Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6329z ostatnich 7 dni
26036z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem źródła ciepła - powietrznej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem źródła ciepła - powietrznej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2025-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Łącki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Łącku
Łącko 814
33-390 Łącko
powiat: nowosądecki
tel. (18) 545-03-00, nr faks: (18) 545-03-01
kontakt@bslacko.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Łącko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (18) 545-03-00,
Termin składania ofert: 2025-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym
organizowanym na zasadach określonych w kodeksie cywilnym
II. Przedmiot przetargu:
1. Nazwa przetargu:
Przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z
montażem źródła ciepła - powietrznej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej
(rekuperacji) oraz instalacji klimatyzacji, dla zadania inwestycyjnego obejmującego
przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku usługowego Łąckiego Banku Spółdzielczego,
na działkach 1458/7, 1880/5, 1880/6, 1880/7, 1880/8, 1880/9, 1880/12, 1880/13, 1880/14,
1880/15, obr. Łącko, gmina Łącko.
2. Zakres zamówienia:
Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z
montażem źródła ciepła - powietrznej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej
(rekuperacji) oraz instalacji klimatyzacji, dla rozbudowywanej części istniejącego obiektu
kubaturowego - budynku usługowego zlokalizowanego w Łącku, numer budynku 814, w którym
znajduje się Centrala Banku oraz Punkt Obsługi Klientów. Zakres zamówienia będzie
obejmował:
1) wykonanie ogrzewania podłogowego wraz z rozdzielaczami,
2) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z rurociągami do rozdzielaczy ogrzewania
podłogowego,
3) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem centrali nawiewno-
wywiewnej,
4) wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z montażem jednostki zewnętrznej i jednostek
wewnętrznych,
5) wykonanie odprowadzenia skroplin z jednostek klimatyzacyjnych.
- zgodnie z Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego
Ogłoszenia.
3. Lokalizacja inwestycji:
Działki ew. nr: 1458/7, 1880/5, 1880/6, 1880/7, 1880/8, 1880/9, 1880/12, 1880/13, 1880/14,
1880/15, Obręb: ŁĄCKO, Jednostka ewidencyjna: ŁĄCKO
identyfikatory: 121009_2.0004.1458/7, 121009_2.0004.1880/5, 121009_2.0004.1880/6,
121009_2.0004.1880/7,
121009_2.0004.1880/8,
121009_2.0004.1880/9,
121009_2.0004.1880/12,
121009_2.0004.1880/13,
121009_2.0004.1880/14,
121009_2.0004.1880/15
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówieniaSzczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia został
określony w:
1) dokumentacji projektowej rozbudowywanego budynku, w zakresie instalacji objętych
przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia,
2) Przedmiarze robót - Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia,
3) projektowanych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych - wzór
Umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
(W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy dokumentacją projektową, a
Przedmiarem robót, należy przyjąć że pierwszeństwo ma Przedmiar robót).
UWAGA!: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę, obok oferty
podstawowej, tzw. oferty alternatywnej, zawierającej urządzenia alternatywne względem
urządzeń wskazanych w Dokumentacji projektowej oraz Przedmiarze robót, z zastrzeżeniem,
że w takim przypadku urządzenia alternatywne muszą zapewniać zgodność projektowanej
instalacji z parametrami użytkowymi obiektu, zawartymi w projekcie architektonicznym
dokumentacji projektowej rozbudowywanego budynku (Załącznik nr 1 do niniejszej
Ogłoszenia), ponadto proponowane urządzenia alternatywne muszą być przedstawione w
oparciu o sporządzony i dołączony do oferty alternatywnej projekt zamienny. Urządzenia
alternatywne przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być
dopasowane do pozostałych urządzeń, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony
(zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
Ocena proponowanych urządzeń alternatywnych zostanie dokonana na etapie wyboru oferty.
Ciężar wykazania spełnienia ww. wymagań leży po stronie Wykonawcy. Wykazanie, że
oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie alternatywnej, z podaniem szczegółowych
parametrów zaproponowanych urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z
wcześniejszych zapisów.
