Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
22584z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie renowacji mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie renowacji mebli

Data zamieszczenia: 2025-01-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 694 61 18, tel. 22 694 62 59, 735 204 537
tomasz.grabowski@centrum.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 694 61 18, t
Termin składania ofert: 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie renowacji mebli
A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest renowacja mebli, tj.:
?
18 szt. stoły drewniane.
Głównym celem jest przywrócenie walorów estetycznych, historycznych i reprezentacyjnych,
przy jednoczesnym zabezpieczeniu i przygotowaniu mebla do jego regularnego użytkowania.
Wszystkie zabiegi konserwatorsko - restauratorskie powinny być wykonane w poszanowaniu
dla zabytkowego charakteru mebla.
Powyższy zakres prac i zabiegów stanowi minimalny zakres prac renowacyjnych.
Wykonawca w ramach zamówienia ma za zadanie wykonanie szczegółowego stanu
zachowania obiektu i planu prac konserwatorskich.
Zakres prac dla stołów wg projektu Zygmunta Szatkowskiego:
a) ocena stanu konstrukcji mebla (w uzasadnionych przypadkach demontaż
konstrukcji drewnianej, w stopniu umożliwiającym naprawę),
b) oczyszczenie powierzchni mebla,
c) wzmocnienie osłabionych połączeń poszczególnych elementów, należy zwrócić
uwagę na ewentualne ukryte oznaczenia (naklejki, stemple, napisy, inskrypcje).
Jeżeli istniejące meble będą przedstawiać wartości historyczne zostaną
zabezpieczone i poddane pracom konserwatorskim z udokumentowaniem
fotograficznym wraz z opisem.
d) usunięcie starych warstw lakieru, politury, farby itp.,
e) uzupełnienie ewentualnych ubytków drewna (wymaga się do uzupełnień użycie
drewna z którego został wykonany oryginał),
f) dobranie odpowiedniej kolorystyki drewna,g) pokrycie mebla: blat lakier półmat, pozostałe elementy politura,
h) inne niezbędne prace renowacyjne,
i) blat- w bardzo złym stanie zachowania, widoczne liczne odspojenia i poprzeczne
pęknięcia forniru, w części centralnej pęknięcie i odspojenie na całej szerokości
łącznie z obłogiem. Należy podjąć próby zachowania oryginalnego blatu, ingerować
poprzez wymianę forniru tylko we fragmencie niezbędnym. Wymiana forniru na
blacie jest ostatecznością i nastąpi po konsultacjach z Zamawiającym.
Wykaz mebli do renowacji:
Lp. Nazwa mebla
1.
Zdjęcie
Stoły
wg
Szatkowskiego
- 18 szt.
Uwagi
wymiary: 121 x 57
wysokość 79 cm
8. Wykonawca odbierze meble do renowacji w trzech transzach tj. po 6 szt. stołów a
następnie wykona renowację 6 szt. stołów dostarczy w wskazane miejsce oraz
odbierze kolejne 6 szt. stołów do renowacji i kolejne, aby w sumie wykonać
renowację dla 18 szt. stołów wg Szatkowskiego.

Składanie ofert:
C. Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 3 lutego 2025 r. do godz. 1600:
1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w
Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9.00 do 15.00,
albo w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres
e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji
papierowej na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl pod warunkiem
jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres
Zamawiającego:
Centrum
Obsługi
Administracji
Rządowej,
Wydział
Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania usługi renowacji mebli, wyszczególnionych w przedmiocie
zamówienia, do 31 marca 2025 r. od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty
130 000,00 zł netto,
B. Wymagania Zamawiającego:
1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie posiadał ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
(minimalna suma ubezpieczenia 100 000,00 zł). Kopia polisy stanowić będzie
załącznik do umowy.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 12
miesięcy.
4. Wykonawca zapewni wszelki sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania prac.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz
ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z
nieprzestrzegania tych przepisów.
6. W przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu aspektów społecznych,
Wykonawca przedstawi do wglądu dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia
ww. wymogów.
7. Każdorazowo, po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru prac, Wykonawca
wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni licząc od daty prawidłowo
wystawionej faktury.
W
przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia
zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na
adres e-mail wskazany powyżej.
D. Kryteria wyboru oferty
COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 60 (waga: 0,6), przy czym stosujemy
następującą metodologię przyznawania punktów:
C = wc ?
Cmin
Crozp
? 100, gdzie:
C - kryterium ceny [pkt],
wc - waga kryterium,
Cmin - cena najniższa [zł],
Crozp - cena rozpatrywana [zł].
Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty
Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia.Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz
jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT).
2) termin realizacji - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
- do 31 marca 2025r.
- 20 pkt,
- powyżej 31 marca 2025r.
- 0 pkt.
3) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
o kryterium niespełnione = 0 pkt
o kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co
najmniej jeden z poniższych warunków:
- zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub
- skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę,
lub
- skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub
- w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem
miała status osoby bezrobotnej.
E. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem
lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione
do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji
działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z
innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być
czytelny.
F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty
oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę
upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
G. Dodatkowe informacje
1.
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru
oferty bez skutków prawnych oraz finansowych.4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku
Zamawiającego służby ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z
tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do
realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również
Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art.
5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na
Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem
ofert jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537, e-mail:
jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz. 900-1500 .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.