podlaskie (SOKÓŁKA)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Łazy)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla gmin |
Data zamieszczenia: | 2025-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Zamojski ul. Przemysłowa 4 22-400 Zamość powiat: Zamość tel. 84 530 09 00, tel. 84 530 09 45, tel. 84 530 09 38 zamowienia.publiczne@powiatzamojski.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 84 530 09 00, t |
Termin składania ofert: | 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla gmin: Radecznica, Stary Zamość i Sułów. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: - uproszczonych planów urządzenia lasu dla gmin: Radecznica, Stary Zamość i Sułów, - prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasu. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla gruntów leśnych (Ls) o łącznej powierzchni 3945,75 ha, 2) wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasu dla gmin: Radecznica, Stary Zamość i Sułów, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), 3) przygotowanie plików SWDL do umieszczenia w aplikacji BDL UL. 3.3 Warunki techniczne i organizacyjne dla wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Dokument nr: GM.272.6.2025 Składanie ofert: 8. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 8.1 Ofertę należy złożyć: - w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską na adres siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zamościu, Ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, Biuro Obsługi Interesanta lub - w postaci fotokopii (skanów) wypełnionej i podpisanej wersji oferty na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia.publiczne@powiatzamojski.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2025 r. do godz. 9:00 (decydująca jest data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania przesyłki). Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 28 listopada 2025 r. Wymagania: 2. Informacje ogólne 2.1 Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), gdyż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 5 pkt 6 ustawy tj. progu unijnego: 221 000 EUR (1 024 799 PLN). 3.4 Zamówienie realizowane jest z dofinansowaniem ze środków Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych. Uproszczony plan urządzenia lasu musi zostać sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w Zarządzeniu nr 37 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych znak: ZU.6007.3.2020 z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie przeznaczenia środków związanych z funduszami leśnymi na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania: 5.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz. 1166) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 930), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Dz. U. z 2021 r. poz. 1745), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277'd Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w ppkt 1; 3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6) jeżeli doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.2 Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w pkt 5.1 ppkt 1, 2 oraz 5 jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: 1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; 2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym; 3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, b) zreorganizował personel, c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. 5.3 Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 5.2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 5.2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę. 5.4 Wykluczenie na podstawie okoliczności określonych w pkt 5.1 następuje na okresy wymienione w art. 111 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320). 5.5 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę w przypadku okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507): 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 5.6 Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 5.5. 5.7 W przypadku wykonawcy lub wykluczonego na podstawie pkt 5.5, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy. 5.8 Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty. 5.9 Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 5.5, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. 5.10 Weryfikacja podstaw wykluczenia następuje na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym. 6. Warunki udziału w postępowaniu: 6.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie uprawnień, o których mowa w art. 19 ust. 5 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530)- uproszczone plany urządzenia lasu sporządzają jednostki lub inne podmioty wykonawstwa urządzeniowego -- Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku składa oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego, b) posiadanie niezbędnej wiedzy oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca na potwierdzenie spełnienia ww. warunku składa oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Wykonawca na potwierdzenie spełnienia ww. warunków składa oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego, d) posiadanie doświadczenia w realizacji przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda - informacji udziela na wykazie usług stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Do wykazu dołączyć należy dowody potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie prac - w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6.2 Wykonawca w formularzu ofertowym składa wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 6.3 Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania i oceny ofert a następnie wezwie Wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług, wg wzoru z załącznika nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków technicznych i ekonomicznych, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, c) oświadczenia o spełnieniu warunków do przetwarzania danych, stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru zawierający zapis o prowadzeniu działalności w zakresie wykonywania planów urządzenia lasu. 7. Sposób przygotowania oferty: 7.1 Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 7.2 Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w pełnym zakresie. 