świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Katowice)
śląskie (Tychy)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa systemu przywoławczego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL CHIRURGII URAZOWEJ im. dr Janusza Daaba w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 62 41-940 Piekary Śląskie powiat: Piekary Śląskie + 48 32 39-34-100, tel: 32 393 42 18 zaopatrzenie2017@urazowka.piekary.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Piekary Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | + 48 32 39-34-100, t |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest : dostawa systemu przywoławczego . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego 3. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad i kompletny (dotyczy dostaw). Dokument nr: Dzp.175/01/2025 Składanie ofert: IX. Miejsce i termin złożenia oferty 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zaopatrzenie2017@urazowka.piekary.pl, w terminie do dnia 31.01.2025r do godz. 9:00 Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania jednorazowego zlecenia w ramach umowy. Realizacja dostawy nastąpi w terminie do 7 dni, licząc od dnia obowiązywania umowy. Wymagania: II. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w zaproszeniu. 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Ofertę składa się w języku polskim. 4. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie. 5. Zaleca się, aby ewentualne poprawki w tekście oferty były naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. 6. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa w pkt. 6, każda ze stron na żądanie drugiej jest zobowiązana niezwłocznie potwierdzić zwrotnym e-mailem fakt otrzymania dokumentów lub niemożność ich odczytania. 7. Oferty powinny być składane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (w formacie pdf. opatrzone podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt IX poniżej. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która jest niezgodna z zapytaniem ofertowym. IV. Warunki płatności Płatność ze strony Zamawiającego następuje przelewem w terminie do 60 dni licząc od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.Strony zgodnie przyjmują, że za dzień wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT bądź rachunku uznaje się dzień, w którym Zamawiający mógł zapoznać się z treścią faktury VAT bądź rachunku. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. VI. Kryteria oceny ofert* (dostosować) 1. Zamawiający będzie kierował się przy ocenie ofert kryterium Cena (C)= 100%. 2. Zamawiający obliczy wartość punktową oferty według wzoru: cena oferty - 100 % Punktacja: a) wartość punktową kryterium ,, cena" określa się na podstawie wzoru: Pc = (Cn : Co) x 100 pkt x 100 % Gdzie: Cn- oznacza cenę najniższą wśród złożonych ofert, Co- oznacza cenę zaproponowaną przez danego oferenta, Pc - jest to liczba punktów, które uzyskała dana oferta przy ocenie kryterium Ceny 3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. 5. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył w budżecie na sfinansowanie zamówienia. VII. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty 1. Wypełnione we wszystkich pozycjach formularze ofertowy (załącznik nr 1) zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze oraz formularz asortymentowy (załącznik nr 4). 2. Parafowany egzemplarz projektu umowy ,załącznik nr 2 3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez pełnomocnika. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835). VIII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Cena zakupu zawiera wszelkie koszty, w tym transportu i przesyłek, koszty załadunku i rozładunku, koszty ubezpieczenia oraz podatek VAT, cło ( jak występuje). 2. Cena winna być podana liczbowo oraz słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 3. Tak wyliczoną cenę z VAT (należy wskazać stawkę podatku VAT) Wykonawca zamieści w formularzu oferty (załącznik nr 1). 4. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. 5. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będzie w walucie PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczenia w innej walucie niż PLN. X. Otwarcie ofert 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Z zawartością ofert nie można się zapoznać przed upływem terminu otwarcia ofert. 3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą podlegały ocenie. Uwagi: Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich (kod pocztowy 41-940). W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309. Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp"), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r - Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy lub wysłania zamówienia dane zamieszczone w umowie, zamówieniu oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit. c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. z siedzibą w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach prawa, w tym RODO. Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy. Kontakt: XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami - Krzysztof Koziołek , adres e-mail: techniczny@urazowka.piekary.pl, tel: 32 393 42 18 |
© eurobudowa.pl 2004-2025