dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Tychy)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa Materiałów Hutniczych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
RAMB Sp. z o.o Piaski 2 97-400 Bełchatów powiat: bełchatowski tel. +48 44 737 78 01 fax. +48 44 737 78 02, tel.: 44-737-77-87, tel. kom: 609-166-419, renata.kazmierczak@ramb.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Bełchatów |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. +48 44 737 78 0 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"MATERIAŁY HUTNICZE" SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dotycząca postępowania zakupowego pod nazwą: MATERIAŁY HUTNICZE 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Materiałów Hutniczych dla RAMB sp z.o.o 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 4.3. Wyroby stalowe takie jak blachy, kształtowniki, profile, rury, elementy złączne z uwagi na wpływ odchyleń wymiarowych na ilość wyrażoną w jednostce miary dopuszcza się dostawy odchylone od ilości zamówionej max +/- 5%. Jednakże w/w tolerancja dopuszczona jest przez Zmawiającego w zakresie 5 % na konkretnie wskazanych ilościach sztuk w zamówieniu do Dostawcy. Dostawę taką traktuje się jako zgodną z zamówieniem, a różnice rozlicza się wg cen jednostkowych odpowiednich dla przedmiotu zamówienia. 4.4. Wraz z dostawą Dostawca dostarczy dowód dostawy zawierający numer zamówienia Zamawiającego oraz Świadectwo odbioru 3.1 wg. PN-EN 10204:2006 Dokument nr: 340/D/2024/RK, 340/D/2024/RK Otwarcie ofert: 20.1. Oferty zostaną rozpatrzone w siedzibie Zamawiającego na posiedzeniu niejawnym. 20.2. Zamawiający nie dopuszcza obecności Wykonawców podczas otwarcia Ofert. Składanie ofert: 19.1. Ofertę w formie skanu należy przesłać na adres renata.kazmierczak@ramb.pl w terminie do dnia 17.01.2025 do godz. 15:00. W temacie oferty należy napisać Postępowanie zakupowe nr 340/D/2024/RK - MATERIAŁY HUTNICZE. Miejsce i termin realizacji: 8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający sugeruje wykonanie zamówienia do 4 tygodni od daty otrzymania Zamówienia. Termin wykonania zadania należy określić w formularzu ofertowym załącznik nr 1 w tygodniach lub dniach. 9. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 9.1 Miejsce Wykonania przedmiotu zamówienia: Magazyn przy wydziale TZK, CMK-T1,97-427 Rogowiec Wymagania: 1. INFORMACJE OGÓLNE Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy PROC 00014/E Procedura-Zakupy w RAMB sp. zo.o. oraz Dobrych Praktykach Zakupowych dostępnych na stronie: https://www.ramb.pl/przetargi.html, z uwzględnieniem Kodeksu Etyki oraz Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://www.ramb.pl/przetargi.html. oraz Kodeksu cywilnego. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób. Informacje uzyskane w postępowaniu zakupowym objęte są poufnością i nie mogą być ujawniane bez pisemnej zgody RAMB sp. z o.o. W niniejszym postępowaniu zakupowym nie mają zastosowania uregulowania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 ze zm.) oraz nie obowiązują procedury odwoławcze. 5. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Zamawiający wymaga aby zamówienie realizowane było: - dla wartości mniejszej niż 200 000,00zł - na podstawie Zamówienia, którego integralną częścią są Ogólne Warunki Zamówienia dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://www.ramb.pl/przetargi.html - dla wartości równej lub większej niż 200 000,00zł- na podstawie Umowy, której projekt Wykonawca zobowiązany jest zaakceptować na etapie przeprowadzonego postępowania zakupowego. 6. OFERTY CZĘŚCIOWE Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zakup został podzielony na 13 części. Zamawiający nie ogranicza liczby Części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy, tym samym Wykonawca może złożyć Ofertę na jedną, klika lub wszystkie Części zamówienia. Nie dopuszcza się składania Ofert, które dzielą dane Części Zamówienia jeszcze na mniejsze fragmenty lub łączą fragmenty Części zamówienia. Ubiegając się o daną Część zamówienia należy złożyć ofertę na całą wyszczególnioną ilość w tej Części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru Oferty na każdą Część przedmiotu zamówienia osobno. 7. OFERTY RÓWNOWAŻNE Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia ściśle według specyfikacji określonej w Formularzu Oferty. 9.2 Dostawa na koszt Wykonawcy. 10. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 10.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 11.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 12.