Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
14z dziś
4448z ostatnich 7 dni
13602z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wolbórz
Pl. Jagiełły 28 Tel. 44/61-64-241
97-320 Wolbórz
powiat: piotrkowski
tel. 44 616 42 41 wew. 41
k.rytych@wolborz.eu
Województwo: łódzkie
Miasto: Wolbórz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 616 42 41 we
Termin składania ofert: 2025-01-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu
lokalizacji inwestycji celu publicznego
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
o opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy w części tekstowej i graficznej w formie elektronicznej oraz papierowej (ok. 330 szt.)
o opracowanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego w części tekstowej i graficznej w formie elektronicznej oraz papierowej (ok. 70 szt.)
o ewentualne korekty projektów WZ/L.I.C.P w przypadku zmian wprowadzonych przez Inwestora, zmian wynikających z uzyskanych uzgodnień do danego projektu oraz w przypadku uchylenia decyzji przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze i przekazaniu sprawy do ponownego rozpatrzenia opracowanie projektów zmiany każdej decyzji.
2) Zakres zlecanych prac:
o zamawiający wymaga aby Wykonawca minimum raz w tygodniu osobiście pojawiał się w siedzibie Zamawiającego w celu konsultacji w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego,
o zamawiający wymaga aby Wykonawca w godz.ch pracy Urzędu tj. poniedziałek, środa, czwartek godz. 730-1530, wtorek godz. 730-1630, piątek 730-1430 pełnił dyżur telefoniczny.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduję się w projekcie umowy (załącznik nr 4)

Dokument nr: 271.bp. 1.2025

Otwarcie ofert: 12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.01.2025 r. o godz. 1015

Składanie ofert:
11. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres email k.rytych@wolborz.eu lub za pomocą Systemu E- Zamówienia Publiczne pod adresem: https://c-zp.wolborz.eu nie później niż do dnia 07.01.2025 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
6. Wymagany termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować od dnia 17.01.2025 r. do 16.01.2026 r.

Wymagania:
5. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki jeżeli wykaże, że:
o dysponuje min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje o których mowa w art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
o posiada doświadczenie w zakresie sporządzania co najmniej 400 projektów decyzji o warunkach zabudowy, oraz minimum 100 projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załączeniem dokumentu(ów) potwicrdzająccgo(ych), że usługi te zostały wykonane należycie w okresie ostatnich dwóch lat (2023/2024) np. poświadczenie.
7. Informacja o kryteriach oceny oraz wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert.
Cena-waga 100%
8. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
Na wykonawcę zamówienia zostanie wybrana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
9. Opis sposobu przygotowania
1. Oferta powinna zawierać:
o wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości formularza oferty;
o wykaz osób;
o wykaz usług;
2. Każdy Wykonawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/c w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji.
10. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
14. Postanowienia końcowe
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest
cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nic mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
4. W toku oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także może wezwać do uzupełnienia w szczególności pełnomocnictw oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów przedmiotowych.
5. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
6. W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących zaproponowanej ceny.
7. Po wybraniu Wykonawcy Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z wybranym Wykonawcą w celu wynegocjowania lepszych warunków.
8. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy" w sprawie zamówienia publicznego,
5) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
11.0 unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszcza te informacje na własnej stronie internetowej.
12. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości przekazywanych wniosków, względem ilości określonej w zapytaniu ofertowym. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
15. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Wolborza, z siedzibą: Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, tel. 44/61-64-241;
? inspektor ochrony danych osobowych: inspcktor@cbi24.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. ,,Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego";
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej t.j. 1330, Dz. U. z 2018 r., poz.1330 z późn. zm.;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z ustawą o archiwizacji;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
? W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 13 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Kontakt:
13. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami
? Katarzyna Rytych, tel. 44 616 42 41 wew. 41, e-mail: k.rytych@wolborz.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.