pomorskie (Gdańsk)
pomorskie (Ustka)
świętokrzyskie (Strawczyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem źródła ciepła - powietrznej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2025-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Łącki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Łącku Łącko 814 33-390 Łącko powiat: nowosądecki tel. (18) 545-03-00, nr faks: (18) 545-03-01 kontakt@bslacko.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Łącko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (18) 545-03-00, |
Termin składania ofert: | 2025-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym organizowanym na zasadach określonych w kodeksie cywilnym II. Przedmiot przetargu: 1. Nazwa przetargu: Przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem źródła ciepła - powietrznej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej (rekuperacji) oraz instalacji klimatyzacji, dla zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku usługowego Łąckiego Banku Spółdzielczego, na działkach 1458/7, 1880/5, 1880/6, 1880/7, 1880/8, 1880/9, 1880/12, 1880/13, 1880/14, 1880/15, obr. Łącko, gmina Łącko. 2. Zakres zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem źródła ciepła - powietrznej pompy ciepła, instalacji wentylacji mechanicznej (rekuperacji) oraz instalacji klimatyzacji, dla rozbudowywanej części istniejącego obiektu kubaturowego - budynku usługowego zlokalizowanego w Łącku, numer budynku 814, w którym znajduje się Centrala Banku oraz Punkt Obsługi Klientów. Zakres zamówienia będzie obejmował: 1) wykonanie ogrzewania podłogowego wraz z rozdzielaczami, 2) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z rurociągami do rozdzielaczy ogrzewania podłogowego, 3) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem centrali nawiewno- wywiewnej, 4) wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z montażem jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych, 5) wykonanie odprowadzenia skroplin z jednostek klimatyzacyjnych. - zgodnie z Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia. 3. Lokalizacja inwestycji: Działki ew. nr: 1458/7, 1880/5, 1880/6, 1880/7, 1880/8, 1880/9, 1880/12, 1880/13, 1880/14, 1880/15, Obręb: ŁĄCKO, Jednostka ewidencyjna: ŁĄCKO identyfikatory: 121009_2.0004.1458/7, 121009_2.0004.1880/5, 121009_2.0004.1880/6, 121009_2.0004.1880/7, 121009_2.0004.1880/8, 121009_2.0004.1880/9, 121009_2.0004.1880/12, 121009_2.0004.1880/13, 121009_2.0004.1880/14, 121009_2.0004.1880/15 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówieniaSzczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia został określony w: 1) dokumentacji projektowej rozbudowywanego budynku, w zakresie instalacji objętych przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia, 2) Przedmiarze robót - Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia, 3) projektowanych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych - wzór Umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia. (W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy dokumentacją projektową, a Przedmiarem robót, należy przyjąć że pierwszeństwo ma Przedmiar robót). UWAGA!: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę, obok oferty podstawowej, tzw. oferty alternatywnej, zawierającej urządzenia alternatywne względem urządzeń wskazanych w Dokumentacji projektowej oraz Przedmiarze robót, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku urządzenia alternatywne muszą zapewniać zgodność projektowanej instalacji z parametrami użytkowymi obiektu, zawartymi w projekcie architektonicznym dokumentacji projektowej rozbudowywanego budynku (Załącznik nr 1 do niniejszej Ogłoszenia), ponadto proponowane urządzenia alternatywne muszą być przedstawione w oparciu o sporządzony i dołączony do oferty alternatywnej projekt zamienny. Urządzenia alternatywne przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być dopasowane do pozostałych urządzeń, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Ocena proponowanych urządzeń alternatywnych zostanie dokonana na etapie wyboru oferty. Ciężar wykazania spełnienia ww. wymagań leży po stronie Wykonawcy. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie alternatywnej, z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. 5. Zakres prac do wykonania w ramach umowy Zakres prac do wykonania w ramach umowy obejmuje: 1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej oraz Przedmiarze robót, 2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, 5) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego serwisu gwarancyjnego (zalecanego przez producentów zamontowanych w ramach realizacji zamówienia urządzeń), nie rzadziej jednak niż raz w roku. Serwisowanie. tj. przeglądy i konserwacja będą dokonywane w sposób zgodny ze wskazówkami producentów. Dodatkowe przeglądy zostaną wykonane po zajściu okoliczności wynikających z instrukcji obsługi. W ramach powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania serwisów i przeglądów okresowych dotyczących instalacji i urządzeń: pompy ciepła, centrali nawiewno- wywiewnej, jednostek klimatyzacji: a) bezpłatnie przez okres pierwszych dwóch lat gwarancji, łącznie z zapewnieniem na swój koszt części niezbędnych do serwisu i przeglądów okresowych lubczęści koniecznych do prawidłowego funkcjonowania instalacji, np. filtry - Wykonawca powinien uwzględnić te koszty w ramach składanej oferty cenowej, b) odpłatnie przez