Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1249z dziś
7509z ostatnich 7 dni
27319z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont cząstkowy nawierzchni dróg i chodników oraz dostawa, montaż i konserwacja...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg i chodników oraz dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego

Data zamieszczenia: 2025-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Nowem
Plac Św. Rocha 5
86-170 Nowe
powiat: świecki
tel. +48 52 33 37 210 fax. +48 52 33 28 466, Tel. 52 33 37 250
zamowienia@gminanowe.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nowe
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 52 33 37 21
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Urząd Gminy w Nowem, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie usługi pn.: ,,Remonty cząstkowych nawierzchni dróg i chodników oraz dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Nowe w roku 2025"
W niniejszym postępowaniu, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t.j. z późn. zm., nazywaną dalej Pzp. Podstawę wyłączenia stosowania ustawy stanowi jej art. 2 ust. 1 pkt 1.
II Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi dla zadania pn.: ,,Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników oraz dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Nowe w roku 2025" polegające na:
1) Remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych (rozumianym jako zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń) przy użyciu głównie mieszanki mineralno-asfaltowej (tzn. asfalt ,,na zimno" i asfalt ,,na gorąco"),
2) Remoncie cząstkowym nawierzchni betonowych (rozumianym jako naprawa pojedynczych uszkodzeń drogi/chodnika/schodów/placów za pomocą płyt betonowych/kostki brukowej/kostki granitowej/kostki betonowej/beganitu/kostki kamiennej) obejmującym uszkodzenia charakteryzujące się:
a) Zapadnięciem i wybojem fragmentów drogi/chodnika/schodów/placu,
b) Osiadaniem drogi/chodnika/schodów/placu w miejscu przekopów (np. po przełożeniu urządzeń podziemnych), wadliwej jakości podłoża lub podbudowy, niewłaściwego odwodnienia,
c) Nierównościami drogi/chodnika/schodów/placu z powodu przechylenia się płyt,
d) Pęknięciem płyt, ich połamaniem i uszkodzeniem,
e) Innymi uszkodzeniami, deformującymi drogi/chodnik/schody/plac w sposób odbiegający od jego prawidłowego stanu.
3) Dostawie, montażu i konserwacji pionowych znaków drogowych (rozumiane jako zakup niezbędnych konstrukcji wsporczych znaku i/lub tarcz znaku, przymocowanie ich do konstrukcji wsporczych znaku, dostarczenie znaku drogowego na wskazane miejsce i stabilne zamontowanie konstrukcji wsporczej znaku do podłoża [w

