Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5383z ostatnich 7 dni
22106z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach
ul. Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
32 234 31 62, 32 234 06 96
przetargi@zdpgliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 234 31 62, 32 234
Termin składania ofert: 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Rozbudowa skrzyżowania drogi
powiatowej Nr 2981S Ul. 1 Maja z drogą powiatową Nr 2982S Ul. Wilsona w Knurowie"
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem
zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz ze specyfikacjami technicznymi
wykonania i odbioru robót polegających na rozbudowie skrzyżowania drogi
powiatowej Nr 2981S Ul. 1 Maja z drogą powiatową Nr 2982S Ul. Wilsona
w Knurowie.
2. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje w szczególności:
? zmianę geometrii skrzyżowania rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej
Nr 2981 (ul. 1 Maja) z drogą powiatową Nr 2981S (ul. Wilsona),
? przebudowę istniejącej zatoki przystankowej,
? budowę/ przebudowę dróg dla pieszych,
? przebudowę istniejących zjazdów do posesji,
? wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni projektowanych elementów przekroju
poprzecznego, m.in. jezdnie, drogi dla pieszych, zjazdy, zatoka przystankowa,
? wykonanie odwodnienia przedmiotowej inwestycji w postaci zabudowy wpustów
ulicznych,
? wykonanie zabezpieczeń elementów infrastruktury technicznej,
? zaprojektowanie sygnalizacji świetlnej na przedmiotowym skrzyżowaniu,
? budowę przejść dla pieszych, wyposażonych w dedykowane oświetlenie,
1? wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowania pionowe,
poziome, urządzenia BRD),
? budowę nowej oraz przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej (zabudowa
wpustów, przykanalików, kanału głównego),
? budowę nowej oraz przebudowę istniejącej sieci wodociągowej,
? przebudowę elementów sieci elektroenergetycznej,
? budowę sygnalizacji świetlnej na przedmiotowym skrzyżowaniu,
? budowę elementów kanału technologicznego,
? wykonanie elementów organizacji ruchu (m.in. oznakowanie poziome, pionowe,
urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego).
3. W czasie prowadzenia robót należy utrzymać ruch pojazdów i pieszych. W przypadku
chęci prowadzenia prac przy całkowitym zamknięciu drogi wszelkie koszty związane
ze skierowaniem ruchu pojazdów transportu publicznego drogami objazdowymi,
w szczególności roszczenia przewoźników wykonujących publiczny transport
osób, pozostają po stronie Wykonawcy (pismo ZTM Nr OP.4174.4.90.2022.PK.3
z dnia 26.04.2022 r.).
4. Sposób wykonania, wymagania jakościowe oraz zakres robót budowlanych
podlegających nadzorowi zostały określone w dokumentacji projektowej oraz
STWiORB stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
5. Zakres planowanych robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach
niniejszego zamówienia realizowany będzie na podstawie zezwolenia na realizację
inwestycji drogowej, decyzja Nr 3/24 z dnia 19.12.2024 r. (pismo Nr
WAB.673.00004.2024).
6. Zamawiający wskazuje, iż teren inwestycji jest ogólnodostępny, co pozwala na
samodzielne dokonanie oględzin miejsca realizacji robót budowlanych.
7. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczyć będzie etapu
realizacji inwestycji oraz etapu po zakończeniu realizacji inwestycji - w okresie
gwarancji obowiązującej nie krócej niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru
końcowego robót budowalnych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego
zamówienia.
8. Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca
skierował osobę pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru, posiadającą uprawnienia
budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej bez ograniczeń.
Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa
w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra
Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje,
zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2Skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia osoba powinna legitymować się
co najmniej 3 - letnim, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych,
doświadczeniem w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca / osoba skierowana do realizacji zamówienia powinna posiadać
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej lub w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie.
9. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie pełny zakres
czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) tj. w szczególności:
9.1.
Na etapie realizacji inwestycji:
1) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw
technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa
budowlanego oraz umowy o wykonanie robót budowlanych,
2) wypełnione karty tytułowej i dokonanie wpisów o podjęciu funkcji Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego w zarejestrowanym Dziennika Budowy,
3) informowanie Zamawiającego o postępie prac poprzez Raporty Miesięczne
Inspektora,
4) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu Raportu Końcowego z przebiegu
realizacji usługi w terminie 7 dni od daty odbioru końcowego robót podlegających
nadzorowi,
5) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót
budowlanych,
metodologii
robót,
harmonogramów,
planów
BIOZ
i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu,
6) nadzór nad postępem robót pod względem technicznym, jakościowym,
finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym,
7) koordynacja nadzoru geotechnicznego nad prowadzeniem prac w przypadku
takiej konieczności,
8) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie
wykonywania robót budowlanych w terminach umożliwiających ich usunięcie
przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia
poszczególnych robót,
9) zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów
budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez
Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości,
deklaracji zgodności i certyfikatów,
10) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z umową na roboty
budowlane i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji
na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia,
