łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Radom)
śląskie (Zabrze)
śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Radom)
podlaskie (SOKÓŁKA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie ekspertyzy technicznej |
Data zamieszczenia: | 2025-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Sztuki w Łodzi ul. Więckowskiego 36 90-734 Łódź powiat: Łódź Telefon: 42 633 97 90 a.schiewe@msl.org.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 42 633 97 9 |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot oszacowania W związku z koniecznością, oszacowania wartości przyszłego zamówienia, Zamawiający zwraca się z prośbą o dokonanie szacunkowej wyceny realizacji zamówienia pn. ,,Ekspertyza techniczna dotycząca poprawy warunków panujących w pomieszczeniach Muzeum Pałac Herbsta". 3. Opis przedmiotu oszacowania a. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej w zakresie oceny warunków środowiskowych oraz opracowanie kompleksowych zaleceń dotyczących poprawy tych warunków w pomieszczeniach Muzeum Pałac Herbsta przy ulicy Przędzalnianej 72 w Łodzi. b. Załączniki stanowiące integralną cześć zaproszenia do oszacowania wartości zamówienia: - Rysunek ,,Instalacja wentylacji mechanicznej - Rzut Parter Pałac" (Załącznik nr 2], - Rysunek ,,Instalacja wentylacji mechanicznej - Rzut Piętra Pałac" (Załącznik nr 3], - Rysunek ,,Instalacja wentylacji mechanicznej - Rzut Poddasza Pałac" [Załącznik nr 4], - Rysunek ,,Instalacja wentylacji mechanicznej - Rzut Parter Powozownia" (Załącznik nr 5], - Rysunek ,,Instalacja wentylacji mechanicznej - Rzut Piętro Powozownia" (Załącznik nr 6), - Rysunek ,,Instalacja chłodnicza - Rzut Parter Powozownia" [Załącznik nr 7], - Rysunek ,,Instalacja chłodnicza - Rzut Piętro Powozownia" [Załącznik nr 8]. c. Zakres ekspertyzy powinien obejmować w szczególności zapewnienie właściwego mikroklimatu w miejscu przechowywania i ekspozycji obiektów zabytkowych w tym oczekiwane parametry temperatury [20%] i wilgotność [50%] dla: - Budynku pałacu, - Budynku galerii sztuki dawnej w powozowni. d. Szczegóły realizacji usługi: - Wykonawca wykona przedmiot umowy w siedzibie Zamawiającego, na własnym sprzęcie. - Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie do realizacji przedmiotu umowy. - Dojazd na koszt własny Wykonawcy. Składanie ofert: g. Uprzejmie prosimy o przesłanie przedmiotowego oszacowania pocztą elektroniczną na adres a.schiewe@msl.org.pl w terminie do dnia 12.03.2025 r. Miejsce i termin realizacji: - Przewidywany okres realizacji usługi: 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: f. W odpowiedzi prosimy o podanie szacunkowej ceny netto/brutto - zgodnie z Załącznikiem nr 1 -Formularz oszacowania. h. Informujemy, że przedmiotowa prośba nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 K6 ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dn. 11.69.2619 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2624 r. poz. 1326]. i. Ma ono na celu wyłącznie rozeznanie rynku firm oraz uzyskanie wiedzy na temat kosztów związanych z planowanym zamówieniem publicznym. Uwagi: 4. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2616/679 z dnia 27 kwietnia 2616 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [ogólne rozporządzenie o ochronie danych] [Dz. Urz. UE L 119 z 64.65.2616, str. 1], dalej ,,RDDD", Muzeum Sztuki w Łodzi informuje, że: a] Dane kontaktowe administratora danych: Muzeum Sztuki w Łodzi ul. Więckowskiego 36, 96-734 Łódź, Polska; email: muzeum@msl.org.pl: tel. 42 6338273. b] 6ane kontaktowe Inspektora 6chrony Danych Osobowych [IODD]: Radosław Rutkowski email: iodo@msl.orq.pl. c] Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c R6D0 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania o ofertę cenowa,. d] odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. IB oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2D19 r. -Prawo zamówień publicznych [Dz. U. z 2019 poz.2019], dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego. \\\\obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RDDD; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RDDO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 R6D0 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RDDO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RDDD **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RDDD; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c R6DD. 2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RDDO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałwcelu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokofu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: e. W razie pytań lub zainteresowania udziałem w wizji lokalnej, wszelkie wiadomości prosimy kierować do Pani Małgorzaty Szefler na adres e-mail: m.szefler@msl.org.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025