pozostały okres gwarancji, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zlecić serwisy i przeglądy okresowe innemu podmiotowi posiadającemu odpowiednie uprawnienia wymagane przez przepisy prawa, 6) gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, 7) gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie (Centrala banku, wraz z punktem obsługi klientów), w związku z czym Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną ciągłość pracy banku i zabezpieczy prace i dojścia zgodnie z obowiązującymi przepisami (zadaszenia, osłony, siatki, taśmy itd.). Wszelkie roboty kolidujące z normalną pracą Zamawiającego w obiekcie należy uzgodnić z Zamawiającym (w szczególności wykonywanie prac głośnych oraz związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy dla pracowników i klientów banku, w porach uzgodnionych z Zamawiającym). 6. Warunki wykonywania zamówienia: 1) Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami Organizatora przetargu oraz zgodnie z dokumentacją wskazaną powyżej w pkt 4. 2) Organizator przetargu będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które określa § 14 ust. 7 wzoru umowy. 7. Informacje dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli Organizatorowi przetargu na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym /5 lat/. Szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze umowy. 8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE 9. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Dopuszcza się złożenie, obok oferty podstawowej, oferty alternatywnej, zawierającej urządzenia alternatywne, zgodnie z pkt II ppkt 4. niniejszego Ogłoszenia. 10. Podwykonawstwo Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Oferciepodwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Wymagania dotyczące podwykonawstwa określa wzór Umowy. 11. Informacje dodatkowe. 1) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. 3) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 14 lutego 2025 r., godz. 15.00, miejsce: Sekretariat w Centrali Łąckiego Banku Spółdzielczego (Łącko 814, 33-390 Łącko - I piętro budynku). Miejsce i termin realizacji: III. Okres realizacji zamówienia: Okres realizacji zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę wszystkich prac objętych zamówieniem do dnia 30 kwietnia 2025 r., a następnie okres gwarancji/rękojmi - 60 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Wymagania: IV. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu spełnienia tych warunków. 1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą: a) którzy posiadają odpowiednie zdolności techniczne i doświadczenie w zakresie wykonywania instalacji sanitarnych (wewnętrznych) - Wykonawca powinien przedłożyć wykaz zawierający co najmniej trzy zrealizowane roboty budowlane, polegające na wykonaniu instalacji sanitarnych, o wartości robót wynoszącej co najmniej 400.000,00 zł, wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia publikacji niniejszego Ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; b) którzy posiadają odpowiednie zasoby kadrowe - Wykonawca powinien wykazać, że posiada zasoby kadrowe, które umożliwiają mu terminową realizację przedmiotu zamówienia, w tym że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania wszystkimi robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) których oferowane usługi są odpowiedniej jakości oraz którzy są w stanie wykonać terminowo przedmiot zamówienia - Wykonawca powinien oświadczyć, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie miała miejsce sytuacja, w której dowolny inwestor rozwiązał z Wykonawcą umowę o roboty budowlane z winy Wykonawcy (poprzez odstąpienie, wypowiedzenie lub natychmiastowe rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia). 2) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia zawarte w formularzu Oferty - Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia.3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wszyscy podpisują oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt 2). 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu składanym wraz z Ofertą przez Wykonawcę, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona. V. Informacja o dokumentach jakie są składane w celu udziału w przetargu. 1) W celu przystąpienia do przetargu należy złożyć w formie pisemnej: a) Wypełniony i podpisany formularz Oferty - wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, b) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 2 do Ogłoszenia, c) w przypadku składania oferty alternatywnej - projekt zamienny w zakresie oferowanych urządzeń alternatywnych. 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Organizator przetargu może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia dodatkowych dokumentów, pod rygorem odmowy udziału w postępowaniu. VI. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić i przedstawić Organizatorowi przetargu w języku polskim, w formie pisemnej, w jednym egzemplarzu. 2) Formularz oferty i dokumenty, które sporządza Oferent muszą być podpisane własnoręcznym podpisem przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Oferenta. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z publicznie dostępnego rejestru (KRS, CEiDG), do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Oferenta. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 3) Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w trwale zabezpieczonym opakowaniu zaadresowanym na Zamawiającego, tj. na Łącki Bank Spółdzielczy. Na opakowaniu należy umieścić napis o treści: ,,Oferta do przetargu na wykonanie instalacji C.O., wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji dla rozbudowanej części budynku Centrali Banku". Skutki zaadresowania koperty niezgodnie z powyższym opisem ponosi Oferent. 4) Za moment złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dotarcia do miejsca składania ofert. Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania ofert zostaną odrzucone. 5) Do momentu upływu terminu składania ofert Oferent ma prawo do wycofania swojej oferty, bądź w celu rezygnacji z udziału w postępowaniu, bądź w celu jej modyfikacji (na przykład w wyniku uzyskanych wyjaśnień) i ponownego jej złożenia przed upływem terminu. 6) Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę podstawową oraz jedną ofertę alternatywną (zgodnie z pkt II ppkt 4. niniejszego Ogłoszenia). Złożenie większej liczby ofert spowoduje, że podlegać będą one odrzuceniu. 7) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.8) W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż język polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez przysięgłego tłumacza. 9) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10) W przypadku składania oferty alternatywnej, należy w tytule formularza tej oferty zawrzeć wyrazy ,,oferta alternatywna" i umieścić tą ofertę w we wspólnym opakowaniu z ofertą podstawową (zgodnie z pkt 3 powyżej), w sposób pozwalający na jej oddzielenie od oferty podstawowej (wykorzystując osobne spinacze, zszywki itp). Sposób obliczenia ceny 1) Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie łączną cenę brutto za cały przedmiot zamówienia. Cena powinna wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o udostępniony przez Zamawiającego Przedmiar robót. 2) Cena oferty musi być tak podana, aby pokrywać wszelkie koszty i ryzyka Wykonawcy związane z realizacją czynności, której dotyczy. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia należy podać w złotych w kwocie brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT. 4) Stawkę podatku od towarów i usług (VAT) należy uwzględnić w wysokości obowiązującej na dzień składania ofert tj. 23%. 5) Określony w Ogłoszeniu rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia oraz postanowienia wynikające z wzoru umowy załączonego do Ogłoszenia (Załącznik nr 3) stanowią podstawę do obliczenia cen oferty. IX. Opis kryteriów oceny: 1) Oferty ocenione zostaną wg kryterium: a) Ceny - 80%, b) Doświadczenia w realizacji inwestycji na rzecz Łąckiego Banku Spółdzielczego - 10%, c) Korzystania z produktów bankowych Łąckiego Banku Spółdzielczego - 10% - z uwzględnieniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Rozdział IV. 2) Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Cena": W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x 80 pkt Co gdzie: C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena",3) 4) 5) 6) Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla całego przedmiotu zamówienia. Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Doświadczenie w realizacji inwestycji na rzecz Łąckiego Banku Spółdzielczego": W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli w przeszłości realizował dowolne roboty budowlane na zlecenie Łąckiego Banku Spółdzielczego. Sposób obliczania punktów w kryterium ,,Korzystanie z produktów bankowych Łąckiego Banku Spółdzielczego": W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli w okresie 5 lat poprzedzających dzień opublikowania Ogłoszenia o przetargu, korzystał z dowolnego produktu bankowego Łąckiego Banku Spółdzielczego (np. posiadał rachunek bankowy, kredyt, gwarancję bankową itd.). Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny ofert. W przypadku gdy oferta alternatywna zostanie dopuszczona do oceny przez Zamawiającego, zgodnie z pkt II ppkt 4 niniejszego Ogłoszenia, podlegać będzie ona ocenie z zastosowaniem tych samych kryteriów oceny co dla oferty podstawowej. X. Umowa, informacje o istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub o ogólnych warunkach umowy lub o wzorze umowy: 1) Zawarcie umowy w wyniku przetargu nastąpi z chwilą złożenia przez strony podpisów na osobnym dokumencie obejmującym jej treść. 2) Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. XI. Termin związania ofertą: 1. Wykonawca będzie związany złożoną przez siebie ofertą do dnia 31 marca 2025 r. 2. Organizator przetargu poinformuje uczestników przetargu o wyborze oferty najpóźniej do dnia 28 lutego 2025 r. Informacje dodatkowe: 1) Dokumentacja projektowa oraz wszystkie pozostałe załączniki do niniejszego Ogłoszenia, wydawane są osobom, które wyrażają wolę przystąpienia do przetargu, w postaci elektronicznej, na podany adres e-mail 2) W uzasadnionych przypadkach, warunki przetargu mogą zostać zmienione przed terminem składania ofert. 3) Organizator przetargu zastrzega sobie uprawnienie do odwołania przetargu lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny.4) Przetarg może zostać zamknięty bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty, w szczególności w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Organizator przetargu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 5) O wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru zawiadamia się niezwłocznie podmioty, które złożyły ofertę. 