wielkopolskie (Poznań)
lubuskie (Zielona Góra)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Koniecpol)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd instalacji solarnych oraz pomp ciepła |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41 41-200 Sosnowiec powiat: Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/461054 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 32 266 34 2 |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przegląd instalacji solarnych oraz pomp ciepła zainstalowanych w obiektach zarządzanych przez MOSiR w Sosnowcu Opis postępowania: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu przeglądu instalacji solarnych oraz pomp ciepła zainstalowanych w obiektach zarządzanych przez MOSiR w Sosnowcu wraz z określeniem ewentualnych powstałych nieprawidłowości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykaz instalacji solarnej oraz pomp ciepła podlegających przeglądowi w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu zlokalizowanych. Nazwa obiektu Adres obiektu Instalacja Hala Sportowa ul. Baczyńskiego 4 50 kolektorów - pow. 91 m2 Kompleks Sportowy Aleja Mireckiego 31 15 kolektorów - pow. 27,3 m2 Kompleks Piłkarski Budynek Dom Sportowca ul. Kresowa 1 20 kolektorów - pow. 36,4 m2 Kompleks Piłkarski Budynek Szatniowy ul. Kresowa 1 30 kolektorów Kompleks Sportowy - inst. Solarna + pompa ciepła ul. Orląt Lwowskich 70 15 kolektorów - pow. 27,3 m2, pompa ciepła powietrze/woda o mocy 10 kW Hala Widowiskowo Sportowa - inst. solarna + pompa ciepła ul. Żeromskiego 4c 128 kolektorów - pow. 302 m2, powietrzna pompa ciepła moc 13 kW Centrum Aktywności Rodzinnej ul. Hubala-Dobrzańskiego 99A 40 kolektorów - pow. 202 m2 Pływalnia Letnia - pompy ciepła ul. Wojska Polskiego 181 2 powietrzne pompy ciepła moc 2,3 kW każda 2. W ramach usługi Wykonawca winien wykonać w szczególności poniższe czynności: - sprawdzenie stanu technicznego poszczególnych elementów instalacji (m.in. przewodów rurowych, kolektorów, zaworów i zasuw, izolacji termicznej itp.), - sprawdzenie instalacji pod kątem występowania nieszczelności, - sprawdzenie ciśnienia roboczego w instalacji, - sprawdzenie parametrów czynnika grzewczego (glikolu) wraz z określeniem ewentualnych ilości uzupełnień glikolu, - sprawdzenie prawidłowości pracy pomp, - kontrola przepływu objętościowego wraz z regulacją (jeśli regulacja będzie konieczna), - sprawdzenie naczyń przeponowych wraz z regulacją ciśnienia (jeśli regulacja będzie konieczna), - sprawdzenie zasobników, w tym stanu anod magnezowych, - sprawdzenie filtrów siatkowych, - sprawdzenie zaworów mieszających a także inne nie wymienione wyżej czynności mające wpływ na prawidłowe działanie instalacji solarnej i pomp ciepła. 3. W przypadku drobnych usterek instalacji solarnej lub pomp ciepła (np. nie dokręcone śruby, nakrętki, zawory, itp.) Wykonawca własnym kosztem i staraniem winien wykonać te czynności w ramach niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca winien sporządzić niezależne protokoły dla każdej instalacji stwierdzające ich stan techniczny, uwagi i zalecenia w odniesieniu do badanych elementów (wszczególności opisanych powyżej). 5. Po sporządzeniu wszystkich protokołów z przeglądu należy je dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej, na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz edytowalnym wraz z protokołem odbioru, którego podpisanie przez Zamawiającego uprawniać będzie Wykonawcę do wystawienia faktury/rachunku. Warunki zamówienia: 1. Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2018, poz. 2177 tekst jedn. z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893). 2. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty zawierające cały zakres określony w niniejszym zapytaniu. 3. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, który w okresie 3 lat poprzedzających dzień składania ofert wykonał nienależycie umowę na rzecz Zamawiającego. Za nienależyte wykonanie umowy przyjmuje się w szczególności naliczenie kary umownej, odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy lub niezgodne z umową usuwanie usterek gwarancyjnych. 4. Kryterium oceny ofert stanowić będzie cena brutto wykonania zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 6. Przed zawarciem umowy na wykonanie usługi objętej niniejszym zapytaniem ich Wykonawca zostanie poproszony o podanie niezależnej wyceny usługi dla każdej instalacji (obiektu) dla umożliwienia Zamawiającemu prawidłowej kwalifikacji kosztów wykonania usługi. 7. Wykonawca ma obowiązek wykonywać przeglądy instalacji solarnej i pomp ciepła zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i zasadami BHP. 8. Wykonawca ma obowiązek wykonywać przeglądy w sposób jak najmniej ingerujący w mienie użytkownika oraz uprzątnąć miejsce prowadzenia prac. 9. Jeśli Wykonawca zamierza powierzyć realizację części lub całości prac podwykonawcy winien w ofercie określić ten zakres i dołączyć do oferty wzór umowy z podwykonawcą. Brak takiej informacji oznaczać będzie, że zlecenie realizowane będzie bez udziału podwykonawców. 10. Termin realizacji zamówienia - 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zawarcie umowy planowane jest w dniach 03 - 07.02.2025 roku. 11. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie wyłącznie kryterium cenowego, tj. cena brutto oferty za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100 %. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. Grupa asortymentowa: Dokument nr: DIR/1/2025 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/461054 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2025-01-07 11:00 2025-01-10 15:00 Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 Województwo: ŚLĄSKIE |
© eurobudowa.pl 2004-2025