dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
lubuskie (Krosno Odrzańskie)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach ul. Zygmunta Starego 17 44-100 Gliwice powiat: Gliwice 32 234 31 62, 32 234 06 96 przetargi@zdpgliwice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 234 31 62, 32 234 |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2981S Ul. 1 Maja z drogą powiatową Nr 2982S Ul. Wilsona w Knurowie" Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót polegających na rozbudowie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2981S Ul. 1 Maja z drogą powiatową Nr 2982S Ul. Wilsona w Knurowie. 2. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje w szczególności: ? zmianę geometrii skrzyżowania rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2981 (ul. 1 Maja) z drogą powiatową Nr 2981S (ul. Wilsona), ? przebudowę istniejącej zatoki przystankowej, ? budowę/ przebudowę dróg dla pieszych, ? przebudowę istniejących zjazdów do posesji, ? wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni projektowanych elementów przekroju poprzecznego, m.in. jezdnie, drogi dla pieszych, zjazdy, zatoka przystankowa, ? wykonanie odwodnienia przedmiotowej inwestycji w postaci zabudowy wpustów ulicznych, ? wykonanie zabezpieczeń elementów infrastruktury technicznej, ? zaprojektowanie sygnalizacji świetlnej na przedmiotowym skrzyżowaniu, ? budowę przejść dla pieszych, wyposażonych w dedykowane oświetlenie, 1? wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowania pionowe, poziome, urządzenia BRD), ? budowę nowej oraz przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej (zabudowa wpustów, przykanalików, kanału głównego), ? budowę nowej oraz przebudowę istniejącej sieci wodociągowej, ? przebudowę elementów sieci elektroenergetycznej, ? budowę sygnalizacji świetlnej na przedmiotowym skrzyżowaniu, ? budowę elementów kanału technologicznego, ? wykonanie elementów organizacji ruchu (m.in. oznakowanie poziome, pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego). 3. W czasie prowadzenia robót należy utrzymać ruch pojazdów i pieszych. W przypadku chęci prowadzenia prac przy całkowitym zamknięciu drogi wszelkie koszty związane ze skierowaniem ruchu pojazdów transportu publicznego drogami objazdowymi, w szczególności roszczenia przewoźników wykonujących publiczny transport osób, pozostają po stronie Wykonawcy (pismo ZTM Nr OP.4174.4.90.2022.PK.3 z dnia 26.04.2022 r.). 4. Sposób wykonania, wymagania jakościowe oraz zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi zostały określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 5. Zakres planowanych robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia realizowany będzie na podstawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, decyzja Nr 3/24 z dnia 19.12.2024 r. (pismo Nr WAB.673.00004.2024). 6. Zamawiający wskazuje, iż teren inwestycji jest ogólnodostępny, co pozwala na samodzielne dokonanie oględzin miejsca realizacji robót budowlanych. 7. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczyć będzie etapu realizacji inwestycji oraz etapu po zakończeniu realizacji inwestycji - w okresie gwarancji obowiązującej nie krócej niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót budowalnych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca skierował osobę pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 2Skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia osoba powinna legitymować się co najmniej 3 - letnim, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, doświadczeniem w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego. Wykonawca / osoba skierowana do realizacji zamówienia powinna posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) tj. w szczególności: 9.1. Na etapie realizacji inwestycji: 1) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o wykonanie robót budowlanych, 2) wypełnione karty tytułowej i dokonanie wpisów o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zarejestrowanym Dziennika Budowy, 3) informowanie Zamawiającego o postępie prac poprzez Raporty Miesięczne Inspektora, 4) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu Raportu Końcowego z przebiegu realizacji usługi w terminie 7 dni od daty odbioru końcowego robót podlegających nadzorowi, 5) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, metodologii robót, harmonogramów, planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 6) nadzór nad postępem robót pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, 7) koordynacja nadzoru geotechnicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, 8) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót budowlanych w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia poszczególnych robót, 9) zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 10) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z umową na roboty budowlane i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 11) kontrola sposobu składowania i przechowywania uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, materiałów oraz 12) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego, 313) weryfikacja dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych i/lub jego Podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób realizujących inwestycję, celem potwierdzenia wymogu Zamawiającego dotyczącego obowiązku zatrudnienia określonych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przy realizacji inwestycji, jak również kontrola tych informacji w miejscu realizacji inwestycji (przynajmniej 1 raz w miesiącu sprawowania nadzoru), wraz z przekazywaniem Zamawiającemu stwierdzonych naruszeń w tym względzie, 14) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami, 15) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji, 16) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji umowy na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych, 17) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, 18) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót, 19) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, 20) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, 21) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, 22) dokumentowanie wszelkich postępów prac, 23) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD- w ilości 2 egz.) 24) organizowanie w razie potrzeby okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, 25) obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, 26) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót budowlanych o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze 4szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), 27) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, roszczeń 28) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji umowy, 29) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy, 30) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót budowlanych placu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 31) rozliczenie zadania w przypadku jego wypowiedzenia, 32) sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, 33) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego, 34) potwierdzenie w Dzienniku Budowy zapisów kierownika budowy o gotowości robót do odbioru, 35) sprawdzenie i akceptacja rozliczenia robót budowlanych oraz operatu kolaudacyjnego przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie do 3 dni od daty otrzymania opracowania od Wykonawcy, 36) bieżące dokonywanie przeglądów placu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. 