6) Oferent może zwrócić się do Organizatora przetargu o wyjaśnienie treści Ogłoszenia o przetargu. Organizator przetargu udziela wyjaśnień jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Uwagi: Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych 1) W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO niniejszym przekazujemy informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania Pana/Pani danych osobowych: 2) Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łącki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Łącku, 33-390 Łącko 814, którego akta rejestrowe są przechowywane przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; numer wpisu w rejestrze przedsiębiorców KRS: 0000143039, nr NIP: 734 110 35 32, nr REGON: 000499577, (dalej: ,,Administrator"). 3) Inspektor Ochrony Danych Osobowych Bank posiada Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować pisząc - najlepiej z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych" - na adres pocztowy Banku: 33-390 Łącko 814 lub na adres elektroniczny: iod@bslacko.pl. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w naszym Banku pełni aktualnie Pani Bogusława Zabłocka. 4) Rodzaj danych osobowych Administrator przetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie: a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL - Wykonawców będących osobami fizycznymi, b) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer telefonu/faxu - pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu, c) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres zamieszkania członków organów spółek kapitałowych, wspólników spółek osobowych, prokurentów spółek będących Wykonawcami, d) imię, nazwisko, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawy dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, e) inne dane osobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia Postępowania. Przez Wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 5) Zakres i cele przetwarzania danych osobowychPodanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu przystąpienia do zaplanowanego przez Administratora postępowania przetargowego. W ramach swojej działalności Administrator zbiera i przetwarza Pana/Pani dane osobowe: a) w celu przygotowania i przeprowadzenia Postępowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO); b) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora w celu świadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO); c) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umów i dokumentów dot. rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO); d) w celu prowadzenia korespondencji i kontaktu związanych z prowadzonym Postępowaniem, w celu obrony przed roszczeniami (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c i f RODO). 6) Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniem danych osobowych W przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danych osobowych swojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu, Administrator zobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały przekazane o fakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej Informacji. 7) Odbiorcy danych W związku z prowadzonym przez Administratora Postępowaniem w zakresie w jakim jest to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności: ? podmiotom przetwarzającym dane osobowe w Naszym imieniu: ? podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i świadczące usługi IT, ? podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, prawne, podatkowe, rachunkowe, w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania Państwa danych osobowych, ? innym podmiotom w zakresie, w jakim Administrator będzie do tego zobowiązany przepisami prawa, w tym organom kontrolującym. 8) Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza EOG. 9) Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą przedmiotem profilowania. 10) Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia zakończenia Postępowania, a w przypadku zawarcia umowy, przez okres 6 lat od dnia zakończenia obowiązywania umowy. Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawa w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane.11) Uprawnienia osób których dane dotyczą Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługują następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do treści swoich danych, b) prawo do sprostowania niezgodności lub błędów w przetwarzanych danych lub ich uzupełnienia, c) prawo do informacji o przetwarzanych danych w tym o celach i podstawach przetwarzania, d) prawo do usunięcia danych osobowych - z uwzględnieniem art. 17 ust. 2 RODO. e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, f) prawo do skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, w tym RODO, g) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora. Wnioski dot. realizacji niniejszych uprawnień należy składać pisemnie lub elektronicznie na adres wskazany w pkt 1). Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktu w imieniu Organizatora przetargu. Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawach dotyczących organizacji przetargu jest Prezes Zarządu Łąckiego Banku Spółdzielczego Pan Rafał Szopiński, adres e-mail: r.szopiński@bslacko.pl. W celu uzyskania ww. dokumentacji należy skontaktować się z pracownikiem Sekretariatu w Centrali Banku (Łącko 814), nr tel. 18 545 03 00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025