Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1249z dziś
7509z ostatnich 7 dni
27319z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Rozgraniczenie odcinka granicy miedzy działkami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozgraniczenie odcinka granicy miedzy działkami

Data zamieszczenia: 2025-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Adamówka
Adamówka 97
37-534 Adamówka
powiat: przeworski
tel. 16 888 96 85
geodezja@adamowka.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Adamówka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 16 888 96 85
Termin składania ofert: 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Zamówienie na realizacje zadania pn. ,,Rozgraniczenie odcinka granicy miedzy działkami oznaczonymi w ewidencji gruntów jako działki nr 111 i 113 w miejscowości Pawłowa". W/w działki położone są w obrębie ewidencyjnym 0006 Pawłowa, gm. Adamówka i stanowią własność osób prywatnych. Rozgraniczenie należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1151).

Dokument nr: GGG.6830.1.2025

Składanie ofert:
3. Termin złożenia oferty
3.1. Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do sekretariatu (pokój nr 14) Urzędu Gminy Adamówka, 37-534 Adamówka 97, lub przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail:
geodezja@adamowka.pl w terminie do dnia 12.03.2025 r. do godz. 14:30.

Miejsce i termin realizacji:
1.5. Usługę będącą przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia pn. ,,Rozgraniczenie odcinka granicy miedzy działkami oznaczonymi w ewidencji gruntów jako działki nr 111 i 113 w miejscowości Pawłowa".
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2. Zapytanie ofertowe dotyczy ceny całościowej za wykonanie usługi. Zamawiający wymaga, aby składane oferty zawierały cenę brutto za wykonanie zadania świadczonego w ramach realizacji zamówienia, wyrażonej w PLN.
1.3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem usługi zgodnie z wymaganiami wskazanymi w zapytaniu ofertowym i w jego załącznikach.
1.4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Sposób przygotowania oferty:
2.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
2.2. Oferta winna być złożona na formularzu ,,OFERTA" - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2.3. Oferta winna składać się z wypełnionego i podpisanego:
a) Formularza ofertowego - stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
b) Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych - stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;
c) Oświadczenia Wykonawcy - stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania;
d) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2.4. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
2.5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2.6. W przypadku, gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający jego zakres i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych i niespełniających wymogów opisanych w niniejszym zapytaniu.
2.8. Wszelkie poprawki, lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
2.9. Całość tworząca ofertę winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty zostały ponumerowane przez Wykonawcę (dotyczy tylko zapisanych stron oferty).
2.10. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
2.11. Oferty w formie pisemnej należy umieścić w zaklejonej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem:
NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES: ....................................................
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Adamówka, 37-534 Adamówka 97
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Rozgraniczenie odcinka granicy miedzy działkami oznaczonymi w ewidencji gruntów jako działki nr 111 i 113 w miejscowości Pawłowa"
GGG.6830.1.2025
2.12. Oferty przesyłane w formie elektronicznej należy zatytułować: Znak sprawy: GGG.6830.1.2025.
2.13. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wszystkich warunków wskazanych w Zapytaniu.
3.2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3.3. O terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
4. Kryterium oceny oferty
4.1. Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena - 100%.
4.2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
4.3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert posiada takie same ceny, Zamawiający zwróci się do wybranych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
4.4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe me mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
4.6. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całości Zamówienia.
5. Warunki płatności
5.1. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie prac następuje na podstawie wystawionej faktury oraz wykonaniu usługi zgodnie z umową.
5.2. Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z opisem zawierającym przedmiot wykonanej usługi.
5.4. Należność Wykonawcy wynikająca ze złożonej faktury płatna będzie przelewem na konto wskazane w fakturze.
5.5. Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za wystawioną fakturę jednorazowo w całości.
6. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
6.2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną (e-mail), każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację drogą elektroniczną (e-mail). W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający na podstawie pozytywnego dowodu transmisji danych domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego drogą elektroniczną (e-mail) podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawne działanie urządzeń.
6.3. Wykonawcy powinni na bieżąco monitorować informacje, oświadczenia i dokumenty zamieszczane przez Zamawiającego na stronie internetowej, z której pobrali dokumenty w celu sprawdzenia, czy w niniejszym postępowaniu nie pojawiły się nowe okoliczności mające wpływ na prowadzone postępowanie.
7. Unieważnienie postępowania
7.1. Z uwagi na wartość zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. I pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ) do niniejszego Zapytania ofertowego
nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tym samym niniejsze Zapytanie nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji Zapytania ofertowego bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert oraz bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Zapytania ofertowego.
7.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytana ofertowego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację.
7.3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7.4. Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania ofertowego zostanie opublikowane na stronie internetowej pod adresem http:/www.gminadamowka.pl

Kontakt:
6.1. W niniejszym zapytaniu ofertowym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: pisemnie w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami na adres: Gmina Adamówka, 37-534 Adamówka 97; pocztą elektroniczną: geodezja@adamowka.pl;

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.