małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kęty)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie nadzorów inwestorskich |
Data zamieszczenia: | 2025-01-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Dębowa 20 55-040 Kobierzyce powiat: wrocławski +48 71 715 12 00, tel. 691733972 sport.kosir@sport-kobierzyce.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kobierzyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 71 715 12 00, te |
Termin składania ofert: | 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na zadanie pn.: Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej, wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych oraz okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 roku z podziałem na Części - zgodnie z OPZ Część 1 - prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji w 2025r. zgodnie z OPZ. Część 2 - roczne kontrole ogólnobudowlane placów zabaw, stadionów, boisk sportowych, studni głebinowych oraz terenów rekreacyjnych stanowiących własność Gminy Kobierzyce, którymi administruje Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji zgodnie z OPZ. Część 3 - udział w odbiorach urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewn. w branży ogólnobudowlanej realizowanej przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji inwestycji w 2025r. zgodnie z OPZ. Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wyżej wymienione zadanie. 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej, wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych oraz okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 roku z podziałem na Części - zgodnie z OPZ Część 1 - prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji w 2025r. zgodnie z OPZ. Część 2 - roczne kontrole ogólnobudowlane placów zabaw, stadionów, boisk sportowych, studni głebinowych oraz terenów rekreacyjnych stanowiących własność Gminy Kobierzyce, którymi administruje Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji zgodnie z OPZ. Część 3 - udział w odbiorach urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewn. w branży ogólnobudowlanej realizowanej przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji inwestycji w 2025r. zgodnie z OPZ. Zakres nadzorów obejmuje nadzory nad inwestycjami o szacowanej wartości w wymienionych branżach w przedziale 50 000,00 - 1 950 000,00 zł rocznie. Planowane zadania inwestycyjne znajdują się w Zał. nr 1 do Zaproszenia - wykaz planowanych zadań inwestycyjnych na 2025 rok. Ponadto nadzorom podlegać będą modernizacje / remonty w branży ogólnobudowlanej o szacowanej wartości ok. 180 000,00 zł rocznie. Podane wartości są wartościami netto. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych w wysokości nie więcej niż 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego w związku z potrzebą świadczenia usługi nadzoru nad inwestycjami których nie ma w planie na dzień prowadzenia rozpoznania. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z prowadzeniem nadzorów inwestorskich lub rocznymi kontrolami ogólnobudowlanymi lub udziałem w odbiorach urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewn. Zamówienia te winny być opisane w Aneksie do umowy i zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy, w tym w szczególności zasad udzielania rękojmi i gwarancji, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych. Zamawiający wymaga aby do sprawowania nadzoru inwestorskiego w zakresie robót ogólnobudowlanych Wykonawca wyznaczył inspektora/ów nadzoru inwestorskiego posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej drogowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Część 1 - prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej oraz wybranych elementów branży drogowej robót budowlanych realizowanych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji w 2025r. zgodnie z OPZ. 1) prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży ogólnobudowlanej nad budowami, rozbudowami, przebudowami, rozbiórkami, remontami oraz dostawami wyposażenia prowadzonymi przez KOSiR, które będą realizowane na podstawie przyjętych bądź zaktualizowanych planów budżetowych w 2025 r. 2) prowadzenie nadzorów inwestorskich w branży drogowej nad budowami, rozbudowami, przebudowami, rozbiórkami, remontami oraz dostawami wyposażenia prowadzonymi przez Gminę Kobierzyce, które będą realizowane na podstawie przyjętych bądź zaktualizowanych planów budżetowych w 2025 r., które to nadzory będą pełnione na inwestycjach w których cześć drogowa związana jest z zagospodarowaniem tego bądź innego obiektu, jak np. komunikacja wewnętrzna, parkingi, zjazdy itp. tj. za wyjątkiem inwestycji budowy, przebudowy lub remontu dróg, które są zlecane przez Zamawiającego odrębnie. 3) udział w spotkaniach, posiedzeniach, kontrolach, wizjach lokalnych organizowanych przez organy nadzoru budowlanego w sprawach dotyczących terenowo gminy Kobierzyce. 4) inne czynności towarzyszące realizacji inwestycji realizowane w imieniu Zamawiającego lub w ramach doradztwa 5) Zamawiający zastrzega, że podane wartości są wartościami szacunkowymi, a rzeczywista wartość robót budowlanych będzie wynikała z faktycznej realizacji inwestycji zaplanowanych w budżecie KOSiR. 