Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
151z dziś
4584z ostatnich 7 dni
13738z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, SERWISOWANIA I NAPRAWY BRAM HANGAROWYCH,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, SERWISOWANIA I NAPRAWY BRAM HANGAROWYCH, PRZEMYSŁOWYCH, OGRODZENIOWYCH, SZLABANÓW, ŚLUZ, RAMP I DRZWI

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: DOWODCA 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
ul. Silniki 1
61-325 Poznań
powiat: Poznań
Tel. 261 548 611
31blt.przetargi@ron.mil.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: Tel. 261 548 611
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przedmiotem jest usługa z dziedziny obronności i bezpieczeństwa, na zasadach określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa w 31 BLT
,,ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, SERWISOWANIA
I NAPRAWY BRAM HANGAROWYCH, PRZEMYSŁOWYCH, OGRODZENIOWYCH, SZLABANÓW, ŚLUZ, RAMP I DRZWI W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ
31 BLT- KRZESINY, A ZLOKALIZOWANYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: POZNAŃ, BABKI, KIEKRZ, BORÓWIEC, ROGALIN, LESZNO I ŚREM''
1. Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na jedno lub więcej zadań niżej wymienionych:
ZADANIE NR 1 - konserwacja i naprawa bram i szlabanów w kompleksie 2744 Poznań Ul. Kościuszki kompleksie 5706 Kiekrz, 8652 Borówiec, w kompleksie 7096 Rogalin, oraz 4246 i 7887 Babki

ZADANIE NR 2 - konserwacja i naprawa bram i szlabanu w kompleksie 2972 Leszno i kompleks 2981
i 2982 Śrem

ZADANIE NR 3 - konserwacja i naprawa bram i szlabanów w kompleksie 2799 i 6035 Poznań, Ul. Silniki 1- (ogrodzenia)

ZADANIE NR 4 - konserwacja i naprawa bram w kompleksie 6035 Poznań, Ul. Silniki 1 (H1, H3, F100, HUSH HOUSE)

ZADANIE NR 5 - konserwacja i naprawa bram w kompleksie 6035 Poznań, Ul. Silniki 1 (HANGARY LEKKIE)

ZADANIE NR 6 - konserwacja i naprawa bram, śluzy i rampy w kompleksie 2799 i 6035 Poznań,
ul. Silniki 1

ZADANIE NR 7 - konserwacja i naprawa bram i drzwi w kompleksie 6035(USR) Poznań, Ul. Silniki 1

ZADANIE NR 8 - konserwacja i naprawa bram (ogrodzenie KILO i LIMA strefa USR) w kompleksach 6035 Poznań, Ul. Silniki 1

w oparciu o wymagania określone w Warunkach Przetargu.

Dokument nr: ZP 58/IX/24

Otwarcie ofert: 10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Klubie Garnizonowym 31 BLT, w dniu 10.01.2025r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
9. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, kancelaria jawna, do dnia 10.01.2025r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
8. Wymagany termin realizacji umowy do 30.11.2025r.

Wymagania:
o wartości zamówienia nieprzekraczającej 443 000 euro (dalej : Regulamin)
2. Zamawiający wymaga by Wykonawca:
2.1. posiadał:
a) Dla Zadania nr 1 - certyfikat/referencje potwierdzające wykonanie konserwacji lub naprawy bram GLOBALSYSTEM

b) Dla Zadania nr 5 - certyfikat/referencje potwierdzające wykonanie konserwacji lub naprawy bram BI-FOLD firmy SCHWEISS THE DOOR LEADER

c) Dla Zadań nr 4 i 6 - certyfikat/referencje potwierdzające wykonanie konserwacji lub naprawy firmy Wiśniowski lub TORSYSTEM BUTZBACH lub HOORMAN

d) Dla Zadania nr 7 - certyfikat/referencje potwierdzające wykonanie konserwacji lub naprawy firmy CONTRUZIONI CIMOLAI ARMANDO

e) Dla Zadania nr 8 - certyfikat/referencje firmy Wiśniowski.

W przypadku braku kwalifikacji do obsługi niektórych urządzeń dopuszcza się zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawcy posiadającego powyższe dokumenty na warunkach określonych
w umowie.

2.2. dysponował osobami, które będą realizować zamówienie w zakresie Zadań nr 1, 3-8 posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ,,ZASTRZEŻONE" wraz
z aktualnym zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (podstawa: art. 21 pkt 4 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r. (Dz. U. z 2024 poz. 632). W przypadku braku poświadczenia lub upoważnienia dla wyżej wskazanych osób, Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, że wyraża zgodę na przeszkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych
w celu ich upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE".

2.2. dysponował minimum 1 osobą w zakresie wszystkich zadań, która będzie realizować zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy
i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (tj. Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) : serii ,,E"
do 1 kV Grupa 1 pkt. 2, 5, 9 i 10, serii ,,D" Grupa 1 pkt. 10 oraz serii ,,E" Grupa 2 pkt. 5, 6 lub Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska (tj. Dz. U. 2022 poz. 1392): serii ,,E" dla 1kV Grupa 1 pkt. 2, 7, 11 i 13, serii ,,D" Grupa 1 pkt. 13 oraz serii ,,E" Grupa 2 pkt. 12, 14 - dotyczy uprawnień wydanych
po 01.07.2022r.
Wyżej wymienione dokumenty określone w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy.
W przypadku nie przedstawienia przez wybranego Wykonawcę w/w dokumentów przed podpisaniem umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.

3. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu, na podstawie art. 701 Kodeksu Cywilnego oraz
§ 16 ust. 1 pkt c) 1.4 i § 20 Regulaminu.

4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu zgodnie z § 26 pkt. 1.2; 1.3; 1.4; 1.10; 1.11; 1.12; 1.13; 1.14 ww.
Regulaminu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Zamawiający w sposób szczegółowy nie określa tego warunku;
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający w sposób szczegółowy nie określa tego warunku;
c) Zdolności technicznej lub zawodowej:

dla ZADAŃ NR 5,6,7
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji, serwisowaniu lub naprawie bram hangarowych lub przemysłowych na łączną kwotę brutto min. odpowiednio:

dla ZADANIA NR 5 - 100 000,00 zł
dla ZADANIA NR 6 - 200 000,00 zł
dla ZADANIA NR 7 - 200 000,00 zł

Usługi należy wykazać w Wykazie usług - wg. zał. nr 6 do WP. Do wykazu Wykonawca załącza dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna):
a) brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie;
b) warunek, o którym mowa w części 3.2) c. w zakresie wykazania doświadczenia, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców w całości.

5. Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków i braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 2 do Warunków Przetargu;
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg zał. nr 3 do Warunków Przetargu;
c) oświadczenie - wykaz usług, wraz z referencjami - wg zał. nr 6 do Warunków Przetargu;
ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy na zasadach art. 366 Kodeksu Cywilnego.

6. Kryteria oceny ofert wraz ze znaczeniem poszczególnych kryteriów:
KRYTERIA
RANGA (%)
Cena za konserwację
70
Cena za naprawę
20
Czas reakcji serwisu na awarię
10
RAZEM:
100
a). Kryterium: cena za konserwację
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------- x100 x 70%
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 70. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena za konserwację. Cena winna wynikać z Formularza cenowego - zał. Nr 5 do WP, należy ją przenieść do Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do WP).
b). Kryterium: cena za naprawę
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------- x100 x 20%
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 20. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena za naprawę. Cena winna wynikać z Formularza cenowego - zał. Nr 5 do WP, w którym należy wskazać wartość w rozbiciu na czynniki cenotwórcze (Rg., Kp, Zysk). Przykład:
(Rg. - 44,10, Kp - 69,50%, zysk - 7,6%) w przykładzie podano średnie wartości cenotwórcze za III kwartał 2024 r. - roboty elektryczne (Wielkopolska) - INTERCENBUD
Wzór rozliczenia czynników cenotwórczych (44,10x1.695)x1,076= 80,84 zł + 23% VAT = 99,43 zł
(tak wyliczoną cenę za 1 Rg brutto za naprawę, należy przenieść do Formularza ofertowego - zał. Nr 1
do WP).
c). Kryterium: czas reakcji w przypadku awarii
przez reakcję serwisu na awarię Zamawiający rozumie przybycie pracownika Wykonawcy do wskazanego obiektu, od chwili zgłoszenia przez przedstawicieli zamawiającego telefonicznie i e-mailem.
Oferta Wykonawcy (odpowiednio do zadeklarowanego terminu) otrzyma punkty, tj.:
czas reakcji w przypadku awarii do 3 godzin - 10 pkt
należy podać pełne godziny w formularzu ofertowym!
Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje dłuższy czas reakcji w przypadku zgłoszonej awarii nie otrzyma punktów. W celu potwierdzenia spełniania tego kryterium w formularzu ofertowym - wg zał. nr 1 do WP, należy wpisać odpowiednio ilość godzin.
Wskazany w ofercie czas reakcji zostanie wpisany do umowy o ile oferta ta okaże się najkorzystniejsza. Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii to 6 godzin. Zaoferowanie czasu reakcji serwisu powyżej 6 godzin będzie skutkowało odrzuceniem oferty z powodu niespełniania wymagań Warunków Przetargu.

7.Warunki Przetargu można otrzymać bezpłatnie w wersji elektronicznej lub odebrać osobiście
w siedzibie Zamawiającego. Aby otrzymać Warunki Przetargu należy przesłać do Zamawiającego mailem (skan wniosku) wniosek o dopuszczenie do postępowania w celu ich udostępnienia (załącznik
do ogłoszenia). Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu e-mailem fakt ich otrzymania.
11. Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu jej złożenia.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu na daną część złożona zostanie tylko jedna oferta odpowiadająca treści Warunków Przetargu (§ 21 ust. 9 Regulaminu), w celu ustalenia postanowień umowy Zamawiający przeprowadzi negocjacje z jednym Wykonawcą, w oparciu o treść złożonej oferty na podstawie art. 72 Kodeksu Cywilnego.
13. Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie są wymagane.
14. Zamawiający przewiduje prawo opcji do wysokości 90% wartości umowy podstawowej
w zakresie napraw i usuwania awarii bram, szlabanów, śluz, ramp i drzwi.
15. Do upływu terminu składania ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania Warunków Przetargu.
16. Osoba upoważniona do kontaktów: p. Bożena GAŁECKA, mail: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia.
18. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.