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę z terminem ważności 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 13. OKRES GWARANCI 13.1. Zamawiający wymaga udzjelenia na Przedmiot Zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 12 miesiące. Wraz z Przedmiotem Zamówienia Wykonawca dostarczy: kartę gwarancyjną, deklarację zgodności w języku polskim. 14. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIAENIA WARUNKÓW: 14.1. W Postępowaniu zakupowym o udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 14.1.1. Nie podlegają wykluczeniu 14.1.2. Spełniają warunki udziału w Postępowaniu zakupowym, tj.: a. posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania Zakupu, w szczególności wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do Zakupu, b. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu. 14.1.3.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki obligatoryjne określone w 6.3.4.3 Procedurze zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej https://ramb.pl/przetargi.html. 14.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów. 14.3. Zamawiający informuje, że dokona weryfikacji ww. przesłanek wykluczenia również w oparciu o dokumenty rejestrowe poszczególnych podmiotów (w tym CEIDG, KRS) oraz informacje z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, o ile możliwe będzie uzyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. W przypadku gdy pozyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, nie będzie możliwe, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich przedłożenia. Zamawiający będzie dokonywał również weryfikacji list, o których mowa w ww. przepisach ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i Rozporządzenie UE. 15. WYMAGANE DOKUMENTY JAKIE MUSZĄ BYĆ DOSTARCZONE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 15.1 Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1. Wykonawca w treści Formularza Oferty potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie stosownych oświadczeń. 17. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 17.1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 17.2. Treść Oferty musi odpowiadać SWZ i odnosić się do wszystkich aspektów dotyczących przedmiotu Zamówienia określonego w SWZ. 17.3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 17.4. Oferta musi być podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji danego Wykonawcy wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy) bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, dla których należy załączyć pełnomocnictwo. Dokument ustanowienia pełnomocnictwa winien być dołączony do Oferty. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 17.5. Poprawki w Ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz podpisane przez osoby podpisujące Ofertę. 17.6. Każdy z Wykonawców składa tylko jedną Ofertę i podaje cenę w polskich złotych (PLN). 17.7. Cena oferty uwzględnia wszelkiego rodzaju opłaty, podatki oraz wszelkie koszty związane z realizacją Zamówienia, transport ewentualne upusty i rabaty oraz pozostałe składniki cenotwórcze. Podana cena nie ulega zmianie przez okres realizacji (wykonania) Zamówienia. 17.8. W przypadku zamówień na usługi i roboty budowlane Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 17.9. Wykonawca określi cenę realizacji Przedmiotu Zamówienia poprzez wskazanie ceny jednostkowej netto w oparciu o które zostanie obliczona wartość netto jako iloczyn ceny jednostkowej i wolumenu dla danej pozycji 17.10.Cena musi zostać wyrażona cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 17.11.Cenę oferty stanowi wartość netto za wykonanie Przedmiotu Zamówienia. 17.12.W przypadku oczywistych omyłek w Ofercie, Zamawiający poprawia je i zawiadamia Wykonawcę 0 ich poprawieniu. W przypadku innych omyłek Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich poprawienia w wyznaczonym terminie. 17.13.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Wykonawca, który nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania Ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 18. WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE SWZ 18.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. 18.2. Wszelkie pytania dotyczące SWZ należy kierować na adres e-mail wskazany w pkt. 19.1. SWZ 18.3. Zamawiający przekaże treść odpowiedzi Wszystkim Wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania oraz opublikuje za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego. 18.4. Zamawiający może dokonać w toku Postępowania zakupowego, przed upływem terminu składania ofert, modyfikacji treści ogłoszęnia/SWZ, szczególnie opisu przedmiotu Zakupu, kryteriów oceny ofert oraz ich znaczenia, warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, wymagań dotyczących dopuszczania Wykonawców do kolejnego etapu Postępowania zakupowego, jak również projektu Umowy zakupowej, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą naruszać zasady uczciwej konkurencji 1 równego traktowania Wykonawców. 