a do SWZ; 4. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 8.1 oraz 8.2 SWZ - wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.2 SWZ - w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, żąda od Wykonawcy zezwolenia określonego w pkt. 7.2.2, 2. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ - wykaz usług spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub nadal są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania) 3. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, Wykonawca składa na wezwanie na dalszym etapie postępowania) 4. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4c) SWZ - wykaz sprzętu spełniającego wymagania określone w pkt. 7.2.4c) SWZ, który będzie wykorzystywany do realizacji usługi wraz z informacjami na temat ich dysponowania oraz parametrami sprzętów i ich ilością - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z formularzem ofertowym, wykonawca składa: 1. Załącznik A - wycena poszczególnych usług; (nie złożenie Załącznika A będzie podstawą do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP); 2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ - pkt. 9.1, 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ - pkt. 7.3, 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ - pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania. 5. Pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik Wykonawcy, 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ - pkt. 10.3, 7. Potwierdzenie wniesienia wadium. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 0/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania, należy dołączyć do oferty odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych w zdaniu 1 dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ustawy i dołączą do oferty pełnomocnictwo wystawione w takiej samej formie jak oferta, obejmujące umocowanie w wyżej opisanym zakresie (lub ciąg pełnomocnictw). 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian określony został w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 5. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60% Termin płatności faktury - waga kryterium 40% 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-08 |
© eurobudowa.pl 2004-2025