5. Zakres prac do wykonania w ramach umowy
Zakres prac do wykonania w ramach umowy obejmuje:
1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej oraz
Przedmiarze robót,
2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie zaplecza budowy,
uporządkowania terenu po pracach itp.),
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
4) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
5) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego serwisu gwarancyjnego (zalecanego przez
producentów zamontowanych w ramach realizacji zamówienia urządzeń), nie rzadziej
jednak niż raz w roku. Serwisowanie. tj. przeglądy i konserwacja będą dokonywane w
sposób zgodny ze wskazówkami producentów. Dodatkowe przeglądy zostaną
wykonane po zajściu okoliczności wynikających z instrukcji obsługi. W ramach
powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania serwisów i przeglądów
okresowych dotyczących instalacji i urządzeń: pompy ciepła, centrali nawiewno-
wywiewnej, jednostek klimatyzacji:
a) bezpłatnie przez okres pierwszych dwóch lat gwarancji, łącznie z zapewnieniem
na swój koszt części niezbędnych do serwisu i przeglądów okresowych lubczęści koniecznych do prawidłowego funkcjonowania instalacji, np. filtry -
Wykonawca powinien uwzględnić te koszty w ramach składanej oferty cenowej,
b) odpłatnie przez pozostały okres gwarancji, z zastrzeżeniem, że Zamawiający
może zlecić serwisy i przeglądy okresowe innemu podmiotowi posiadającemu
odpowiednie uprawnienia wymagane przez przepisy prawa,
6) gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji
inwestycji, które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska
oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,
7) gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji,
które należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać
specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście, ograniczając do niezbędnego minimum
uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi.
Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie (Centrala banku, wraz z punktem obsługi
klientów), w związku z czym Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną
ciągłość pracy banku i zabezpieczy prace i dojścia zgodnie z obowiązującymi przepisami
(zadaszenia, osłony, siatki, taśmy itd.). Wszelkie roboty kolidujące z normalną pracą
Zamawiającego w obiekcie należy uzgodnić z Zamawiającym (w szczególności wykonywanie
prac głośnych oraz związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy
dla pracowników i klientów banku, w porach uzgodnionych z Zamawiającym).
6. Warunki wykonywania zamówienia:
1) Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane z należytą
starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami,
warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami
Organizatora przetargu oraz zgodnie z dokumentacją wskazaną powyżej w pkt 4.
2) Organizator przetargu będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które określa
§ 14 ust. 7 wzoru umowy.
7. Informacje dotyczące gwarancji:
Wykonawca udzieli Organizatorowi przetargu na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej
gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót.
Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na
zasadach określonych w kodeksie cywilnym /5 lat/. Szczegóły dotyczące gwarancji
zostały określone we wzorze umowy.
8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
NIE
9. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie, obok oferty podstawowej, oferty alternatywnej, zawierającej
urządzenia alternatywne, zgodnie z pkt II ppkt 4. niniejszego Ogłoszenia.
10.
Podwykonawstwo
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia
podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem
podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części
zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Oferciepodwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na
warunkach określonych w umowie. Wymagania dotyczące podwykonawstwa określa wzór
Umowy.
11.
Informacje dodatkowe.
1) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia
stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami
prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać
wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany będzie
na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów
i urządzeń do wykonania robót.
3) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 14 lutego 2025 r., godz. 15.00, miejsce: Sekretariat w Centrali
Łąckiego Banku Spółdzielczego (Łącko 814, 33-390 Łącko - I piętro budynku).

Miejsce i termin realizacji:
III. Okres realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę wszystkich prac objętych
zamówieniem do dnia 30 kwietnia 2025 r., a następnie okres gwarancji/rękojmi - 60 miesięcy
od daty odbioru końcowego prac.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu spełnienia tych warunków.
