dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Radomsko 97-500)
świętokrzyskie (Skarżysko Kamienna)
warmińsko-mazurskie (Giżycko)
podlaskie (Suwałki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Gromnik ul. Witosa 2 33-180 Gromnik powiat: tarnowski 14 65 14 202, 14 65 14 238, 14 65 14 250, 14 65 14 281 przetargi@gromnik.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gromnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 14 65 14 202, 14 65 |
Termin składania ofert: | 2025-01-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I. Opis przedmiotu wyceny - usługi pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Budowa systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie gminy Gromnik" Inwestycja objęta wsparciem z Krajowego Planu Odbudowy i zwiększenia odporności - inwestycja B.3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową na terenach wiejskich. 1. Przedmiotem wyceny jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych polegających na: budowie systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie gminy Gromnik. 2. Planowany zakres inwestycji obejmować będzie: o Budowa kanalizacji w m. Chojnik- szacowana długość sieci 0,78 km, o Budowa sieci wodociągowej w m. Siemiechów - szacowana długość sieci 1,6 km , o Budowa sieci wodociągowej w m. Brzozowa - szacowana długość sieci 2,8 km, o Budowa sieci wodociągowej wraz z zbiornikiem wyrównawczo-zapasowym wody czystej (kubatura: 793,73 m3)- szacowana długość sieci 0,05 km. 3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w następujących branżach: branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, branży elektrycznej, branży konstrukcyjno - budowlanej. Od Wykonawcy Zamawiający wymagał będzie imiennego wykazu osób do pełnienia funkcji inspektora nadzoru z danej branży z załączeniem odpowiednich uprawnień i innych niezbędnych dokumentów, odpowiednich do zakresu nadzorowanych robót, pozwalających na pełnienie wskazanej funkcji. 4. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadań. 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie ponadto: o reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową; Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego - nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu; o całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz innymi wymogami stawianymi w trakcie realizacji inwestycji; o kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; o sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; o niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców; o całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych odbioru końcowego i odbioru ostatecznego) wykonanych robót budowlanych; o sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; o wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; o żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych; o wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; o uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; o organizowanie oraz przewodniczenie Radom Budowy dotyczącym postępu robót lub rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca robót, Inspektor, Zamawiający), sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; o kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; o kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP; o wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; o sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; o dokonywanie rozliczeń ilościowych i wartościowych wykonanych robót budowlanych będących przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; o bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; o monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; o sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu prowadzonych robót oraz przekazanie jej Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji; o po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego; o działanie w każdym przypadku w interesie Zamawiającego. CPV: 71700000-5 Składanie ofert: 3. Wycenę należy złożyć w terminie do dnia 07.01.2025 r.. do godz. 12:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres Urząd Gminy Gromnik, Ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik lub drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@gromnik.pl. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w okresie wykonywania robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia ewentualnych usterek, włącznie z udziałem w odbiorze i kontrolach poprzedzających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy oznacza wykonanie pełnego zakresu usług, obowiązków wynikających z zawartej umowy. Wymagania: III. Opis sposobu obliczenia ceny: Cenę wyceny należy wyliczyć jako cenę ryczałtową przy uwzględnieniu wszystkich warunków i wymogów realizacji zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie elementy i obowiązki wykazane w Zapytaniu cenowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (np. koszty przejazdów, noclegów itd.). Cena winna być liczona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w Formularzu wyceny cyfrowo i słownie. Podane wyceny służyć będą do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia na usługę nadzoru inwestorskiego. IV. Sposób przygotowania wyceny: 1. Wycenę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ,,Wycena", 2. Wycena winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, V. Dodatkowe informacje: 1. Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożenie przez Wykonawców wycen nie obliguje Zamawiającego do późniejszego Zawarcia umowy na realizację zadania. 3. Koszt przygotowania wyceny ponosi Wykonawca. |
© eurobudowa.pl 2004-2025