przypadku słupka, należy go umieścić ok. 50 cm w ziemi i obetonować]). Poprzez konserwację należy rozumieć okręcanie tarcz znaków, prostowanie tarcz znaków i konstrukcji wsporczych znaku - na miejscu, wymiana zużytych (zniszczonych) tarcz znaków i konstrukcji wsporczych znaków, uzupełnienie brakujących tarcz znaków, usunięcie zbędnego znaku. W ramach niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania montażu/demontażu/naprawy znaków innych niż drogowe to jest m in. tablice związane z promocją projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, tablice informacyjne.
4) Myciu zabrudzonej powierzchni lica znaków, według zlecenia Zamawiającego
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Określenia podstawowe:
a) Ubytek - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokość nie większą niż grubość warstwy ścieralnej,
b) Wybój - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej,
c) Tarcza znaku - płaska powierzchnia z usztywnioną krawędzią, na której w sposób trwały umieszczone jest lico znaku. Tarcza może być wykonana z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo albo aluminiowej zabezpieczona przed procesami korozji powłokami ochronnymi zapewniającymi jakość i trwałość wykonanego znaku,
d) Lico znaku - przednia część znaku, wykonana z samoprzylepnej folii odblaskowej wraz z naniesioną treścią, wykonaną techniką druku sitowego, wyklejaną z transparentnych folii ploterowych lub z folii odblaskowych,
e) Uchwyt montażowy - element stalowy lub aluminiowy zabezpieczony przed korozją, służący do zamocowania w sposób rozłączny tarczy znaku do konstrukcji wsporczej,
f) Konstrukcja wsporcza znaku - każdy rodzaj konstrukcji (słupek, słup, słupy, kratownice, wysięgniki, bramy, wsporniki itp.) Gwarantujący przenoszenie obciążeń zmiennych i stałych działających na konstrukcję i zamontowane na niej znaki drogowe.
2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych:
a) Podstawowym materiałem wykorzystywanym do wykonania niniejszej usługi jest mieszanka mineralno-asfaltowa (tzn. asfalt ,,na zimno" i asfalt ,,na gorąco"),
b) Naprawa ubytku i wyboju ,,na zimno" polega na:
o pionowym obcięciu uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta,
o usunięciu luźnych okruchów nawierzchni i innych zanieczyszczeń,
o usunięciu wody i osuszeniu ścianek i powierzchni naprawianego ubytku w przypadku zawilgocenia remontowej nawierzchni,
o wymianie podbudowy tłuczniowej lub betonowej - w przypadku naruszenia podbudowy,
o skropieniu dna ubytku i krawędzi emulsją asfaltową,
-ułożeniu mieszanki i mechanicznym zagęszczeniu ułożonej mieszanki mineralno-asfaltowej,
o oblaniu krawędzi uszkodzenia bitumiczną masą zalewową,
o uprzątnięciu miejsca robót wraz z wywozem gruzu.
c) Naprawa ubytku i wyboju ,,na gorąco" polega na:
o pionowym obcięciu uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta,
o usunięciu luźnych okruchów nawierzchni i innych zanieczyszczeń,
o usunięciu wody i osuszeniu ścianek i powierzchni naprawianego ubytku w przypadku zawilgocenia remontowej nawierzchni,
o wymianie podbudowy tłuczniowej lub betonowej - w przypadku naruszenia podbudowy,
o skropieniu dna ubytku i krawędzi emulsją asfaltową, dopuszcza się polewanie krawędzi emulsją asfaltową,
o rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej i jej mechaniczne zagęszczenie,
o uprzątnięciu miejsca robót wraz z wywozem gruzu.
d) Za prawidłowość oznakowania robót w obrębie odcinka, na którym jest wykonywana konserwacja nawierzchni, od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zlecenia aż do zatwierdzenia powykonawczej karty obmiaru robót przez Zamawiającego, odpowiedzialny jest Wykonawca robót.
3) Remont cząstkowy nawierzchni betonowych
a) Podstawowy materiał wykorzystywany do wykonania niniejszej usługi powinien pochodzić z zasobów własnych Wykonawcy lub z rozbiórki danego zlecenia:
o materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. póz. 2351 t.j. z późn. zm.) oraz wymogom określonym w przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 póz. 1213 t.j. z późn. zm.),