1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą:
a) którzy posiadają odpowiednie zdolności techniczne i doświadczenie w zakresie
wykonywania instalacji sanitarnych (wewnętrznych) - Wykonawca powinien
przedłożyć wykaz zawierający co najmniej trzy zrealizowane roboty budowlane,
polegające na wykonaniu instalacji sanitarnych, o wartości robót wynoszącej co
najmniej 400.000,00 zł, wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia
publikacji niniejszego Ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b) którzy posiadają odpowiednie zasoby kadrowe - Wykonawca powinien wykazać, że
posiada zasoby kadrowe, które umożliwiają mu terminową realizację przedmiotu
zamówienia, w tym że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która posiada
uprawnienia budowlane do kierowania wszystkimi robotami budowlanymi objętymi
przedmiotem zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie
przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) których oferowane usługi są odpowiedniej jakości oraz którzy są w stanie wykonać
terminowo przedmiot zamówienia - Wykonawca powinien oświadczyć, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie), nie miała miejsce sytuacja, w której
dowolny inwestor rozwiązał z Wykonawcą umowę o roboty budowlane z winy
Wykonawcy (poprzez odstąpienie, wypowiedzenie lub natychmiastowe rozwiązanie
umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia).
2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca składa oświadczenia zawarte w formularzu Oferty - Załącznik nr 4 do
niniejszego Ogłoszenia.3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wszyscy podpisują oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt 2).
4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
składanym wraz z Ofertą przez Wykonawcę, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona.
V. Informacja o dokumentach jakie są składane w celu udziału w przetargu.
1) W celu przystąpienia do przetargu należy złożyć w formie pisemnej:
a) Wypełniony i podpisany formularz Oferty - wzór stanowi Załącznik nr 4 do
Ogłoszenia,
b) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót, stanowiący
Załącznik nr 2 do Ogłoszenia,
c) w przypadku składania oferty alternatywnej - projekt zamienny w zakresie
oferowanych urządzeń alternatywnych.
2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, Organizator przetargu może na każdym etapie postępowania
wezwać Wykonawców do złożenia dodatkowych dokumentów, pod rygorem odmowy
udziału w postępowaniu.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić i przedstawić Organizatorowi przetargu w języku polskim, w
formie pisemnej, w jednym egzemplarzu.
2) Formularz oferty i dokumenty, które sporządza Oferent muszą być podpisane
własnoręcznym podpisem przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań
cywilno-prawnych w imieniu Oferenta. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania
oferty nie wynika z publicznie dostępnego rejestru (KRS, CEiDG), do oferty dodatkowo
należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osobę(y)
uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Oferenta.
Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności
upoważniona jest osoba.
3) Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w trwale zabezpieczonym opakowaniu
zaadresowanym na Zamawiającego, tj. na Łącki Bank Spółdzielczy. Na opakowaniu
należy umieścić napis o treści: ,,Oferta do przetargu na wykonanie instalacji C.O.,
wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji dla rozbudowanej części budynku
Centrali Banku". Skutki zaadresowania koperty niezgodnie z powyższym opisem ponosi
Oferent.
4) Za moment złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dotarcia do miejsca składania
ofert. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania ofert zostaną odrzucone.
5) Do momentu upływu terminu składania ofert Oferent ma prawo do wycofania swojej
oferty, bądź w celu rezygnacji z udziału w postępowaniu, bądź w celu jej modyfikacji (na
przykład w wyniku uzyskanych wyjaśnień) i ponownego jej złożenia przed upływem
terminu.
6) Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę podstawową oraz jedną ofertę
alternatywną (zgodnie z pkt II ppkt 4. niniejszego Ogłoszenia). Złożenie większej liczby
ofert spowoduje, że podlegać będą one odrzuceniu.
7) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby
zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.8) W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż język polski,
Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez
przysięgłego tłumacza.
9) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
10) W przypadku składania oferty alternatywnej, należy w tytule formularza tej oferty
zawrzeć wyrazy ,,oferta alternatywna" i umieścić tą ofertę w we wspólnym opakowaniu
z ofertą podstawową (zgodnie z pkt 3 powyżej), w sposób pozwalający na jej
oddzielenie od oferty podstawowej (wykorzystując osobne spinacze, zszywki itp).