11) kontrola sposobu składowania i przechowywania
uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
materiałów
oraz
12) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców
bez wiedzy i zgody Zamawiającego,
313) weryfikacja dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych
i/lub jego Podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
realizujących inwestycję, celem potwierdzenia wymogu Zamawiającego
dotyczącego obowiązku zatrudnienia określonych osób na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przy realizacji inwestycji,
jak również kontrola tych informacji w miejscu realizacji inwestycji
(przynajmniej 1 raz w miesiącu sprawowania nadzoru), wraz z przekazywaniem
Zamawiającemu stwierdzonych naruszeń w tym względzie,
14) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego
w związku z wykonywanymi robotami,
15) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci
i instalacji,
16) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia
realizacji umowy na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców,
posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy
nieruchomości przyległych,
17) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu
ochrony zdrowia i bezpieczeństwa,
18) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót,
19) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych
o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę robót
budowlanych, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia
wad,
20) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających
zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych
i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem
przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny,
21) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez
Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz
przedłożenie do decyzji Zamawiającego,
22) dokumentowanie wszelkich postępów prac,
23) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć
cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane
w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD- w ilości 2 egz.)
24) organizowanie w razie potrzeby okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym
przez Zamawiającego, sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych
spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania,
25) obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli
podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw
i obowiązków,
26) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania
wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych
dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności,
bieżącego informowania Wykonawcy robót budowlanych o obowiązujących
przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze
4szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących
przepisów),
27) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania
Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego,
roszczeń
28) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich
wynikłych podczas realizacji umowy,
29) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub
niezgodnie z wymaganiami umowy,
30) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót budowlanych placu
budowy w przypadku wypowiedzenia umowy,
31) rozliczenie zadania w przypadku jego wypowiedzenia,
32) sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do
eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym,
33) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót
budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego,
34) potwierdzenie w Dzienniku Budowy zapisów kierownika budowy o gotowości
robót do odbioru,
35) sprawdzenie i akceptacja rozliczenia robót budowlanych oraz operatu
kolaudacyjnego
przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych
w terminie do 3 dni od daty otrzymania opracowania od Wykonawcy,
36) bieżące dokonywanie przeglądów placu budowy pod względem bezpieczeństwa
prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne
poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do
wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych.
9.2.
Na etapie odbioru obiektu lub robót oraz po zakończeniu realizacji inwestycji:
1) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń,
niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad,
2) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad:
a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy,
b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami
niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór,
c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych
roszczeń i sporów,
d) udział w przeglądach gwarancyjnych na każde wezwanie Zamawiającego,
e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad,
f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawcy
robót budowlanych oraz potwierdzenie usuwania usterek.
9. W okresie obowiązującej gwarancji na wykonane roboty budowlane należy
zaplanować trzy przeglądy gwarancyjne, przy czym pierwszy po roku od dnia
odbioru końcowego wykonanych robot a ostatni przed upływem terminu
gwarancji. W zakresie zgłaszanych wad lub uszkodzeń należy przewidzieć trzy
stawiennictwa celem zbadania przyczyn powstałych wad lub uszkodzeń.
510. Zamawiający oczekuje, że Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewni:
a) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót budowlanych,
b) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym,
c) kompletny i profesjonalny nadzór inwestorski nad robotami,
d) zgodność realizacji kontraktu na roboty z Prawem Budowlanym oraz wydanymi
decyzjami administracyjnymi,
e) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia
wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,
f) zgodność realizacji kontraktów na roboty z dokumentacją projektową oraz
warunkami kontraktowymi,
g) odbiór zadania,
h) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie
obowiązków od Wykonawcy.
11. Zamawiający wymaga aby Inspektor nadzoru stawił się na placu budowy / w siedzibie
Zamawiającego w czasie do 3 godzin po telefonicznym wezwaniu przez
Zamawiającego
12. Pozostałe warunki świadczenia usługi przedstawiono we wzorze umowy
stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

