Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
22290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa przewodu ONGCEKŻ-G 3X50+25+6X2,5 0,6/1KV

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa przewodu ONGCEKŻ-G 3X50+25+6X2,5 0,6/1KV

Data zamieszczenia: 2025-01-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM Polska Miedź S.A
ul. M. Skłodowskiej-Curie 48
59-301 Lubin
powiat: lubiński
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA przewodu ONGCEKZ-G 3X50_25_6X2,5 0,6_1KV
1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest DOSTAWA przewodu ONGCEKŻ-G 3X50+25+6X2,5 0,6/1KV".
KABEL ONGCEKŻ-G 3X50+25+6X2,5 0,6/1KV - 2 KM.

Dokument nr: MERCUS-U-H1-GK-12-2024, 22179444(Doc2363582703)

Otwarcie ofert: 2. Termin zadawania pytań: nie później niż 2 dni robocze przed terminem wyznaczonym na składanie ofert, do godz. 12:00

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć elektronicznie w systemie zakupowym SAP Ariba do dnia 24.01.2025. r. do godz. 12:00
Oferty należy składać pod adresem:
https://discovery.ariba.com/rfx/22179444

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze złożoną ofertą jednak nie dłuższy niż 45 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
4. Miejsce realizacji zamówienia: Miejsce wskazane w zamówieniu.

Wymagania:
Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD
(Nabywcy mogą zamykać ogłoszenia przed terminem)
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z warunkami przedstawionymi w postępowaniu przetargowym nr WS2363456724. 2. Wymagania dotyczące gwarancji: 12 miesiące gwarancji, liczonej od daty dostawy do Użytkownika, lecz nie dłużej niż 24 miesięcy od dostawy.
Przekroczenie oczekiwanego terminu realizacji stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
5. Dokumenty wymagane przy dostawie: ? Dokument WZ
? Deklaracja Zgodności
Strony dopuszczają możliwość uzupełnienia listy wymaganych dokumentów po dostawie towaru, w terminie ustalonym przez Użytkownika. 6. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty: a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. b) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie w zakresie sankcji, stanowiące Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. c) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych
w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SAP Ariba, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. d) wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentacji Kartę Wykonawcy, stanowiącą Załącznik nr 5. e) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykazu podmiotów powiązanych Załącznik nr 6. f) wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oświadczenie o akceptacji i zapoznaniu się z odpowiedziami na pytania.- Załącznik nr 8 g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) EMAG: Opinia techniczna (możliwość stosowania w wyrobiskach podziemnych zakładów górniczych), Warunki stosowania, i) Deklaracja Zgodności j) Zaświadczenie o pozytywnych wynikach badań 7. Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę zamienników. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Warunki płatności: przelewem w terminie 60 dni od daty dostawy potwierdzonej dokumentem dostawy bez uwag przez Przedstawicieli Stron i doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT w PLN do siedziby MERCUS Logistyka
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w ,,Zasadach wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o." (https://www.mercus.com.pl/fileman/Uploads/Documents/PRZETARGI/Zasady_wyboru_oferentów_MERCUS.pdf) i Ogólnych Warunków zamówienia, stanowiących Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia, a w szczególności:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zakupu,
4) nie są w sporze sądowym lub o sprzecznych interesach w postępowaniu administracyjnym z jakimkolwiek podmiotem z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., oraz wobec których nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że podmiotowi z Grupy Kapitałowej przysługują roszczenia odszkodowawcze,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie pkt. 3.47 w. cyt. ,,Zasad wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o." 2.

Odrzuceniu mogą podlegać oferty:
1) niespełniające wymagań określonych w Warunkach udziału w postępowaniu;
2) których złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) niezawierające wymaganych dokumentów lub oświadczeń oferenta; MERCUS Logistyka sp. z o.o. zastrzega sobie: - prawo swobodnego wyboru oferty, jak też unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn, - możliwość zmiany Ogłoszenia oraz warunków postępowania. Oferenci zobowiązani są na bieżąco śledzić pytania i odpowiedzi do Ogłoszenia, publikowane w systemie zakupowym SAP Ariba.

3. Wszelkie oświadczenia i dokumenty należy zamieścić w języku polskim w systemie zakupowym SAP Ariba w formie elektronicznej. Pełnomocnictwa (jeśli są udzielane) oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej (jeżeli jest wymagane w postępowaniu), należy przekazać Organizatorowi postępowania w oryginale, na adres wskazany w Ogłoszeniu. W przypadku podpisania załączonych w systemie zakupowym SAP Ariba dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, nie jest wymagane ich dostarczenie do Organizatora postępowania w formie papierowej.

Kontakt:
Kontakt za pomocą platformy zakupowej:
https://discovery.ariba.com/rfx/22179444

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.