Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
186z dziś
4619z ostatnich 7 dni
13773z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przegląd instalacji solarnych oraz pomp ciepła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd instalacji solarnych oraz pomp ciepła

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC
3 Maja 41
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
Telefon: 32 266 34 26
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/461054
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 266 34 2
Termin składania ofert: 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przegląd instalacji solarnych oraz pomp ciepła zainstalowanych w obiektach zarządzanych przez MOSiR w Sosnowcu
Opis postępowania: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu przeglądu instalacji solarnych oraz pomp ciepła zainstalowanych w obiektach zarządzanych przez MOSiR w Sosnowcu wraz z określeniem ewentualnych powstałych nieprawidłowości.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Wykaz instalacji solarnej oraz pomp ciepła podlegających przeglądowi w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu zlokalizowanych.

Nazwa obiektu

Adres obiektu

Instalacja

Hala Sportowa

ul. Baczyńskiego 4

50 kolektorów - pow. 91 m2

Kompleks Sportowy

Aleja Mireckiego 31

15 kolektorów - pow. 27,3 m2

Kompleks Piłkarski Budynek Dom Sportowca

ul. Kresowa 1

20 kolektorów - pow. 36,4 m2

Kompleks Piłkarski Budynek Szatniowy

ul. Kresowa 1

30 kolektorów

Kompleks Sportowy - inst. Solarna + pompa ciepła

ul. Orląt Lwowskich 70

15 kolektorów - pow. 27,3 m2, pompa ciepła powietrze/woda o mocy 10 kW

Hala Widowiskowo Sportowa - inst. solarna + pompa ciepła

ul. Żeromskiego 4c

128 kolektorów - pow. 302 m2, powietrzna pompa ciepła moc 13 kW

Centrum Aktywności Rodzinnej

ul. Hubala-Dobrzańskiego 99A

40 kolektorów - pow. 202 m2

Pływalnia Letnia - pompy ciepła

ul. Wojska Polskiego 181

2 powietrzne pompy ciepła moc 2,3 kW każda

2. W ramach usługi Wykonawca winien wykonać w szczególności poniższe czynności:

- sprawdzenie stanu technicznego poszczególnych elementów instalacji (m.in. przewodów rurowych, kolektorów, zaworów i zasuw, izolacji termicznej itp.),

- sprawdzenie instalacji pod kątem występowania nieszczelności,

- sprawdzenie ciśnienia roboczego w instalacji,

- sprawdzenie parametrów czynnika grzewczego (glikolu) wraz z określeniem ewentualnych
ilości uzupełnień glikolu,

- sprawdzenie prawidłowości pracy pomp,

- kontrola przepływu objętościowego wraz z regulacją (jeśli regulacja będzie konieczna),

- sprawdzenie naczyń przeponowych wraz z regulacją ciśnienia (jeśli regulacja będzie
konieczna),

- sprawdzenie zasobników, w tym stanu anod magnezowych,

- sprawdzenie filtrów siatkowych,

- sprawdzenie zaworów mieszających a także inne nie wymienione wyżej czynności mające wpływ na prawidłowe działanie instalacji solarnej i pomp ciepła.

3. W przypadku drobnych usterek instalacji solarnej lub pomp ciepła (np. nie dokręcone śruby, nakrętki, zawory, itp.) Wykonawca własnym kosztem i staraniem winien wykonać te czynności w ramach niniejszego zamówienia.

4. Wykonawca winien sporządzić niezależne protokoły dla każdej instalacji stwierdzające ich stan techniczny, uwagi i zalecenia w odniesieniu do badanych elementów (wszczególności opisanych powyżej).

5. Po sporządzeniu wszystkich protokołów z przeglądu należy je dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej, na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz edytowalnym wraz z protokołem odbioru, którego podpisanie przez Zamawiającego uprawniać będzie Wykonawcę do wystawienia faktury/rachunku.

Warunki zamówienia:

1. Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2018, poz. 2177 tekst jedn. z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893).

2. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty zawierające cały zakres określony w niniejszym zapytaniu.

3. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, który w okresie 3 lat poprzedzających dzień składania ofert wykonał nienależycie umowę na rzecz Zamawiającego. Za nienależyte wykonanie umowy przyjmuje się w szczególności naliczenie kary umownej, odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy lub niezgodne z umową usuwanie usterek gwarancyjnych.

4. Kryterium oceny ofert stanowić będzie cena brutto wykonania zamówienia.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

6. Przed zawarciem umowy na wykonanie usługi objętej niniejszym zapytaniem ich Wykonawca zostanie poproszony o podanie niezależnej wyceny usługi dla każdej instalacji (obiektu) dla umożliwienia Zamawiającemu prawidłowej kwalifikacji kosztów wykonania usługi.

7. Wykonawca ma obowiązek wykonywać przeglądy instalacji solarnej i pomp ciepła zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i zasadami BHP.

8. Wykonawca ma obowiązek wykonywać przeglądy w sposób jak najmniej ingerujący w mienie użytkownika oraz uprzątnąć miejsce prowadzenia prac.

9. Jeśli Wykonawca zamierza powierzyć realizację części lub całości prac podwykonawcy winien w ofercie określić ten zakres i dołączyć do oferty wzór umowy z podwykonawcą. Brak takiej informacji oznaczać będzie, że zlecenie realizowane będzie bez udziału podwykonawców.

10. Termin realizacji zamówienia - 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zawarcie umowy planowane jest w dniach 03 - 07.02.2025 roku.

11. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie wyłącznie kryterium cenowego, tj. cena brutto oferty za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100 %.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.

Grupa asortymentowa:

Dokument nr: DIR/1/2025

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/461054
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2025-01-07 11:00 2025-01-10 15:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC
3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec
Telefon: 32 266 34 26
Województwo: ŚLĄSKIE

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.