świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
podkarpackie (Rzeszów)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie renowacji mebli |
Data zamieszczenia: | 2025-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 694 61 18, tel. 22 694 62 59, 735 204 537 tomasz.grabowski@centrum.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 694 61 18, t |
Termin składania ofert: | 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie renowacji mebli A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest renowacja mebli, tj.: ? 18 szt. stoły drewniane. Głównym celem jest przywrócenie walorów estetycznych, historycznych i reprezentacyjnych, przy jednoczesnym zabezpieczeniu i przygotowaniu mebla do jego regularnego użytkowania. Wszystkie zabiegi konserwatorsko - restauratorskie powinny być wykonane w poszanowaniu dla zabytkowego charakteru mebla. Powyższy zakres prac i zabiegów stanowi minimalny zakres prac renowacyjnych. Wykonawca w ramach zamówienia ma za zadanie wykonanie szczegółowego stanu zachowania obiektu i planu prac konserwatorskich. Zakres prac dla stołów wg projektu Zygmunta Szatkowskiego: a) ocena stanu konstrukcji mebla (w uzasadnionych przypadkach demontaż konstrukcji drewnianej, w stopniu umożliwiającym naprawę), b) oczyszczenie powierzchni mebla, c) wzmocnienie osłabionych połączeń poszczególnych elementów, należy zwrócić uwagę na ewentualne ukryte oznaczenia (naklejki, stemple, napisy, inskrypcje). Jeżeli istniejące meble będą przedstawiać wartości historyczne zostaną zabezpieczone i poddane pracom konserwatorskim z udokumentowaniem fotograficznym wraz z opisem. d) usunięcie starych warstw lakieru, politury, farby itp., e) uzupełnienie ewentualnych ubytków drewna (wymaga się do uzupełnień użycie drewna z którego został wykonany oryginał), f) dobranie odpowiedniej kolorystyki drewna,g) pokrycie mebla: blat lakier półmat, pozostałe elementy politura, h) inne niezbędne prace renowacyjne, i) blat- w bardzo złym stanie zachowania, widoczne liczne odspojenia i poprzeczne pęknięcia forniru, w części centralnej pęknięcie i odspojenie na całej szerokości łącznie z obłogiem. Należy podjąć próby zachowania oryginalnego blatu, ingerować poprzez wymianę forniru tylko we fragmencie niezbędnym. Wymiana forniru na blacie jest ostatecznością i nastąpi po konsultacjach z Zamawiającym. Wykaz mebli do renowacji: Lp. Nazwa mebla 1. Zdjęcie Stoły wg Szatkowskiego - 18 szt. Uwagi wymiary: 121 x 57 wysokość 79 cm 8. Wykonawca odbierze meble do renowacji w trzech transzach tj. po 6 szt. stołów a następnie wykona renowację 6 szt. stołów dostarczy w wskazane miejsce oraz odbierze kolejne 6 szt. stołów do renowacji i kolejne, aby w sumie wykonać renowację dla 18 szt. stołów wg Szatkowskiego. Składanie ofert: C. Termin i miejsce złożenia oferty. Ofertę prosimy złożyć do dnia 3 lutego 2025 r. do godz. 1600: 1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9.00 do 15.00, albo w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl. 2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania usługi renowacji mebli, wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia, do 31 marca 2025 r. od daty zawarcia umowy. Wymagania: W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty 130 000,00 zł netto, B. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (minimalna suma ubezpieczenia 100 000,00 zł). Kopia polisy stanowić będzie załącznik do umowy. 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. 4. Wykonawca zapewni wszelki sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania prac. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów. 6. W przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu aspektów społecznych, Wykonawca przedstawi do wglądu dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów. 7. Każdorazowo, po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru prac, Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej. D. Kryteria wyboru oferty COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami: 1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 60 (waga: 0,6), przy czym stosujemy następującą metodologię przyznawania punktów: C = wc ? Cmin Crozp ? 100, gdzie: C - kryterium ceny [pkt], wc - waga kryterium, Cmin - cena najniższa [zł], Crozp - cena rozpatrywana [zł]. Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia.Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT). 2) termin realizacji - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): - do 31 marca 2025r. - 20 pkt, - powyżej 31 marca 2025r. - 0 pkt. 3) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): o kryterium niespełnione = 0 pkt o kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej jeden z poniższych warunków: - zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub - skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub - skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub - w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej. E. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny. F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego, 2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. G. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku Zamawiającego służby ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). 6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz. 900-1500 . |
© eurobudowa.pl 2004-2025