18.5. Jeżeli Zamawiający dokona wyjaśnień bądź modyfikacji treści ogłoszenia/SWZ, wyjaśnienia i modyfikacje będą dla Wykonawców wiążące. Ogłoszenie/SWZ należy odczytywać wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 18.6. Informacje przekazywane są w toku postępowania Wykonawcą uczestniczącym w postępowaniu na równych zasadach. 19.2. Dla ofert składanych w formie e-mail w celu zapewnienia poczucia uczciwej konkurencji oraz transparentności zaleca się składanie ofert zabezpieczonych hasłem. W przypadku zaszyfrowania oferty Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 1 godziny od terminu wyznaczonego na złożenia oferty przysłać hasło do odczytania pliku na adres e-mail, na który została wysłana oferta. Oferta, której nie da się odszyfrować uznanie się jako ofertę złożoną po wyznaczonym terminie. Zaleca się szyfrowanie ofert za pomocą ogólnie dostępnych programów do kompresji plików. 21. ZMIANA LUB WYCOFANIE ZŁOŻONEJ OFERTY 21.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia lub wycofać złożoną przez siebie Ofertę jedynie przed upływem terminu składania Ofert. 21.2. Zmiany do złożonej Oferty muszą zostać przesłane e-mailem na adres renata.kazmierczakfgramb.pl dodatkowo oznaczone wyrażeniem "ZMIANA". 22. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW 22.1. Najniższa cena w części złożonej oferty -100% cena. 22.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę na podstawie kryterium oceny ofert za daną część. 22.3. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 22.4. Sposób obliczenia ceny w części zamówienia: ilość * cena jednostkowa = wartość oferty w części 22.5. W toku badania i oceny oferty Zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 22.5.1. Oferta została złożona po terminie składania ofert; 22.5.2. Oferta została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 22.5.3. Oferta nie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentach postępowania zakupowego; 22.5.4. Oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zakupu; 22.5.5. Oferta jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa; 22.5.6. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie poprawił omyłek w Ofercie lub nie wyraził zgody na ich poprawienie przez Zamawiającego; 22.5.7. Wykonawca nie uzupełnił lub nie złożył wyjaśnień dotyczących jego Oferty na wezwanie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub dokonania uzupełnień więcej niż jeden raz; 22.5.8. Oferta została sporządzona lub przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi lub organizacyjnymi sporządzenia lub przekazania ofert wskazanymi w SWZ. 22.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli pełnomocnictw, dokumentów wskazanych w treści SWZ, lub złożyli pełnomocnictwa, dokumenty zawierające braki lub błędy, do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie. 22.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert wskazanych w pkt. 21 SWZ z zastrzeżeniem pkt. 24.1 SWZ lub/i po przeprowadzonych negocjacjach handlowych. Do negocjacji handlowych Zamawiający zaprasza wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych Wykonawca potwierdza wynegocjowane warunki za pomocą elektronicznych środków komunikacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Negocjacje mają charakter poufny. 23. INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 23.1. Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do podpisania Zamówienia/Umowy. 23.2. Dokumenty dostarczone w Ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Wykonawca zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. 23.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania w części lub w całości bez podania przyczyn. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku wystąpienia powyższego zdarzenia. 23.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, po dokonaniu oceny ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, do przeprowadzenia aukcji elektronicznej i/lub negocjacji. Parametrami licytowanymi w aukcji elektronicznej będzie cena, przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawców. Warunki udziału w aukcji elektronicznej określa Regulamin udziału w aukcji elektronicznej, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego (www.ramb.pl). 23.5. Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru Najkorzystniejszej oferty, gdyż zostały złożone Oferty o takiej samej cenie, a jedynym kryterium oceny Ofert jest cena, Komisja wzywa Wykonawców, którzy złożyli te Oferty do złożenia w wyznaczonym terminie Ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. 23.6. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykonywaniem zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim jedynie za zgodną wolą Stron, przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A., przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie. 23.7. W przypadku stwierdzenia, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, uchyla się od pisemnego potwierdzenia oferty złożonej w aukcji elektronicznej Komisja może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert uznanych za ważne. Ponadto zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu wykonawcy z udziału w postępowaniach zakupowych prowadzonych w okresie kolejnych 12 miesięcy począwszy od dnia zaistnienia okoliczności. 23.8. Komisja nie posiada upoważnienia do dokonywania wiążących dla Zamawiającego ustaleń, upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania, poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej. 23.9. Wykonawca może zastrzec dokumenty stanowiące tajemnice spółki Wykonawcy przedstawiając pisemne oświadczenie, w którym informuje, które informacje stanowią tajemnice spółki, a co za tym idzie nie mogą być ogólnie udostępniane 23.10.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzane będzie w walucie PLN 23.11.Klauzula informacyjna w sprawie ochrony danych osobowych dostępna jest na stronie https://www.ramb.pl/przetargi.html. 23.12.Ogólne Warunki Zamówienia stanowią integralną część Zamówienia. 23.13.Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Zamówienia, dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://www.ramb.pl/przetargi.html i zobowiązuje się do ich przestrzegania. 23.14.W zakresie nieuregulowanym w Procedurze zakupy w RAMB sp. z o.o. stosuje się postanowienia Kodeksu Cywilnego. 23.15.Zamawiający stosuje MPP do zapłaty za zobowiązania. 23.16.Do Wykonawcy, którego oferta była najkorzystniejsza zostanie skierowane zamówienie. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i skierowania zamówienia jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki Zamawiającego. 23.17.Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w dniu jego przekazania przez Zamawiającego. 23.18.Wykonawca nie może przenieść praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 23.19.Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za jakiekolwiek naruszenia patentów, własności przemysłowych, praw autorskich itp., które byłyby własnością Stron trzecich w Polsce i poza jej obszarem. W przypadku jakiegokolwiek roszczenia lub ogłoszonej akcji przeciwko Zamawiającego przez strony trzecie, wynikających z naruszenia cudzej własności intelektualnej lub czynu nieuczciwej konkurencji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszystkich kosztów z tego tytułu obciążających Zamawiającego. 24. ZAPISY DOTYCZĄCE AUKCJI ELEKTRONICZNYCH 24.1. Zamawiający po dokonaniu oceny Ofert w celu wyboru Najkorzystniejszej Oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 Oferty niepodlegające odrzuceniu oraz zastrzega sobie również inny sposób prowadzenia negocjacji. 24.2. Sposób logowania, prowadzenia aukcji elektronicznej oraz wymagania techniczne urządzeń informatycznych zostały opisane w podręczniku "Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego dla Wykonawców". 24.3. Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z treścią podręcznika "Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego dla Wykonawców". 24.4. Po zalogowaniu do Systemu Zakupowego za pośrednictwem strony internetowej https://oneplace.marketplanet.pl, Wykonawca uzyskuje dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania aukcji Wykonawca składa oferty w postaci elektronicznej. 24.5. Wykonawca powinien wziąć udział w aukcji testowej celem poprawnej weryfikacji zgodności parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętu, za pośrednictwem którego będzie brał udział w aukcji, z wymogami platformy^ 24.6. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o: 24.6.1. wyniku badania i oceny oferty tego Wykonawcy, 24.6.2. stronie internetowej, na której odbędzie się aukcja, 24.6.3. minimalnych wartości postąpień składanych wtoku aukcji elektronicznej, 24.6.4. terminie otwarcia aukcji elektronicznej, 24.6.5. terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, 24.6.6. sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 24.6.7. harmonogramie dla każdego etapu aukcji elektronicznej, jeżeli Zamawiający zamierza zamknąć aukcję elektroniczną po zakończeniu ostatniego ustalonego etapu. 24.7. Zamawiający informuje, iż parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie łączna cena netto lub cena jednostkowa netto lub inna wskazana w SWZ. 24.