o na materiały inne niż materiały z rozbiórki, Wykonawca obowiązany jest posiadać wymagane specyfikacją aprobaty techniczne wraz z deklaracją zgodności z Polską Normą,
o materiały kamienne z rozbiórki (kostka kamienna, krawężniki kamienne) oraz materiały nadające się do przekruszenia i ponownego wbudowania (destrukt z nawierzchni chodnika/schodów/placów, beton cementowy, krawężniki betonowe, kostka betonowa i inne), stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w odległości do 5 km od terenu miasta Nowe),
o pozostałe materiały z rozbiórki muszą być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów.
b) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia usterki, miejsca zagrażającego bezpieczeństwu osób, natychmiast po otrzymaniu informacji o ujawnionej usterce,
c) Za prawidłowość oznakowania robót w obrębie odcinka, na którym jest wykonywana naprawa nawierzchni, od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zlecenia aż do zatwierdzenia powykonawczej karty obmiaru robót przez Zamawiającego, odpowiedzialny jest Wykonawca robót.
4) DOSTAWA, montaż i konserwacja pionowych znaków drogowych
a) Materiały niezbędne do prawidłowego realizowania usługi tj. konstrukcje wsporcze znaków, tarcze znaków i uchwyty montażowe Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie,
b) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania oznakowania oraz zgodność z obowiązującymi normami w tym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. póz. 2311 t.j. z późn. zm.) oraz poleceniami osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego,
c) Odległość znaków, słupków od krawędzi jezdni, wysokość ich zamocowania, lokalizacja powinny być zgodne z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego,
d) Konstrukcje wsporcze dla znaków powinny uniemożliwiać ich skręcanie przez wiatr, przy czym sposób ich zabezpieczenia ma być skuteczny i leży po stronie Wykonawcy,
e) Montaż tarczy znaku obejmuje wykonanie montażu tarczy poprzez uchwyt do konstrukcji wsporczej znaku,
f) Przez obrócenie znaku Zamawiający rozumie przywrócenie prawidłowego ustawienia tarczy znaku z dokręceniem istniejących śrub, bez jego demontażu i bez wymiany uchwytów,
g) Przez prostowanie znaków Zamawiający rozumie przywrócenie ich do pozycji pionowej, bez ich demontażu, ale w sposób zapewniający stabilność znaku w podłożu,
h) Przez montaż Zamawiający rozumie wszystkie niezbędne czynności i użycie wszystkich niezbędnych materiałów związanych z mocowaniem, wszystkich elementów oznakowania,
i) Przez demontaż Zamawiający rozumie usunięcie wszystkich elementów składających się na całość usuwanego oznakowania (uchwyty, stopy betonowe itp.) I uzupełnienie nawierzchni po demontażu konstrukcji wsporczej znaku odpowiednim materiałem (zgodnym z istniejącym w terenie),
j) W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewnia oznakowanie i zabezpieczenie odcinka robót w oparciu o zasady zawarte w przepisach szczegółowych jak dla prac prowadzonych w pasie drogowym,
k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich wynikające z organizacji i sposobu prowadzenia robót oraz za wszelkie szkody wynikłe z realizowanych przez Wykonawcę prac,
l) W przypadku naprawiania tarcz znaków, konstrukcji wsporczych znaków, prace należy wykonać na miejscu (w taki sposób, aby zachować ciągłość obowiązującej organizacji ruchu),
m) Pełnowartościowe elementy oznakowania z demontażu będące w depozycie do ponownego użycia będą ewidencjonowane. Zestawienia będą przedstawiane Zamawiającemu przez Wykonawcę po dokonaniu każdej zmiany w postaci wykazu pozostałości pełnowartościowych elementów oznakowania z demontażu.
n) Wykonawca usług związanych z oznakowaniem pionowym zobowiązany jest do udzjelenia gwarancji na znak drogowy (konstrukcja wsporcza znaku, lico znaku, tarcza znaku oraz mocowania) 60 miesięcy, licząc od daty wystawienia faktury.