6) Minimalna wartość nadzorowanych inwestycji brutto w okresie realizacji winna wynieść 30.000.000 zł Zakłada się łącznie ok. 80 spotkań, kontroli, wizji lokalnych, w których Wykonawca będzie brał udział reprezentując Zamawiającego. Nie przewiduje się wypłaty odrębnego wynagrodzenia z tego tytułu, należy ująć je w cenie ofertowej. 8) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji nie tylko obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy Prawo budowalne (Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.) i przepisów wykonawczych. Szczegółowy zakres obowiązków opisano w niniejszym paragrafie pkt 10 tj. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. 9) Zamawiający każdorazowo wystawi Zlecenie stanowiące Zał. nr 1 do umowy, w którym wskaże planowane zadania inwestycyjne lub remontowe, na którym świadczone będą usługi lub powiadomi o spotkaniach, o których mowa w pkt 10 oraz w pkt 11). 10) Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego Nadzór inwestorski, obejmować będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (niezależnie od tego czy obowiązek sprawowania nadzoru inwestorskiego został na Zamawiającego nałożony przez organ administracji budowlanej) i inne w zakresie nadzoru nad wykonaniem zleconych robót budowlanych tj. w szczególności: a. opiniowanie jakości i kompletności dokumentacji projektowej przed jej odbiorem, konsultacja merytoryczna w zakresie przygotowywanych na zlecenie Zamawiającego projektów budowlanych (tj. udział w spotkaniach z projektantami, ocena rozwiązań projektowych); b. opiniowanie poprawności pod względem technicznym i ekonomicznym zastosowanych w projekcie rozwiązań; c. weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; d. przekazywanie placu budowy, egzekwowanie zgłaszania przez wykonawców robót rozpoczęcia i zakończenia budowy Zamawiającemu, użytkowania obiektów i innych obowiązków w tym zakresie; e. sprawowaniu systematycznej kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją wykonania robót, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; f. wyjaśnienie wątpliwości Wykonawców robót (prac), co do zastosowanych rozwiązań i rozstrzygania tych problemów z Projektantem; g. sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót i Projektantem dokumentów dotyczących konieczności realizacji robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, zaniechania robót lub zamiennych wraz z weryfikacją ich wartości, w uzgodnieniu z Zamawiającym; h. uczestniczenie we wszystkich odbiorach, spotkaniach i naradach, na które Wykonawca zostanie zaproszony; i. sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, weryfikacja kart materiałowych przed wbudowaniem; j. sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; k. uczestniczeniu przy próbach i odbiorach technicznych; l. stwierdzaniu wad i usterek robót budowlanych oraz potwierdzaniu ich usunięcia, także w okresie gwarancji i rękojmi; m. czynności formalno - prawne w imieniu inwestora od rozpoczęcia do zakończenia procesu budowlanego, tj. akceptowanie proponowanych do wbudowania materiałów, występowanie do producentów i dostawców materiałów o stanowisko w sprawach technicznych dotyczących materiałów, wyegzekwowanie od wykonawcy robót kompletu dokumentacji powykonawczej, itp.; n. potwierdzenie zaawansowania rzeczowo - finansowego prac Wykonawcom realizującym roboty, sprawdzaniu kosztorysów, na potrzeby rozliczeń częściowych, końcowych oraz w przypadku inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku przerwania ich realizacji, uwaga: po stronie Wykonawcy jest wykonywanie i ponoszenie kosztów wymaganych czynności pomiarowych w celu potwierdzenia lub ustalenia wielkości obmiarowych; o. weryfikacja, żądanie uzupełnienia lub poprawy oraz zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej nadzorowanych robót budowlanych; p. ścisła współpraca z Zamawiającym gwarantująca prawidłową realizację inwestycji, reprezentowanie interesów Zamawiającego i działania na jego dobro, w tym reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z Inspektorem Nadzoru Budowlanego, przekazywanie na bieżąco informacji ze stanu zaawansowania inwestycji; q. udział ewentualnych w pracach komisji organizowanych przez organy nadzoru budowlanego (PINB) lub ich przedstawicieli w zakresie działania tych organów w sprawach związanych z realizacją inwestycji, w których Wykonawca będzie brał udział reprezentując Zamawiającego; ponad spotkania odbywane na bieżąco w ramach czynności nadzoru (jak spotkania odbiorowe, przeglądy prac, wizytowanie terenu budowy) udział w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego lub na terenie inwestycji (doradztwo, planowanie, realizacja) - ok. 40 wizyt w okresie realizacji zadań inwestycyjnych w 2025 roku tj. w okresie 10.02.2025 r. - 22.12.2025 r.; s. udzielanie Zamawiającemu wyczerpujących informacji o stanie zaawansowania inwestycji w formie pisemnej lub ustnej odpowiednio do zapotrzebowania Zamawiającego. 