Sposób obliczenia ceny
1) Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie łączną cenę brutto za cały przedmiot
zamówienia. Cena powinna wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego
sporządzonego w oparciu o udostępniony przez Zamawiającego Przedmiar robót.
2) Cena oferty musi być tak podana, aby pokrywać wszelkie koszty i ryzyka Wykonawcy
związane z realizacją czynności, której dotyczy. Przy obliczaniu ceny należy
uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji
zamówienia.
3) Cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia należy podać w złotych w kwocie
brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z
wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT.
4) Stawkę podatku od towarów i usług (VAT) należy uwzględnić w wysokości
obowiązującej na dzień składania ofert tj. 23%.
5) Określony w Ogłoszeniu rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia oraz postanowienia
wynikające z wzoru umowy załączonego do Ogłoszenia (Załącznik nr 3) stanowią
podstawę do obliczenia cen oferty.
IX. Opis kryteriów oceny:
1) Oferty ocenione zostaną wg kryterium:
a) Ceny - 80%,
b) Doświadczenia w realizacji inwestycji na rzecz Łąckiego Banku Spółdzielczego - 10%,
c) Korzystania z produktów bankowych Łąckiego Banku Spółdzielczego - 10%
- z uwzględnieniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Rozdział IV.
2) Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Cena":
W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 80 pkt
Co
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena",3)
4)
5)
6)
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie
dla całego przedmiotu zamówienia.
Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Doświadczenie w realizacji inwestycji na rzecz
Łąckiego Banku Spółdzielczego":
W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli w przeszłości realizował
dowolne roboty budowlane na zlecenie Łąckiego Banku Spółdzielczego.
Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Korzystanie z produktów bankowych Łąckiego
Banku Spółdzielczego":
W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli w okresie 5 lat
poprzedzających dzień opublikowania Ogłoszenia o przetargu, korzystał z dowolnego
produktu bankowego Łąckiego Banku Spółdzielczego (np. posiadał rachunek bankowy,
kredyt, gwarancję bankową itd.).
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą
liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny ofert.
W przypadku gdy oferta alternatywna zostanie dopuszczona do oceny przez
Zamawiającego, zgodnie z pkt II ppkt 4 niniejszego Ogłoszenia, podlegać będzie ona
ocenie z zastosowaniem tych samych kryteriów oceny co dla oferty podstawowej.
X. Umowa, informacje o istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy lub o ogólnych warunkach umowy lub o wzorze umowy:
1) Zawarcie umowy w wyniku przetargu nastąpi z chwilą złożenia przez strony podpisów
na osobnym dokumencie obejmującym jej treść.
2) Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
XI. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca będzie związany złożoną przez siebie ofertą do dnia 31 marca 2025 r.
2. Organizator przetargu poinformuje uczestników przetargu o wyborze oferty najpóźniej do
dnia 28 lutego 2025 r.
Informacje dodatkowe:
1) Dokumentacja projektowa oraz wszystkie pozostałe załączniki do niniejszego Ogłoszenia,
wydawane są osobom, które wyrażają wolę przystąpienia do przetargu, w postaci
elektronicznej, na podany adres e-mail
2) W uzasadnionych przypadkach, warunki przetargu mogą zostać zmienione przed terminem
składania ofert.
3) Organizator przetargu zastrzega sobie uprawnienie do odwołania przetargu lub
ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny.4) Przetarg może zostać zamknięty bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty, w
szczególności w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką
Organizator przetargu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5) O wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru zawiadamia się niezwłocznie
podmioty, które złożyły ofertę.
