Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5112z ostatnich 7 dni
14443z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Pińczowski
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów
powiat: pińczowski
tel. 664914719, Tel. (+48) 41 35 760 01
starostwo@pinczow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pińczów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 664914719, Tel.
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W PIŃCZOWIE.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W PIŃCZOWIE.
Szczegółowy opis prac opisuje zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W PIŃCZOWIE.
Przedmiot zamówienia będzie obejmować:
1. Pomieszczenie nr 21A (I piętro) - GABINET STAROSTY (wymiary-cm- 570x440x260)
- Zeskrobanie i zmycie starej farby
- Demontaż opraw żarowych porcelanowych, gniazd, łączników itp.
- Demontaż posadzek z wykładziny dywanowej
- Gruntowanie podłoży preparatami
- Zasklepienie rys i pęknięć
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonów wylewanych
- Gruntowanie powierzchni szpachlowanych
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (lateksowymi) nowych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
- Zasklepienie rys i pęknięć
- Ułożenie paneli drewnianych wraz z listą cokołową ( koszt zakupu podkładu pod panele, paneli i listwy cokołowej - po stronie Zamawiającego)
- Przeróbka instalacji grzewczej w rejonie przebudowywanych pomieszczeń (koszt zakupu grzejników i innych materiałów związanych z montażem instalacji - po stronie Wykonawcy. Grzejnik płytowy stalowy, uniwersalny grzejnik pokojowy do wodnych instalacji grzewczych z możliwością podłączenia zarówno z dołu, jak i z bokuj.
- Przeróbka - przekładki instalacji elektrycznej, niskoprądowej w rejonie przebudowywanych pomieszczeń (tylko małe poprawki w obrębie istniejącej instalacji)
- Przełożenie instalacji teletechnicznych (tylko małe i konieczne poprawki w obrębie istniejącej instalacji)
- Przeróbka instalacji oświetleniowej w rejonie przebudowywanych pomieszczeń (montaż opraw, przełączników, gniazd itp.). Koszt zakupu opraw oświetleniowych po stronie Zamawiającego.
2. Pomieszczenie nr 21 B (I piętro) - GABINET WICESTAROSTY (wymiary-cm-330x315x260)
- Zeskrobanie i zmycie starej farby
- Gruntowanie podłoży preparatami
- Zasklepienie rys i pęknięć
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonów wylewanych
- Gruntowanie powierzchni szpachlowanych
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (lateksowymi) nowych tynków wewnętrznych sufitów i ścian.
3. Pomieszczenie nr 19 (I piętro) - POKÓJ BIUROWY (wymiary-cm-280x450x260)
- Zeskrobanie i zmycie starej farby
- Demontaż posadzek z wykładziny dywanowej
- Gruntowanie podłoży preparatami
- Zasklepienie rys i pęknięć
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonów wylewanych
- Gruntowanie powierzchni szpachlowanych
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (lateksowymi) nowych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
- Ułożenie paneli drewnianych wraz z listą cokołową (koszt zakupu podkładu pod panele, paneli i listwy cokołowej - po stronie Zamawiającego)
- Przeróbka instalacji grzewczej w rejonie przebudowywanych pomieszczeń (koszt zakupu grzejników i innych materiałów związanych z montażem instalacji - po stronie Wykonawcy. Grzejnik płytowy stalowy, uniwersalny grzejnik pokojowy do wodnych instalacji grzewczych z możliwością podłączenia zarówno z dołu, jak i z bokuj.
- Przeróbka - przekładki instalacji elektrycznej, niskoprądowej w rejonie przebudowywanych pomieszczeń (tylko małe i konieczne poprawki w obrębie istniejącej
instalacji).
- Przełożenie instalacji teletechnicznych (tylko małe i konieczne poprawki w obrębie istniejącej instalacji)
- Przeróbka instalacji oświetleniowej w rejonie przebudowywanych pomieszczeń (montaż opraw, przełączników, gniazd itp.). Koszt zakupu opraw oświetleniowych po stronie Zamawiającego.
4. Pomieszczenie nr 9 (parter) - AKTA KIEROWCÓW (wymiary-cm-280x280x260)
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności.
- Zasklepienie rys i pęknięć
- Jednokrotne gruntowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
- Demontaż posadzek z wykładziny dywanowej
- Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej
- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki terakotowe 30x30 cm wraz z cokolikami układane na klej (całość materiału po stronie Wykonawcy).
5. Pomieszczenie - przedsionek (parter) - wejście do Wydziału Komunikacji (wymiary-cm-340xl80x260)
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi (lateksowymi) starych tynków z poszpachlowaniem nierówności.
- Zasklepienie rys i pęknięć.
- Jednokrotne gruntowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów.
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian.
- Wykucie z muru starych ościeżnic (trzy otwory drzwiowe)
- Montaż nowych ościeżnic w ścianach z cegieł.
Montaż 1 skrzydeł drzwiowych zewnętrznych jednoskrzydłowych fabrycznie wykończonych wraz z okuciem (dane techniczne: profil:, aluprof mb-70, kolor: szare aluminium ( rai 9007 ), wymiar: szerokość 860 mm x wysokość 2035 mm, wypełnienie: przeszklenie p4/16/4, panel od dołu 900mm, wyposażenie: 2x zamek, 3x zawias, klamka/klamka, samozamykacz bez blokady, współczynnik przenikania ciepła konstrukcji: u = 1,7 w/m2.
Montaż 2 skrzydeł drzwi -.KONSTRUKCJA SKRZYDŁA: Grupa 1 -,,plaster miodu" lub płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki (opcja za dopłatą), całość obłożona płytą HDF. Boki skrzydła pokryte są taśmą brzegową ABS. AKCESORIA W CENIE SKRZYDŁA - zamek: na klucz zwykły, z blokadą łazienkową lub dostosowany pod wkładkę patentową, dwa zawiasy czopowe standard, trzy zawiasy w skrzydle o wymiarze ,,100" i,,110", Rekomendowane ościeżnice przylgowe.
6. Pomieszczenie nr 35 (II piętro) (wymiary-cm-360x280x260)
-- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności.
- Zasklepienie rys i pęknięć.
- Jednokrotne gruntowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów.
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian.
7. Pomieszczenie nr 17 (II piętro) (wymiary-cm-280x450x260)
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności.
- Zasklepienie rys i pęknięć.
- Jednokrotne gruntowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów.
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian.
8. Pomieszczenie (parter) (wymiary-cm-280x280x260)
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności.
- Zasklepienie rys i pęknięć.
- Jednokrotne gruntowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów.
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
9. Prace pomocnicze
- Wywiezienie gruzu.
- Zabezpieczenie wykładzin.

