Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
298z dziś
4731z ostatnich 7 dni
13885z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Kompleksowa usługa sprzątania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa usługa sprzątania

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Łęczyński - Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Łęcznej
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna
powiat: łęczyński
tel. 815315335, 815315337
ppp@ppp.powiatleczynski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Łęczna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 815315335, 8153
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiat Łęczyński - Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Łęcznej
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym pn. ,,Kompleksowa usługa sprzątania Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Łęcznej".
1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej usługi sprzątania Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.
3. Środki do sprzątania i dezynfekcji zapewnia Wykonawca.
3. Realizacja usługi winna być wykonana w dni powszednie po skończonej pracy pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych od godz. 11:00 do godz. 19:00.
4. Zakres czynności obejmuje:
1) Czynności wykonywane w dni powszednie po skończonej pracy pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych od godz. 11.00 do godz. 19:00, na powierzchni 400m2
a) sprzątanie i mycie ciągów komunikacyjnych- zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg-ciągi komunikacyjne;
e) sprzątanie pokoi administracyjnych i gabinetów specjalistów (gabinet dyrektora, sekretariat, gabinety specjalistów, pomieszczenia socjalne oraz sala konferencyjna placówki - liczba pomieszczeń 15 );
zamiatanie, mycie wykładzin, wycieranie kurzu z mebli, sprzętu biurowego (monitorów, klawiatur, drukarek, aparatów telefonicznych i innych) oraz parapetów, utrzymanie we właściwym stanie mebli tapicerowanych będących w posiadaniu placówki)
g) utrzymanie w czystości łazienek i toalet - zamiatanie, mycie podłóg, usuwanie kurzu z szafek, mycie i polerowanie luster oraz mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (toalety, umywalki, armatura, dozowniki na mydło),
1) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian;
j) mycie i polerowanie powierzchni szklanych wraz z ramami tj. drzwi wejściowe, ppoż. -przecieranie futryn, klamek, drzwi wewnętrznych;
k) opróżnianie pojemników na śmieci - wymiana worków i wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych;
ł) mycie drzwi wewnętrznych, zewnętrznych wraz z ościeżnicami;
2) Czynności wykonywane dwa razy w roku:
a) mycie wszystkich okien z ościeżnicami.

CPV: 90910000-9

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 10.01.2025r. do godz. 10:00:
1) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna lub
2) osobiście w siedzibie Zamawiającego, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna lub
3) przesłać e-mailem ppp@ppp.powiatleczynski.pl (decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
IV: Termin wykonaniu zamówienia
1. Miejscem realizacji usługi jest Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.
2. Termin realizacji usługi: 13.01.2025 r.-31.12.2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia Nr 29/2020/2021 z dnia 1 marca 202 lr. Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Łęcznej w sprawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Łęcznej, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 złotych netto w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 z poz. 1320 z późn. zm.) dla zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 tys. zł, do których nie stosuje się ww. ustawy, oraz w związku z art. 44 ust 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 z. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1270 z późn. zm.).
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 94 ust. 1 ze o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w kategorii osób:
a) niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1165);
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 735), osób poszukujących pracy, niepozostających zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz. U. z 2022 t. poz. 447 z późn. zm.);
d) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny wykonawczy (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 53 z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
e) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2123);
f) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 z późn. zm.);
g) osób, które uzyskały Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1264 z późn. zm.);
h) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
i) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 82.3),
pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej w/w kategorii jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy lub w jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Wykonawca ma obowiązek udokumentować posiadany status zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, zgodnie z art 94 ust. 2 ustawy PZP.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o ust. 1, 3 i 4 niniejszego Rozdziału;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia,
b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem,
c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia
e) spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego, o których mowa w art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r- Prawo zamówień publicznych, określone przez Zamawiającego, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 tej ustawy, tj. jeżeli wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które miałyby wykonywać w imieniu wykonawcy usługę sprzątania budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Łęcznej;
f)posiadają aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Zamawiający w odniesieniu do powyższych warunków nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):
l)stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli pracz likwidacje jego majątku lub sąd zarządził likwidacje jego majątku trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2002 r. poz. 2309) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy,
4. Zamawiający wykluczy a postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
5. Zamawiający zastrzega przez Wykonawcę osobiste wykonanie całości zamówienia
6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się: mailowo lub w formie pisemnej. Dokumenty będą przekazywane drogą mailową lub pocztową.
2. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytania ofertowym PPP.26.1.2024.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski i zawiadomienia, wezwania, zapytania oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazuje w formie pisemnej lub drogą elektroniczną
4. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
5. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem należy kierować na adres Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Łęcznej
Aleja Jana Pawła 11 95, 21-010 Łęczna e-mail: ppp@ppp.powiatleczynski.pl
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) Formularz oferty (zał. 1)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
b) Oświadczenie Wykonawcy (zał. 3)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
7. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
8. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
10. Wykonawca powinien przygotować ofertę w języku polskim na formularza ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
IX. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym ze Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania oferta.
Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
2.Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską lub osobiście należy oznakować w następujący sposób:
,,Kompleksowa usługa sprzątania Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Łęcznej" Znak sprawy: PPP.26.1.2024
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę Zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
2. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie.
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.
4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.
5. Cena oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca nie dolicza po datku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT- wykazuje zapis obowiązek podatkowy po stronie zamawiającego", Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Za- mawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując narwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium:
CENA 100%
Razem 100%
Punkty za kryterium Cena" (C) zostaną obliczone według wzoru:
c
e n a
Cena najtańszej oferty Cena oferty badanej
X
100
3. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto,
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
5. Zamawiający poprawi treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe.
XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie wg. wzoru umowy załącznika nr 2.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
XIV. WYNIK POSTĘPOWANIA:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców.
XV. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN.

Uwagi:
XVI. KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 112 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 2 04.05.2016, str. 1), dalej RODO Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu, jest Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.
2) Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych. Kontakt w sprawach danych osobowych można uzyskać poprzez adres e-mail: inspektor@powiatleczynski.pl dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej ustawa Pap"; Zgodnie z art. 16 RODO osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia. W art. 19 ust. 2. PZP ograniczono powyższe uprawnienie. Ustawodawca zastrzegł, iż skorzystanie przez podmiot danych z ww. prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP.
Zgodnie z art. 68 PZP zamawiający musi zapewnić, aby przekazywanie wszelkich dokumentów odbywało się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
Protokół postępowania jest jawny oraz zostaje udostępniony wraz z załącznikami przez zamawiającego na wniosek zainteresowanego podmiotu. Zasadą jest, iż udostępnia się wszystkie
dane osobowe zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Jednakże z uwzględnieniem art. 74 ust. 3 i ust. 4 PZP.
Zgodnie z art. 19 ust. 1 PZP zamawiający może realizować obowiązki informacyjne, wynikające z art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa. art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, wykonywane w drodze zadania skierowanego do Zamawiającego.

Kontakt:
7. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Karolina Budzińska-Grzesiuk p.o. Dyrektora Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Łęcznej

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.