6) Oferent może zwrócić się do Organizatora przetargu o wyjaśnienie treści Ogłoszenia o
przetargu. Organizator przetargu udziela wyjaśnień jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści
ogłoszenia wpłynie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

Uwagi:
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych
1) W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO niniejszym
przekazujemy informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości
przetwarzania Pana/Pani danych osobowych:
2) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łącki Bank Spółdzielczy z siedzibą w
Łącku, 33-390 Łącko 814, którego akta rejestrowe są przechowywane przez Sąd Rejonowy
dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego; numer wpisu w rejestrze przedsiębiorców KRS: 0000143039, nr NIP: 734 110
35 32, nr REGON: 000499577, (dalej: ,,Administrator").
3) Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Bank posiada Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować pisząc - najlepiej
z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych" - na adres pocztowy Banku: 33-390 Łącko 814 lub
na adres elektroniczny: iod@bslacko.pl. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w naszym
Banku pełni aktualnie Pani Bogusława Zabłocka.
4) Rodzaj danych osobowych
Administrator przetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie:
a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, adres
korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL -
Wykonawców będących osobami fizycznymi,
b) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer
telefonu/faxu - pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do
kontaktu,
c) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres zamieszkania członków organów spółek
kapitałowych, wspólników spółek osobowych, prokurentów spółek będących
Wykonawcami,
d) imię, nazwisko, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawy
dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę,
e) inne dane osobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia
Postępowania.
Przez Wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie
zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia
publicznego.
5) Zakres i cele przetwarzania danych osobowychPodanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu przystąpienia do
zaplanowanego przez Administratora postępowania przetargowego.
W ramach swojej działalności Administrator zbiera i przetwarza Pana/Pani dane
osobowe:
a) w celu przygotowania i przeprowadzenia Postępowania oraz zawarcia umowy w
sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora w celu świadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa
prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
c) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umów i dokumentów dot.
rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO);
d) w celu prowadzenia korespondencji i kontaktu związanych z prowadzonym
Postępowaniem, w celu obrony przed roszczeniami (podstawa prawna art. 6 ust. 1
lit c i f RODO).
6) Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniem danych osobowych
W przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danych osobowych
swojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków
organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu,
Administrator zobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały
przekazane o fakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych
Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej Informacji.
7) Odbiorcy danych
W związku z prowadzonym przez Administratora Postępowaniem w zakresie w jakim jest
to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane zewnętrznym
podmiotom, w tym w szczególności:
? podmiotom przetwarzającym dane osobowe w Naszym imieniu:
? podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i świadczące usługi IT,
? podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, prawne,
podatkowe, rachunkowe, w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celów
przetwarzania Państwa danych osobowych,
? innym podmiotom w zakresie, w jakim Administrator będzie do tego zobowiązany
przepisami prawa, w tym organom kontrolującym.
8) Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza EOG.
9) Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
przedmiotem profilowania.
10) Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia zakończenia
Postępowania, a w przypadku zawarcia umowy, przez okres 6 lat od dnia zakończenia
obowiązywania umowy.
Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawa w przypadku gdy
przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami.
Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane.11) Uprawnienia osób których dane dotyczą
Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługują
następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do treści swoich danych,
b) prawo do sprostowania niezgodności lub błędów w przetwarzanych danych lub ich
uzupełnienia,
c) prawo do informacji o przetwarzanych danych w tym o celach i podstawach
przetwarzania,
d) prawo do usunięcia danych osobowych - z uwzględnieniem art. 17 ust. 2 RODO.
e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
f) prawo do skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy prawa, w tym RODO,
g) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w zakresie w jakim podstawą
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
Wnioski dot. realizacji niniejszych uprawnień należy składać pisemnie lub elektronicznie
na adres wskazany w pkt 1).

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu w imieniu Organizatora przetargu.
Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawach dotyczących organizacji przetargu jest Prezes
Zarządu Łąckiego Banku Spółdzielczego Pan Rafał Szopiński, adres e-mail:
r.szopiński@bslacko.pl.
W celu uzyskania ww. dokumentacji należy
skontaktować się z pracownikiem Sekretariatu w Centrali Banku (Łącko 814), nr tel. 18 545
03 00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.