podlaskie (Białystok)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Tarnów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja i rozbudowa systemu alarmowania |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO SIEDLCE SKWER NIEPODLEGŁOŚCI 2 08-110 Siedlce powiat: Siedlce 257943904, 257943759 adam.akonom@um.siedlce.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210758 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siedlce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 257943904, 257943759 |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja i rozbudowa systemu alarmowania Miasta Siedlce Powstaje w kontekście projektu PLUA.01.01-IP.01-0003/23 - Joint actions in the Siedlce-Ostrołęka Subregion and Volyn Oblast to prepare emergency services for combating fires, natural disasters, and other climate change-related hazards Część 1 Modernizacja i rozbudowa systemu alarmowania Miasta Siedlce Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis DOSTAWA, instalacja i uruchomienie w Urzędzie Miasta Siedlce (Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce) centrali alarmowej z oprogramowaniem sterującym i monitorującym pracę wszystkich syren alarmowych (punktów alarmowych) wraz z jednoczesnym zapewnieniem kompatybilności z już istniejącymi siedmioma syrenami elektronicznymi szczelinowymi firmy SCH Elektronik EWSA-4 600W, działającymi obecnie na sterowniku RUW-2000N i radiotelefonie Kenwood NX-3220, które są zainstalowane w ramach projektu ,,Mazowieckie Syreny+" i - z uwagi na ciągłość projektu do dnia 31 grudnia 2027 r. - nie podlegają modyfikacjom. DOSTAWA, montaż, uruchomienie i integracja z modernizowanym systemem dwóch fabrycznie nowych syren elektronicznych - każda z zestawem głośników o mocy 600W, urządzeniem sterującym, zasilanych energią elektryczną, wykorzystujących do transmisji dźwięku i sterowania transmisję radiową, Internet/LAN oraz inne media. Miejsca instalacji: 1) Szkoła Podstawowa nr 5 w Siedlcach, Ul. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 3, 08-110 Siedlce, 2) ,,Dom Pod Kasztanami" Dom Dziecka w Siedlcach, Ul. Ignacego Daszyńskiego 10, 08-110 Siedlce. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie instruktaży dla administratorów i użytkowników systemu wskazanych przez Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST W ZAŁĄCZNIKU Nr 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 35120000-1, 35240000-8, 72268000-1 Dokument nr: 2025-84287-210758 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-16 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Siedlce Gmina Siedlce Miejscowość Siedlce Wymagania: Warunki zmiany umowy WARUNKI ZMIANY UMOWY Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności, gdy jest spowodowana: o wstrzymaniem prac przez Zamawiającego - w tym przypadku termin zakończenia prac ulegnie przedłużeniu o okres wstrzymania robót lub o okres uzgodniony pomiędzy stronami, o klęską żywiołową - w tym przypadku termin zakończenia robót budowlanych zostanie przedłużony o liczbę dni trwania klęski i liczbę dni trwania naprawy szkód na budowie spowodowanych klęską żywiołową, o koniecznością wykonania prac zamiennych o czas niezbędny na ich wykonanie, o koniecznością wykonania prac dodatkowych wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe, zgodne z harmonogramem realizacji inwestycji zrealizowanie przedmiotu zamówienia, o czas niezbędny na ich wykonanie, o z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją działań (zaniechań) którejkolwiek ze stron - w tym przypadku termin zakończenia robót ulegnie przedłużeniu o okres uzgodniony pomiędzy stronami Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w wykonaniu co najmniej dwóch zadań, których przedmiotem była dostawa i montaż syren alarmowych lub central alarmowych lub urządzeń włączających syreny alarmowe, na kwotę minimum 100 tys. zł każde zadanie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w sposób czytelny, kompletny i jednoznaczny. 2) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składa ofert. 3) Kwoty w ofercie powinny być podane w PLN. 4) Termin ważności oferty - 30 dni od upływu terminu składania ofert. 5) Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy (akumulatory 12 miesięcy), chyba, że gwarancja producenta jest dłuższa, to obowiązuje gwarancja udzielana przez producenta. 6) Dopuszcza się jedynie składanie ofert na wykonanie zadania z nowymi urządzeniami i innymi elementami składowymi. 7) Wykonawca powinien wskazać, że zaoferowane przez niego urządzenie/sprzęt/element wyposażenia są zgodne z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zaakceptować warunki zamówienia. 8) W przypadku braku spełnienia przez Wykonawcę warunków zawartych w zapytaniu ofertowym, oferta nie będzie brana pod uwagę. 9) Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności. 10) Wszystkie koszty sporządzania oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania realizowanego z zachowanie zasady konkurencyjności. 11) Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. 12) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (tj. otrzyma największą liczbę punktów) zostanie zawarta umowa. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty, a realizacja zamówienia będzie przebiegała według jej postanowień. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena realizacji zamówienia zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu składania ofert, zmiany treści zapytania ofertowego. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania, na każdym etapie trwania postępowania. 16) Zamawiający dopuszcza możliwość składania zapytań do niniejszego ogłoszenia wyłącznie poprzez bazę konkurencyjności w terminie nie późniejszym niż do dwóch dni roboczych przed datą składania ofert określoną w ogłoszeniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Formularza ofertowego - według wzoru, załącznika Nr 2 do niniejszego zapytania, 2. wykazu wykonanych dwóch zadań, według załączonego wykazu (załącznik nr 3), 3. referencje lub dowody dostawy, wykonania zadania, jak wyżej. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-08 Data ostatniej zmiany 2025-01-08 15:18:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena" = (cena netto oferty najniższej / cena netto oferty badanej) x 100 Cena - 100 % (maks. 100 punktów) Kontakt: Osoby do kontaktu ADAM AKONOM tel.: 257943904 e-mail: adam.akonom@um.siedlce.pl Mariusz Ziółkowski tel.: 257943759 e-mail: mariusz.ziolkowski@um.siedlce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025