5) Zamawiający przewiduje naprawy oraz remonty wiat przystankowych, prace konserwacyjne według wyceny robót.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazywania nawierzchni bitumicznych,
chodników (schodów/placów) oraz wydawania zleceń w zakresie znaków drogowych objętych przedmiotem zamówienia, regulowania ilości
wykorzystywanego materiału, sposobu wykonania naprawy i innych kluczowych kwestii dotyczących wykonania zamówienia. O konieczności przystąpienia do wykonania usługi Zamawiający będzie każdorazowo informował Wykonawcę. Wykonawca wykona polecenia Zamawiającego maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (w przypadku konieczności zakupu tarcz znaków, czas wykonania polecenia może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do skompletowania niezbędnych tarcz znaków, jednak nie dłużej niż o 168 godzin),
7) Prace należy wykonywać z należytą starannością, obowiązującymi normami i doświadczeniem Wykonawcy,
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przy wykonywaniu usług,
9) Rozliczenia za wykonane prace będą następować według określonych w formularzu ofertowym stawek:
a) Za wykonanie 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (asfalt ,,na zimno"),
b) Za wykonanie 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (asfalt ,,na gorąco"),
c) Za wykonanie 1 m2 remontu cząstkowego chodnika,
d) Za 1 usługę polegającą na montażu nowego znaku drogowego (wraz z montażem konstrukcji wsporczej znaku i tarczy znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów, przy czym koszt zakupu konstrukcji wsporczej znaku i tarczy znaku należy doliczyć do rozliczenia za niniejszą usługę),
e) Za 1 kompleksową usługę polegającą na demontażu znaku drogowego (wraz z demontażem konstrukcji wsporczej znaku i/lub tarczy znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów),
f) Za 1 usługę polegającą na montażu nowej tarczy znaku na istniejącej konstrukcji wsporczej znaku (wraz z czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów, przy czym koszt zakupu tarczy znaku należy doliczyć do rozliczenia za niniejszą usługę),
g) Za 1 usługę polegającą na naprawie istniejącego znaku drogowego:
o prostowanie znaku drogowego (na miej scu),
o wymiana tarczy znaku/konstrukcji wsporczej znaku (demontaż wraz z ponownym montażem tarczy znaku/konstrukcji wsporczej znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów, przy czym koszt zakupu konstrukcji wsporczej znaku/tarczy znaku należy doliczyć do rozliczenia za niniejszą usługę),
o mycie zabrudzonej powierzchni lica znaku
10) Powykonawcze karty obmiaru robót (wzór stanowi załącznik nr la do umowy) i wykazy wykonanych usług (wzór stanowi załącznik nr lb do umowy) są przekazywane do Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia wykonania zlecenia. Powykonawcze karty obmiaru robót i wykazy wykonanych usług muszą być
potwierdzone przez pracownika referatu inwestycji, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska urzędu gminy nowe w terminie do 7 dni kalendarzowych,
11) Wykonawca na podstawie potwierdzonych powykonawczych karty obmiaru robót i/lub wykazu wykonanych usług wystawia fakturę za wykonane prace w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia ww. kart przez Zamawiającego,
12) Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są usługi, od chwili rozpoczęcia usługi aż do jej zakończenia odpowiedzialny będzie Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
13) Osoby upoważnione do wydawania i/lub zatwierdzania zleceń zostaną wskazane w umowie.
4. Szacowana ilość powierzchni i usług związanych z oznakowaniem pionowym w okresie
obowiązywania umowy:
1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej (asfalt ,,na zimno") - około 50,00 m2,
2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej (asfalt ,,na gorąco") - około 50,00 m2,
3) Remont cząstkowy chodnika - około 60,00 m2,
4) Usługa polegającą na montażu nowego znaku drogowego (wraz z montażem konstrukcji wsporczej znaku i tarczy znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów, przy czym koszt zakupu konstrukcji wsporczej znaku i tarczy znaku należy doliczyć do rozliczenia za niniejszą usługę) -około 15 usług,
5) Usługa polegająca na demontażu znaku drogowego (wraz z demontażem konstrukcji wsporczej znaku i/lub tarczy znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów) - około 5 usług,
6) Usługa polegającą na montażu nowej tarczy znaku na istniejącej konstrukcji wsporczej znaku (montaż tarczy znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów, przy czym koszt zakupu tarczy znaku należy doliczyć do rozliczenia za niniejszą usługę) - 5 usług,
7) Usługa polegającą na naprawie istniejącego znaku poprzez prostowanie znaku (na miejscu) - 15 usług,
8) Usługa polegająca na naprawie istniejącego znaku poprzez wymianę tarczy znaku/konstrukcji wsporczej znaku (wraz z demontażem i ponownym montażem tarczy znaku/konstrukcji wsporczej znaku, czasem pracy pracowników oraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów, przy czym koszt zakupu/tarczy znaku należy doliczyć do rozliczenia za niniejszą usługę) - 5 usług,
9) Usługa polegająca na myciu zabrudzonej powierzchni lica znaku - 5 usług

