Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
335z dziś
4768z ostatnich 7 dni
13922z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Nabycie solarium stojącego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nabycie solarium stojącego

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: FIT LADY MARTA JAWORSKA
Lubańska 9a
59-900 Zgorzelec
powiat: zgorzelecki
660403067
ryszard@strefaruchu.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210334
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zgorzelec
Wadium: ---
Nr telefonu: 660403067
Termin składania ofert: 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nabycie solarium stojącego
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-4562/24 - Dywersyfikacja działalności FIT LADY Marta Jaworska (Region 5 - dolnośląskie)

Część 1
Nabycie solarium stojącego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Nabycie solarium stojącego - 1 szt.:
Dane techniczne (minimalne):
- Liczba lamp: 52 szt.
- Moc lamp: 180W
- Moc (min / max) - 9 kW
- Płynna regulacja wentylatora
- Wyświetlacz ciekłokrystaliczny
- System dźwiękowy
- Centralny wyrzut powietrza
- Pakiet startowy
- Fabrycznie nowe

CPV: 31521200-6, 33100000-1, 33158300-5, 37416000-7, 39712000-6

Dokument nr: 2025-8203-210334, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-09
Sposób składania ofert wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
lubański
Gmina
Lubań
Miejscowość
Lubań
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-01-13
Koniec realizacji
2025-01-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
UWAGA:
- Cena musi zawierać dostawę, montaż, uruchomienie i podstawowe przeszkolenie
- Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych technicznych oferowanego przedmiotu
- Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania odpowiedzi na pytania zadane do dnia poprzedzającego termin składania ofert
Oferty złożone w inny sposób nie będą rozpatrywane.
Prosimy o składanie ofert jako 1 plik pdf lub zip.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy gwarancji
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a. zmiana terminu realizacji umowy:
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
- Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem
- W przypadku zawarcia przez Zamawiającego aneksu na termin realizacji projektu z Instytucją Pośredniczącą
b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
e. zmiany w dokumentacji projektowej,
f. zmiany osób reprezentujących strony,
g. zmiany terminów płatności poszczególnych rat,
h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,
i. zmiana lokalizacji miejsca instalacji i dostawy maszyny,
j. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1
2. Karta/specyfikacja produktu - dokument własny oferenta/producenta
Zamawiający ma prawo wezwania do uzupełnienia oferty i załączników.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Z postępowania wyklucza się:
a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w zał. 1.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-02
Data ostatniej zmiany
2025-01-02 15:02:20

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena brutto (w pln) - 90 pkt
Punktacja zostanie obliczona za pomocą wzoru:
(wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 90
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, podatki - w tym VAT).
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. do kryterium 1.
Ceny należy podawać w PLN lub EUR w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). W przypadku ceny w EUR na etapie porównania ofert kwota przeliczona zostanie na PLN wg kursu średniego NBP EUR/PLN z dnia poprzedzającego wystawienie oferty.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. 1
Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty obejmującej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Długość gwarancji (w miesiącach) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10
Minimalna długość gwarancji 12 miesięcy.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ryszard Jaworski
tel.: 660403067
e-mail: ryszard@strefaruchu.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.