Dokument nr: ORISO.I.2600.26.2024

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać na adres: 28-400 Pińczów, Ul. Zacisze 5 (liczy się data złożenia u Zamawiającego) lub e-mailem: starostwo@pinczow.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10 stycznia 2025 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28.02.2025 r.
2. Termin zakończenia wykonania robót nie później niż do 28.02.2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia.
W związku z faktem, iż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130000,00 PLN netto zamówienie prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN netto na podstawie Zarządzenia Starosty Pińczowskiego nr 7.2021 z dnia 03.02.2021r.
IV. Warunki zamówienia.
1. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT po wykonaniu usługi na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń podpisanego przez obie strony.
2. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanymi przez przedstawicieli Stron protokołami odbioru przedmiotu umowy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu na zamówienia
- Kompletnie wypełniony formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego
VII. Opis sposobu przygotowywania oferty.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
2. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści Formularza ofertowego wg zał. nr 2.
4. Formularz oferty oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Zapytaniu ofertowym w ramach rozeznania rynku muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/ce ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną).
5. Wymaga się aby wszelkie poprawki w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. powinny być parafowane własnoręcznie przez Wykonawcę.
6. Wykonawca może wprowadzić zmiany (poprawki, modyfikacje i uzupełnienia) do złożonej oferty lub wycofać złożoną ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert, lub otrzyma pisemne oświadczenie Wykonawcy o wycofaniu oferty, przed upływem terminu składania ofert.
7. Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
8. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej (PLN).
9. Cenę jednostkową oraz łączną wartość oferty należy określić w wysokości brutto wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg stawek podatku VAT obowiązującą w 2025r.
10. Cena brutto zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, warunkami stawianymi przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym w ramach rozeznania rynku z uwzględnieniem upustów i rabatów, a także z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT obowiązującego w 2024/25r., bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: KRYTERIUM: CENA RYCZAŁTOWA CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA - 100 %
2. Zamawiający w toku badania ofert będzie zażądać udzjelenia przez Wykonawców dodatkowych wyjaśnień w odniesieniu do złożonych przez nich ofert. Odmowa
udzjelenia wyjaśnień spowoduje dyskwalifikację Wykonawcy. Wszelkie ustalenia z Wykonawcą będą opisane w PROTOKÓLE OGLĘDZIN pn. WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W PIŃCZOWIE, który zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty Zapytania ofertowego w ramach rozeznania rynku.
UWAGI:
TRYB ROZEZNANIA RYNKU NIE ZOBOWIĄZUJE ZAMAWIAJĄCEGO DO ZLECENIA ZAMÓWIENIA WYKONAWCY, KTÓRY ZŁOŻYŁ OFERTĘ.ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE REZYGNACJĘ Z UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI BEZ PODANIA PRZYCZYNY. Załączniki do Zapytania ofertowego realizowanego w ramach rozeznania rynku.
10. Rodzaj materiału -Inne warunki zamówienia:
1. W celu ustalenia ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności w określeniu faktycznego zakresu wykonywanych robót. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza sprecyzowanie Szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia po przeprowadzonej wizji lokalnej.
3. Płatność po zakończeniu wykonania i bezusterkowym odbiorze całości robót.
4. Termin płatności 14 dni po dostarczeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury.
Oferta powinna zwierać:
o Cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia.
o Termin wykonania wszystkich zamawianych robót.

Kontakt:
Osoby uprawnione do komunikowania się z wykonawcami: Dorota Fraczek, tel.
664914719, email: dorota.fraczek@pinczow.net

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.