11) Dodatkowe wymagania: a. na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na wskazane miejsce budowy (teren Gminy Kobierzyce) w czasie nie dłuższym niż 120 min. od momentu powiadomienia; b. w trakcie realizacji inwestycji wymagana jest obecność w ilości 3-5x / tydz. na placu budowy (dotyczy również sobót jeśli w tym dniu prowadzone są roboty budowlane). 12) W ramach obowiązków, o których mowa w ust. 1 Wykonawca może: a. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych; - przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; b. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót: - dokonania poprawek bądź rozbiórki i ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; - wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem; 13) Wykonawca oprócz czynności wynikających z postanowień §1 ust 2.1. pkt. 8 i pkt. 10 powinien: a. wizytować front robót tak często jak to będzie konieczne, aby zapewnić prawidłowy przebieg realizacji budowy (postęp robót, kontrolę zgodności z dokumentacją, ustaleniami i sztuką budowlaną, zachowanie terminów) zgodnie z obowiązkami wynikającymi z prawa budowlanego oraz na żądanie Zamawiającego w każdym czasie; b. inicjować narady koordynacyjno-techniczne i brać udział w pracach komisji powoływanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego; c. współdziałać przy organizowaniu czynności wprowadzenia, prób, badań, atestacji, odbiorów itp., stosownie do zaawansowania robót; d. przedstawiać Zamawiającemu informacje o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać. 14) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy także realizacja nadzoru opisanego jak wyżej nad robotami budowlanymi zleconymi przez Zamawiającego wykonawcy robót budowlanych poprzez zamówienia towarzyszące jak np. zamówienia dodatkowe lub podobne lub zaniechane, w tym uprzednie opiniowanie konieczności ich wykonania i udział w sporządzeniu odpowiednich protokołów. 15) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest na czas nieobecności wskazanego inspektora, którego czas nie może być jednorazowo dłuższy niż 6 dni roboczych z rzędu oraz dłuższa niż 10 dni roboczych łącznie w okresie realizacji zadania, zastępcy, posiadającego doświadczenie w ostatnich 5 latach odpowiednie do nadzorowanych w czasie tej nieobecności obiektów, tzn. o nie mniejszych parametrach niż 50% wskazanej powierzchni użytkowej i/lub zagospodarowania. Każda zaplanowana nieobecność wskazanego w umowie inspektora winna być przekazywana Zamawiającemu i odpowiedniemu wykonawcy robót z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem ze wskazaniem zastępcy i jego danych kontaktowych. 16) Zamawiający przewiduje, iż zapotrzebowanie na udział Inspektora w planowanych zadaniach inwestycyjnych KOSiR wyniesie rocznie około 10 realizacji. Zamawiający ustala, że realizowane zadania inwestycyjne wynikające z zadań utworzonych w trakcie roku budżetowego należy rozumieć jako ,,opcja" ilości szacowanych zadań do realizacji w 2025r. Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z ,,opcji", jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Nie Zlecanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z wykazem zadań inwestycyjnych na 2025 rok obiektach KOSiR nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. Część 2 - roczne kontrole ogólnobudowlane placów zabaw, stadionów, boisk sportowych, studni głebinowych oraz terenów rekreacyjnych stanowiących własność Gminy Kobierzyce, którymi administruje Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji zgodnie z OPZ. dot. Hali Sportowo - Widowiskowej im Adama Wójcika, stadionów sportowych, boisk sportowych, placów zabaw, terenów rekreacyjnych, studni głębinowych, szalet publicznych . Zamawiający wymaga wykonania kontroli okresowej obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - Dz.U. z 2023 r. poz. 685 ze zm., polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: elementów budynku, budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. Z czynności kontrolnych należy sporządzić protokół w postaci tabeli zawierający: roczną ocenę stanu technicznego, opis elementu/urządzenia zabawowego lub siłowego z podaniem cech materiału, opis spostrzeżonych braków i uszkodzeń, klasyfikacje stanu technicznego elementu oraz zalecenia w zakresie doprowadzenia kontrolowanego elementu do odpowiedniego stanu technicznego. Dodatkowo do czynności kontrolnych należy obowiązek nieodpłatnego założenia (w przypadku jeżeli dany obiekt jej nie posiada) tzw. Książkę Obiektu Budowlanego (KOB). Kontrolujący dokonuje opisania danej książki, wypełnienia danych identyfikacyjnych obiektu, danych technicznych charakteryzujących obiekt oraz umieszcza plan sytuacyjny obiektu. Zamawiający przewiduje realizację zadania w max. czterech etapach czasowych tj: - I etap przeglądów budowlanych - realizacja Zlecenia przez Wykonawcę w terminie do 30.04.2025 r. wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego protokołów kontrolnych w terminie do 07.05.2025 r. Wykaz obiektów dla etapu I przedstawia załącznik nr. 