9.2. Na etapie odbioru obiektu lub robót oraz po zakończeniu realizacji inwestycji: 1) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, 2) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad: a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, d) udział w przeglądach gwarancyjnych na każde wezwanie Zamawiającego, e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad, f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawcy robót budowlanych oraz potwierdzenie usuwania usterek. 9. W okresie obowiązującej gwarancji na wykonane roboty budowlane należy zaplanować trzy przeglądy gwarancyjne, przy czym pierwszy po roku od dnia odbioru końcowego wykonanych robot a ostatni przed upływem terminu gwarancji. W zakresie zgłaszanych wad lub uszkodzeń należy przewidzieć trzy stawiennictwa celem zbadania przyczyn powstałych wad lub uszkodzeń. 510. Zamawiający oczekuje, że Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewni: a) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót budowlanych, b) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym, c) kompletny i profesjonalny nadzór inwestorski nad robotami, d) zgodność realizacji kontraktu na roboty z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, e) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót, f) zgodność realizacji kontraktów na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi, g) odbiór zadania, h) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy. 11. Zamawiający wymaga aby Inspektor nadzoru stawił się na placu budowy / w siedzibie Zamawiającego w czasie do 3 godzin po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego 12. Pozostałe warunki świadczenia usługi przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. CPV: 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9 Dokument nr: ZDP/DI/5442d/1/2025 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 16.01.2025 r. do godz. 15:00 (liczy się data i godz. wpływu). Ofertę do niniejszego postępowania należy złożyć: ? w siedzibie Zamawiającego Ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice w postaci pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście lub ? na adres poczty elektronicznej przetargi@zdpgliwice.pl w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisaną podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W temacie wiadomości z ofertą zaleca się wpisać ,,oferta - pełnienie nadzoru - postępowanie ZDP/DI/5442d/1/2025" Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty podpisania Umowy. Wymagania: Zakończenie realizacji przedmiotu usługi w zakresie nadzoru nad realizacją robót oraz ich odbioru nastąpi w dniu dostarczenia Zamawiającemu Raportu Końcowego z przebiegu realizacji usługi po zakończenia czynności odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi. 3. Jeżeli realizacja umowy z Wykonawcą robót budowlanych nie zostanie zakończona do upływu terminu określonego w ust. 1, Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru inwestorskiego do czasu zakończenia robót na podstawie zawartego Aneksu do Umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie pełnić obowiązki w okresie gwarancyjnym przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych wynoszącej 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 5. Za wykonywanie czynności po zakończeniu realizacji zadania (w okresie trwania gwarancji i rękojmi) Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. 6. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że: 6wskazana w ofercie osoba skierowana do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3 lat należycie wykonała co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę skrzyżowania z sygnalizacją świetlną. Pojęciom ,,budowy", ,,przebudowy" Zamawiający przypisuje znaczenie jak w art. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Dopuszcza się możliwość wykazania się doświadczeniem w pełnieniu powyższej funkcji w ramach szerszego zakresu nadzorowanej inwestycji, pod warunkiem spełnienia powyższego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie złożonego wykazu usług oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych świadczonych usług nadzoru inwestorskiego. Zamawiający nie uzna dokumentów (referencji, protokołów odbioru), które będą potwierdzać należyte wykonanie nadzorowanych robót budowlanych zamiast świadczonych usług nadzoru. 2. Niespełnienie warunku udziału w postępowaniu spowoduje, ze oferta złożona przez Wykonawcę nie będzie podlegać ocenie. IV. Sposób, termin i miejsce składania ofert: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. 3. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez osobę nie wskazaną w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć skuteczne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum) musza ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo to, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć: ? formularz ofertowy - załącznik Nr 1 ? pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e), nie wskazaną w dokumentach rejestrowych lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie 7? pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ? dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane wskazanej w ofercie osoby Inspektora Nadzoru wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej wraz z uznaniem uprawnień przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ? wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych świadczonych usług nadzoru - załącznik Nr 4 ? polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Oferty w postaci pisemnej należy złożyć z dopiskiem: ,,Pełnieniu nadzoru inwestorskiego - rozbudowa skrzyżowania ul. 1 Maja ul. Wilsona w Knurowie postępowanie ZDP/DI/5442d/1/2025". Koperta powinna być zaopatrzona w nazwę i adres Wykonawcy. 9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 10. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. IV. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna być podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo. 2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone. 83. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania. 4. Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców którzy złożyli oferty. 5. Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia. UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą ,,końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza". Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w terminie składania ofert. VII. Wybór ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzony na podstawie jedynego kryterium - ceny. Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania wskazane z zapytaniu ofertowym. 2. Jeżeli zostaną złożone oferty z tą sama ceną Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy te oferty złożyli do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż we wcześniej złożonych ofertach. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. 4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie oraz określi termin podpisania umowy. 5. Zamawiający może zmienić warunki zapytania lub odwołać zapytanie do terminu składania ofert. 6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta Wykonawcy nie podlegająca odrzuceniu lub jeśli koszty oferty przekroczą zabezpieczone środki na realizację zadania. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i co się z tym wiąże przepisów dotyczących odwołań. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest: Pani Maria Grzegorzewska, e-mail: przetargi@zdpgliwice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025