7.3 Cenę należy wyrazić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.4 Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Oferty wariantowe lub opcjonalne będą odrzucane. 7.5 Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (zgodnie z danymi zawartymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę/y uprawnioną/e - należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo). Podpis osoby upoważnionej na oświadczeniach i dokumentach musi być złożony w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą, tj. czytelny podpis lub podpis z pieczątką z imieniem i nazwiskiem. 7.6 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.2 W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie, zaopatrzonej w adres zwrotny Wykonawcy. Kopertę należy opisać następująco: ,,OFERTA - Uproszczony plan urządzenia lasu". 8.3 W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w temacie wiadomości elektronicznej należy wpisać: ,,OFERTA - Uproszczony plan urządzenia lasu". 9. Kryteria oceny ofert: 9.1 Oceny ofert dokona Zamawiający według kryterium: 100% cena, zgodnie z poniższym wzorem: Lcena = (Cmin / C) x 100 pkt gdzie: Lcena - liczba punktów ocenianej oferty Cmin - cena brutto w ofercie z najniższą ceną C - cena brutto w ofercie ocenianej 9.2 Maksymalna ilość punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze w punktach procentowych @. Uzyskana ilość punktów zostanie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. 9.3 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów. 9.4 Jeżeli w toku oceny złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej, ponieważ dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych uwzględniających nową cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już ofertach. 10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: 10.1 Pytania dotyczące niniejszego postępowania należy przesyłać na adres: zamowienia.publiczne@powiatzamojski.pl 10.3 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna). 10.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 10.5 W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę uznaje się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres poczty elektronicznej podany przez Wykonawcę, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z Wykonawcy z tym pismem. 10.6 Poprzez przekazanie dokumentu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie przekazanie skanu dokumentu, który został sporządzony w formie pisemnej. 10.7 Adres Zamawiającego do korespondencji: Starostwo Powiatowe w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość. 10.8 Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatzamojski.pl 11. Informacje dodatkowe: 11.1 Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. Jeśli wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy, umowa może zostać podpisana z Wykonawcą, który uzyskał kolejną największą liczbę punktów. 11.2 Z uwagi na przetwarzanie danych osobowych przy realizacji zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym odrębnej umowy na przetwarzanie danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego. 11.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany terminu składania ofert nie później niż do upływu terminu składania ofert; 2) zmiany treści zapytania ofertowego. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. Informacja o dokonanych zmianach oraz przedłużeniu terminu składania ofert zostanie podana na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zapytanie ofertowe; 3) żądania wyjaśnienia treści dokumentów składanych w postępowaniu w przypadku, gdy dokumenty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości Zamawiającego. W przypadku niewyjaśnienia treści dokumentów lub złożenia niepełnych wyjaśnień, Zamawiający odrzuci ofertę, 4) żądania uzupełnienia dokumentów w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić. W przypadku nieuzupełnienia lub niepełnego uzupełnienia, Zamawiający odrzuci ofertę; 5) poprawiania omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy; 6) odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie; 7) odrzucenia ofert niezgodnych z treścią zapytania ofertowego, złożonych przez wykonawców podlegających wykluczeniu albo niespełniających warunków udziału w postępowaniu, 8) unieważnienia postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 9) unieważnienia postępowania, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 10) unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 11) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny; 10.4 Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Uwagi: 11.5 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodniezart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Zamościu jest Starosta Zamojski, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość; 2) w Starostwie Powiatowym w Zamościu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym Pani/Pan może się kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych osobowych, w następujący sposób: - pod adresem poczty elektronicznej: iod@powiatzamojski.pl - telefonicznie: 84 53 00 960 - pisemnie na adres siedziby Administratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzonym zgodnie z Zarządzeniem Nr 1/2021 Starosty Zamojskiego z dnia 11 stycznia 2021r. w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia - okres ten wynika z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 6) podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan; - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu; - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 10.2 Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Jacek Małys - Główny Specjalista w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska, tel. 84 530 09 45, Marzena Mazurek - inspektor w Wydziale Gospodarki Mieniem Powiatu, tel. 84 530 09 38 |
© eurobudowa.pl 2004-2025