CPV: 45233142-6, 45233222-1, 34922100-7, 45316213-1

Dokument nr: IKS.271.19.2025.MZ(PP)

Składanie ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Ofertę oraz załączniki należy złożyć do dnia 11 marca 2025 r. do godz. 09:30 na adres mailowy: zamowienia@gminanowe.pl
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty na wskazany adres mailowy - zamowienia@gminanowe.pl

Wymagania:
III Warunki udziału w postępowaniu i sposób potwierdzania ich spełniania
1. Udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje w pełni
sprawnymi jednostkami sprzętowymi/urządzeniami/zapleczem:
1) piła do cięcia nawierzchni lub podobnie działające urządzenia w celu przycięcia krawędzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni nawierzchni i nadania uszkodzonym miejscom geometrycznych kształtów (możliwie zbliżonych do prostokątów),
2) sprężarka powietrza,
3) szczotka mechaniczna,
4) zagęszczarka o masie minimalnej 70 kg.
2. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wyżej wymieniony wykaz stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
3. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w określonej sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalna kwotę 20.000,00 zł brutto.
IV Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieści na stronie www.bip.gminanowe.pl. Prosimy zatem o bieżące śledzenie w/w strony internetowej.
V Uzupełnienie dokumentów oraz poprawianie omyłek
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia brakujących dokumentów, uzupełnienia dokumentów oraz ich poprawienia, przy czym nie dotyczy to treści oferty sensu stricte, w szczególności zaoferowanej ceny.
Ponadto w zakresie wszystkich złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oferty Zamawiający może wezwać do ich wyjaśnień lub dokonać poprawy oczywistych omyłek.
VI Wykluczenie z postępowania
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. póz. 1497 t.j. z późn. zm.) (dalej jako: ,,u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n") wyklucza się z niniejszego postępowania:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006 r., str. 1, z późn. zm.) (dalej jako: ,,rozporządzenie 764/2006") i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014 r., str. 6, z późn. zm.) (dalej jako: ,,rozporządzenie 269/2014") albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. póz. 1124 t.j. z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na

listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. póz. 120 t.j. z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.sz.r.z.p.w.a.u.s.o.b.n.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1 następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 lit. 1) - 3).
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4. Weryfikacja braku zaistnienia podstawy wykluczenia wskazanej w ust. 1 w stosunku do konkretnego Wykonawcy nastąpi na podstawie oświadczenia własnego Wykonawcy. Przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji braku zaistnienia wspominanych przesłanek wykluczenia za pomocą wszelkich dostępnych środków (np. w oparciu o informacje wynikające z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, czy Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych).
VII Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1. Oferta została złożona po terminie składania ofert;
2. Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
3. Zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił wyjaśnień lub wyjaśnienie oferty zostały odrzucone;
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
6. Wykonawca nie dostarczył wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udział w postępowaniu;
7. Wykonawca podlega wykluczeniu.
VIII Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w następujących
przypadkach:
1. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynęła żadna oferta od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu;
2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3. Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane lub zostały cofnięte;
7. Zaistniały okoliczności uniemożliwiające lub znacznie utrudniające kontynuowanie postępowania lub zawarcie umowy;
8. Uchylanie się Wykonawcy od zawarcia Umowy;
9. Dalsze prowadzenie sprawy jest nieuzasadnione.
IX Sposób przygotowania oferty
1. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy;
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym;
4. Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć wypełniony wykaz Usług, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 20.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
5. W przypadku składania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
6. Wszelkie dokumenty wymienione w ustępach 1-5 stanowiące ofertę oraz załączniki należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub zaufanym.
7. Cena ofertowa musi uwzględniać maksymalny koszt realizacji zadania;
8. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich;
9. Cena winna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. Z dokładnością do 1 grosza), przy czym zamawiający przypomina, że obowiązujące matematyczne zasady zaokrąglania są następujące:
1) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,5" lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w górę" (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16),
2) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,4" lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w dół" (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15); Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami.
2. W tytule maila proszę wpisać ,,Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników oraz dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego na terenie Gminy Nowe w roku 2025"

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.