CPV: 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9

Dokument nr: ZDP/DI/5442d/1/2025

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 16.01.2025 r. do godz. 15:00 (liczy się data i godz.
wpływu).
Ofertę do niniejszego postępowania należy złożyć:
? w siedzibie Zamawiającego Ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice
w postaci pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście lub
? na adres poczty elektronicznej przetargi@zdpgliwice.pl w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej podpisaną podpisem kwalifikowanym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
W temacie wiadomości z ofertą zaleca się wpisać ,,oferta - pełnienie nadzoru
- postępowanie ZDP/DI/5442d/1/2025"

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty podpisania Umowy.

Wymagania:
Zakończenie realizacji przedmiotu usługi w zakresie nadzoru nad realizacją robót oraz
ich odbioru nastąpi w dniu dostarczenia Zamawiającemu Raportu Końcowego
z przebiegu realizacji usługi po zakończenia czynności odbioru końcowego robót
budowlanych podlegających nadzorowi.
3. Jeżeli realizacja umowy z Wykonawcą robót budowlanych nie zostanie zakończona do
upływu terminu określonego w ust. 1, Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia
nadzoru inwestorskiego do czasu zakończenia robót na podstawie zawartego Aneksu
do Umowy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie pełnić obowiązki w okresie gwarancyjnym przez
cały okres trwania gwarancji i rękojmi określonej w umowie z Wykonawcą robót
budowlanych wynoszącej 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót
budowlanych.
5. Za wykonywanie czynności po zakończeniu realizacji zadania (w okresie trwania
gwarancji i rękojmi) Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego nie przysługuje
wynagrodzenie.
6. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie
ryczałtowe.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień
składania ofert wykażą, że:
6wskazana w ofercie osoba skierowana do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3
lat należycie wykonała co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru
inwestorskiego dla inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę skrzyżowania
z sygnalizacją świetlną.
Pojęciom ,,budowy", ,,przebudowy" Zamawiający przypisuje znaczenie jak w art. 3
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Dopuszcza się możliwość wykazania się doświadczeniem w pełnieniu powyższej
funkcji w ramach szerszego zakresu nadzorowanej inwestycji, pod warunkiem
spełnienia powyższego warunku.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia/nie
spełnia" na podstawie złożonego wykazu usług oraz dokumentów potwierdzających
należyte wykonanie wykazanych świadczonych usług nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający nie uzna dokumentów (referencji, protokołów odbioru), które
będą potwierdzać należyte wykonanie nadzorowanych robót budowlanych
zamiast świadczonych usług nadzoru.
2. Niespełnienie warunku udziału w postępowaniu spowoduje, ze oferta złożona przez
Wykonawcę nie będzie podlegać ocenie.
IV. Sposób, termin i miejsce składania ofert:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela
Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi.
3. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez osobę nie wskazaną w dokumentach
rejestrowych do oferty należy dołączyć skuteczne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo
należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. w formie spółki cywilnej,
konsorcjum) musza ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo to, w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do
oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem (liderem).
5. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć:
? formularz ofertowy - załącznik Nr 1
? pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie
podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e), nie wskazaną w dokumentach
rejestrowych lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie
7? pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie - w przypadku ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
? dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane wskazanej w ofercie
osoby Inspektora Nadzoru wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby
samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia poza
granicami Rzeczypospolitej Polskiej wraz z uznaniem uprawnień przez właściwy
organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej
? wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych
świadczonych usług nadzoru - załącznik Nr 4
? polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia
Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej lub w związku z wykonywaniem samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie.
Oferty w postaci pisemnej należy złożyć z dopiskiem:
,,Pełnieniu nadzoru inwestorskiego - rozbudowa skrzyżowania ul. 1 Maja
ul. Wilsona w Knurowie
postępowanie ZDP/DI/5442d/1/2025".
Koperta powinna być zaopatrzona w nazwę i adres Wykonawcy.
9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna
być podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo.
2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą
odrzucone.
83. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny,
względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania.
4. Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste
omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców
którzy złożyli oferty.
5. Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę
przedmiot zamówienia.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie należy podać w zaokrągleniu
do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą
,,końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe
zaokrągla się do 1 grosza".
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się w terminie składania ofert.
VII. Wybór ofert:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzony na podstawie jedynego
kryterium - ceny. Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie
wymagania wskazane z zapytaniu ofertowym.
2. Jeżeli zostaną złożone oferty z tą sama ceną Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy te oferty złożyli do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż we wcześniej złożonych
ofertach.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących złożonych ofert.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego
Wykonawcę telefonicznie oraz określi termin podpisania umowy.
5. Zamawiający może zmienić warunki zapytania lub odwołać zapytanie do terminu
składania ofert.
6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie
żadna oferta Wykonawcy nie podlegająca odrzuceniu lub jeśli koszty oferty
przekroczą zabezpieczone środki na realizację zadania. Zamawiający informuje, że
w niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień
Publicznych i co się z tym wiąże przepisów dotyczących odwołań.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
jest: Pani Maria Grzegorzewska, e-mail: przetargi@zdpgliwice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.