2.1 - II etap przeglądów budowlanych - realizacja Zlecenia przez Wykonawcę w terminie do 31.05.2025 r. wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego protokołów kontrolnych w terminie do 07.06.2025 r. Wykaz obiektów dla etapu II przedstawia załącznik nr. 2.2 - III etap przeglądów budowlanych - realizacja Zlecenia przez Wykonawcę w terminie do 31.08.2025 r. wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego protokołów kontrolnych w terminie do dnia 07.09.2025 r. Wykaz obiektów dla etapu III przedstawia załącznik nr. 2.3 - IV etap przeglądów budowlanych - realizacja Zlecenia przez Wykonawcę w terminie do 30.11.2025 r. wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego protokołów kontrolnych w terminie do 07.12.2025 r. Wykaz obiektów dla etapu IV przedstawia załącznik nr. 2.4 UWAGA: Osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu o przeprowadzonej kontroli, a potwierdzenie złożenia protokołu z kontroli dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z protokołem pokontrolnym. Część 3 - udział w odbiorach urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewn. w branży ogólnobudowlanej realizowanej przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji inwestycji w 2025r. zgodnie z OPZ. 1) Zamawiający wymaga udziału w odbiorach (nowo zamontowanych) urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewn. na placach zabaw w branży ogólnobudowlanej. Udział w odbiorach polegać będzie na sprawdzeniu poprawności montażu w tym fundamentowania, kompletności wyposażenia, stanu technicznego i wizualnego wbudowanego urządzenia ze szczególnym uwzględnieniem elementów budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania urządzenia. 2) Z czynności odbiorowych Zamawiający sporządzi protokół w postaci tabeli zawierający: lokalizację wbudowanego urządzenia, opis elementu/urządzenia zabawowego lub siłowego z podaniem podstawowych cech materiału, opis spostrzeżonych braków i uszkodzeń oraz zalecenia w zakresie doprowadzenia kontrolowanego elementu do odpowiedniego stanu technicznego. Zamawiający przewiduje zakres realizacji zadania w ilości ok. 35 szt. (urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni zewn., mała architektura, nawierzchnia bezpieczna). 3) Zamawiający przewiduje, iż zapotrzebowanie na udział Inspektora w odbiorach wyniesie rocznie około 8 oddzielnych wizyt na terenach administrowanych przez KOSiR tj. łącznie ok. 35 szt. urządzeń w skład których wchodzą urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni zewn., mała architektura, nawierzchnie bezpieczne itp. Zamawiający ustala, że realizowane czynności odbiorowe podanej wyżej ilości urządzeń na terenach KOSiR należy rozumieć jako ,,opcja" ilości szacowanych urządzeń. Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z ,,opcji", jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Nie Zlecanie czynności odbiorowych w obiektach KOSiR nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. Dokument nr: 2720/KOSiR/ZOF/3/2025 Otwarcie ofert: Analiza ofert nastąpi w siedzibie KOSiR, Ul. Dębowa 20, dnia 04.02.2025 r., po godz. 10:15. Otwarcie ofert jest niejawne. Składanie ofert: Ofertę ,,opieczętowany i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący zał. nr. 3, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr. 4 oraz podpisany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr. 5 należy złożyć drogą elektroniczną w postaci jednego e-maila do dnia 04.02.2025 r., do godz. 10:00 na adres e-mail: sport.kosir@sport-kobierzyce.pl. W tytule wiadomości e-mail proszę wpisać: OFERTA CENOWA NA PROWADZENIE NADZORÓW INWESTORSKICH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, PRZEGLĄDY, ODBIORY 2720/KOSiR/ZOF/3/2025 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (umowy): 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 22.12.2025 r. Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w § 6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Kobierzyckim Ośrodku Sportu i Rekreacji o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł. (netto) prowadzonych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji stanowiącego załącznik do Zarządzenia Dyrektora KOSiR z dnia 2. października 2024 r. 5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn. 2.SPOSÓB POROZUMIEWANIA. 1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mailem). 2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy o czas niezbędny do zakończenia prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad rozpoczętym zadaniem inwestycyjnym. Sytuacja ta wymaga pisemnego aneksu do umowy. KRYTERIA OCENY OFERT oraz SPOSÓB OBLICZANIA OFERT: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: Cena oferty (brutto) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści 3) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wymaganych wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) Zamawiający poprawia w ofercie a) oczywiste omyłki pisarskie b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona W przypadku gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym. Zleceniodawca niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie składania ofert. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny niż wskazany powyżej sposób Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe jej otwarcie. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferta złożona po terminie wskazanym w Zaproszeniu zostanie zwrócona Wykonawcy. Po otwarciu ofert Zamawiający prześle Wykonawcom na adres zwrotny informacje dotyczące: 1) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 2) ceny / procentowy współczynnik do wyliczenia kwoty zaproponowanej/y przez Wykonawcę, 7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty. 1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 2) Oferty należy składać w jednym egzemplarzu. 3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty. 5) Wymaga się aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę. 6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia. 7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku. 8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego. 9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ WYKONAWCA (*): 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią łącznie warunki podane w pkt. 8.1. 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a: prowadzą działalność gospodarczą; b: nie zalegają z opłacaniem podatków; c: nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; d: zaproponują realizację zamówienia zgodnie z niniejszą instrukcją; 8.2 Wymagane jest aby Wykonawca: posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) oraz posiadał dodatkową dla inspektora branży konstrukcyjno - budowlanej wyznaczonego do realizacji zamówienia opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej inżyniera budownictwa za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 EURO (lub równowartość w PLN przy zastosowaniu kursu średniego euro ogłoszonego przez NBP po raz pierwszy w danym roku). 8.3 Nie spełnienie na dzień otwarcia ofert któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 9. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki: a) Formularz Oferty (sporządzony przez Zamawiającego); b) zaparafowany projekt umowy (sporządzony przez Zamawiającego) z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej; c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; d) oświadczenia przygotowane przez Wykonawcę na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów; e) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Wymagane jest aby Wykonawca należycie wykonał, co najmniej: o 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego budowy boiska sportowego wielofunkcyjnego o bezpiecznej nawierzchni wraz z infrastrukturą towarzyszącą przeznaczonego na potrzeby 2) W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. 3) Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę. Zamawiający nie musi uzyskać zgody Wykonawcy na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek. 4). Po otrzymaniu oferty, w trakcie jej oceny (w przypadku przedsiębiorców) pracownik merytoryczny powinien dołączyć pobrany ze stron internetowych wydruk elektroniczny z: Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji Identyfikacji Działalności Gospodarczej (CEIDG). 10. INNE DANE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) zadanie wskazane w niniejszym Zaproszeniu będzie realizowane za podstawie e-mailowego Zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. 2) zapłata za przedmiot umowy będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury za zrealizowane Zlecenie, 2) podstawą zapłaty faktury będzie przyjęcie przez pracownika KOSiR protokołów odbioru końcowego danej inwestycji, protokołów przeglądów obiektów sportowych i rekreacyjnych. 3) zapłata na wskazane w fakturze VAT konto Wykonawcy, nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 4) Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem poniższych zapisów: 1) NABYWCA: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, NIP:8961308068; 2) PŁATNIK: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Dębowa 20, 55-040 Kobierzyce 5) Adresatem faktury jest Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji. 6) Zamawiający informuje, że płatność będzie dokonana na zasadach podzielonej płatności (split payment), o której mowa w art. 108 a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 7) Zakazuje się cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności. 11.INNE POSTANOWIENIA: 1) Oferty niespełniające warunków określonych w zaproszeniu podlegają odrzuceniu. 2) Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym zaproszeniu. 3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub przeprowadzić ponowną procedurę udzielenia zamówienia. 4) Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 6) Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 7) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu. Kontakt: Osobą do kontaktu jest Krzysztof Nowak, tel. 691733972 , e-mail: sport.kosir@sport-kobierzyce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025