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków aukcji elektronicznej. O zmianie zostaną niezwłocznie poinformowani wszyscy wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji. 24.9. Oferty składne przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie kryteriów oceny Ofert. Aukcja elektroniczna będzie odbywać się wg zniżkowej aukcji angielskiej co oznacza, że każda następna Oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie ona korzystniejsza od aktualnie najlepszej Oferty lub wg zniżkowej aukcji dynamicznej co oznacza, że każda następna Oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie korzystniejsza od własnej ważnej Oferty. System w regule dynamicznej dopuszcza złożenie Ofert ex aequo. Wykonawca nie będzie miał możliwości podwyższenia uprzednio zaproponowanej przez siebie ceny ofertowej. 24.10. W trakcie aukcji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich Ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej Oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 24.11.Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą Ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania Ofertą nie ulega zmianie. 24.12.Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną. 24.13.Aukcja jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie nie mniej niż 20 min. 24.14.Zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania aukcji nie nastąpi nowe postąpienie. 24.15.Jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa Oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 5 minut plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej oferty, o ile nie nastąpi nowe postąpienie. 24.16.Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. 24.17.Krok postąpienia zostanie wskazany w Zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej (dla każdej części zamówienia oddzielnie) jako pochodna od najkorzystniejszej ceny jednostkowej lub łącznej netto, przy czym minimalna wartość kroku postąpienia nie może być mniejsza niż 0,2%, maksymalna zaś nie wyższa jak 2%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, która uzyska największą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny Ofert. 24.18.W przypadku, gdy awaria Systemu Zakupowego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny dzień roboczy, po usunięciu awarii z uwzględnieniem stanu Ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w formularzu Oferty. Minimalny czas wznowienia wynosić będzie 5 minut z dopełnieniem do pełnych minut. 24.19.Złożenie najkorzystniejszej oferty w trakcie trwania aukcji elektronicznej nie jest równoznaczne z wyborem oferty. 24.20.Po zamknięciu aukcji Zamawiający wybiera Ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny Ofert określone w Ogłoszeniu o Zakupie/SWZ/Zaproszeniu do udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej. 24.21.Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić wylicytowane warunki (Ofertę złożoną w aukcji elektronicznej) za pomocą elektronicznych środków komunikacji w dniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku odmowy lub uchylania się przez Wykonawcę od potwierdzenia Oferty złożonej w toku aukcji elektronicznej Zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu Wykonawcy z udziału w Postępowaniach zakupowych prowadzonych w RAMB sp. z o.o. począwszy od dnia zaistnienia tych okoliczności. 24.22.Zamawiającemu niezależnie od wyniku aukcji przysługuje dalsze prawo negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami, którzy przysłali ważną Ofertę. 24.23.Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia aukcji elektronicznej w każdym czasie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje dochodzenie odszkodowania z tego tytułu. Uwagi: 3. INFORMACJE WSTĘPNE: Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie: 3.1. "Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji. 3.2. "Specyfikacja" - niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ). 3.3. "Ustawa" - ustawa z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny z późniejszymi zmianami. 3.4. "Wykonawca" - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie Zakupu, złożyła Ofertę lub zawarła Umowę zakupową. 3.5. "Zamawiający" - RAMB sp. z o.o., Piaski nr 2, gm. Kleszczów, 97-400 Bełchatów Kontakt: 16. SPOSÓB PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW ORAZ OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU: 16.1. Załączniki, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy złożyć w formie wiadomości e-maila na adres poczty renata.kazmierczak@ramb.pl 16.2. Osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego do udzielania informacji dotyczących zapisów specyfikacji: w sprawach organizacyjnych i handlowych: Renata Kaźmierczak, w godzinach 7.00 -15.00 w dni robocze tel.: 44-737-77-87, tel. kom: 609-166-419, e-mail: renata.kazmierczak@ramb.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025