Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
559z dziś
6896z ostatnich 7 dni
25305z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Realizowanie usług serwisowych instalacji OZE - INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizowanie usług serwisowych instalacji OZE - INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE

Data zamieszczenia: 2025-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Grodzisko Dolne
Grodzisko Dolne 125a
37-306 Grodzisko Dolne
powiat: leżajski
tel. (017) 242 82 65, wew.291
urzad@grodziskodolne.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Grodzisko Dolne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (017) 242 82 65
Termin składania ofert: 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Realizowanie usług serwisowych instalacji OZE - INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE stanowiących własność Gminy Grodzisko Dolne
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest realizowanie usługi serwisowej - pogwarancyjnej urządzeń instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE) - instalacji fotowoltaicznych, których właścicielem jest Gmina Grodzisko Dolne.
2. Usługa serwisowa obejmuje:
1) realizację zadań związanych z przeprowadzaniem obowiązkowych przeglądów instalacji i systemów ogrzewania OZE - instalacji fotowoltaicznych
2) usuwanie awarii, usterek i innych nieprawidłowości lub zakłóceń, błędów i nieprawidłowości w działaniu instalacji
3) wymiana, naprawa, zamiana urządzeń i ich elementów niezbędnych do prawidłowego działania instalacji
4) świadczenie pomocy na odległość w zakresie związanym z prawidłowym działaniem instalacji na wnioski i zapytania Zamawiającego, niewymagające interwencji na miejscu
5) prowadzenie kart przeglądów okresowych i dokonywanie wpisów w dzienniki.

Dokument nr: RI.271.3.12.2025

Składanie ofert:
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin złożenia oferty cenowej: do dnia 12.03.2025r. (środa) do godz. 11:00
Oferty należy złożyć wybierając jeden ze sposobów wymienionych niżej:
1) drogą mailową na adres: urzad@grodziskodolne.pl
2) za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Urząd Gminy Grodzisko Dolne, 37-306 Grodzisko Dolne 125a,
3) osobiście w Sekretariacie (pokój 17) Urzędu Gminy Grodzisko Dolne z dopiskiem na kopercie: ,,Oferta cenowa - serwis instalacji OZE".
Decyduje data wprowadzenia oferty do systemu poczty elektronicznej Zamawiającego/wplywu do urzędu.

Miejsce i termin realizacji:
6. TERMIN REALIZACJI USŁUGI SERWISOWEJ
1. Przedmiot umowy realizowany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r.

Wymagania:
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zgodnie z REGULAMINEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WYŁĄCZONYCH SPOD STOSOWANIA USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w brzmieniu stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr 1/24 Wójta Gminy Grodzisko Dolne z dnia 2 stycznia 2024r.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty lub tym podobne dokumenty uprawniające do usuwania awarii, usterek i napraw instalacji OZE - instalacji fotowoltaicznych firmy ML SYSTEM (falownik firmy FRONIUS oraz GRO WAT);
2) co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji usługi serwisowej i napraw instalacji OZE producenta wskazanego w pkt. 1. Ten warunek Zamawiający uznaje za spełniony na podstawie udzielonej Oferentowi przez producenta, autoiyzowanego dostawcy urządzeń, autoryzowanego importera oświadczenia/zgody/pozwolenia na realizację tego typu lub podobnych usług, potwierdzonej odrębnym dokumentem z datą jego wydania nie późniejszą niż 30 listopada 2022r. lub innym dokumentem potwierdzającym warunek realizacji tego typu usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej
2. Umowa ulegać będzie automatycznemu przedłużeniu na kolejne 12-miesięczne okresy pod warunkiem braku złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu umowy, złożone stronie najpóźniej na 30 dni przed końcem jej obowiązywania w danym okresie. Za dochowanie terminu uważa się datę otrzymania wypowiedzenia w formie pisemnej do rąk adresata, datę nadania przesyłki listem poleconym za pośrednictwem operatora pocztowego - Poczty Polskiej, datę wysłania wypowiedzenia za pośrednictwem elektronicznej skrzynki do doręczeń lub datę wysłania wypowiedzenia, jako dokumentu podpisanego podpisem elektronicznym na skrzynkę e-mail adresata.

9. WARUNKI REALIZACJI USŁUGI SERWISOWEJ - DODATKOWE ZASTRZEŻENIA.
1. Koszty zamienników i części pokrywane są przez Zleceniodawcę według cen ustalanych przez producentów tych części.
2. W ramach umowy Zleceniobiorca w dni robocze w godzinach pracy Zleceniobiorcy udziela bezpłatnie Zleceniodawcy ustnych informacji, wyjaśnień i odpowiedzi na pytania przedstawiane telefonicznie przez Zleceniodawcę związane z poprawnym działaniem instalacji.
3. Koszty przeglądów okresowych Zleceniodawca pokrywa zgodnie z kosztami przedstawionymi w ofercie wybranej do realizacji usługi serwisowej w całym okresie trwania umowy.

Kontakt:
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją zamówienia: Magdalena Kowal tel.: 17-242 82 65 wew. 171 - czynny w godzinach pracy Urzędu Gminy

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.