łódzkie (Łódź)
śląskie (Bielsko-Biała)
mazowieckie (Radom)
śląskie (Zabrze)
mazowieckie (Radom)
podlaskie (SOKÓŁKA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizowanie usług serwisowych instalacji OZE - INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE |
Data zamieszczenia: | 2025-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Grodzisko Dolne Grodzisko Dolne 125a 37-306 Grodzisko Dolne powiat: leżajski tel. (017) 242 82 65, wew.291 urzad@grodziskodolne.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Grodzisko Dolne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (017) 242 82 65 |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Realizowanie usług serwisowych instalacji OZE - INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE stanowiących własność Gminy Grodzisko Dolne 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest realizowanie usługi serwisowej - pogwarancyjnej urządzeń instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE) - instalacji fotowoltaicznych, których właścicielem jest Gmina Grodzisko Dolne. 2. Usługa serwisowa obejmuje: 1) realizację zadań związanych z przeprowadzaniem obowiązkowych przeglądów instalacji i systemów ogrzewania OZE - instalacji fotowoltaicznych 2) usuwanie awarii, usterek i innych nieprawidłowości lub zakłóceń, błędów i nieprawidłowości w działaniu instalacji 3) wymiana, naprawa, zamiana urządzeń i ich elementów niezbędnych do prawidłowego działania instalacji 4) świadczenie pomocy na odległość w zakresie związanym z prawidłowym działaniem instalacji na wnioski i zapytania Zamawiającego, niewymagające interwencji na miejscu 5) prowadzenie kart przeglądów okresowych i dokonywanie wpisów w dzienniki. Dokument nr: RI.271.3.12.2025 Składanie ofert: 7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Termin złożenia oferty cenowej: do dnia 12.03.2025r. (środa) do godz. 11:00 Oferty należy złożyć wybierając jeden ze sposobów wymienionych niżej: 1) drogą mailową na adres: urzad@grodziskodolne.pl 2) za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Grodzisko Dolne, 37-306 Grodzisko Dolne 125a, 3) osobiście w Sekretariacie (pokój 17) Urzędu Gminy Grodzisko Dolne z dopiskiem na kopercie: ,,Oferta cenowa - serwis instalacji OZE". Decyduje data wprowadzenia oferty do systemu poczty elektronicznej Zamawiającego/wplywu do urzędu. Miejsce i termin realizacji: 6. TERMIN REALIZACJI USŁUGI SERWISOWEJ 1. Przedmiot umowy realizowany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. Wymagania: 3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zgodnie z REGULAMINEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WYŁĄCZONYCH SPOD STOSOWANIA USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w brzmieniu stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr 1/24 Wójta Gminy Grodzisko Dolne z dnia 2 stycznia 2024r. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty lub tym podobne dokumenty uprawniające do usuwania awarii, usterek i napraw instalacji OZE - instalacji fotowoltaicznych firmy ML SYSTEM (falownik firmy FRONIUS oraz GRO WAT); 2) co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji usługi serwisowej i napraw instalacji OZE producenta wskazanego w pkt. 1. Ten warunek Zamawiający uznaje za spełniony na podstawie udzielonej Oferentowi przez producenta, autoiyzowanego dostawcy urządzeń, autoryzowanego importera oświadczenia/zgody/pozwolenia na realizację tego typu lub podobnych usług, potwierdzonej odrębnym dokumentem z datą jego wydania nie późniejszą niż 30 listopada 2022r. lub innym dokumentem potwierdzającym warunek realizacji tego typu usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej 2. Umowa ulegać będzie automatycznemu przedłużeniu na kolejne 12-miesięczne okresy pod warunkiem braku złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu umowy, złożone stronie najpóźniej na 30 dni przed końcem jej obowiązywania w danym okresie. Za dochowanie terminu uważa się datę otrzymania wypowiedzenia w formie pisemnej do rąk adresata, datę nadania przesyłki listem poleconym za pośrednictwem operatora pocztowego - Poczty Polskiej, datę wysłania wypowiedzenia za pośrednictwem elektronicznej skrzynki do doręczeń lub datę wysłania wypowiedzenia, jako dokumentu podpisanego podpisem elektronicznym na skrzynkę e-mail adresata. 9. WARUNKI REALIZACJI USŁUGI SERWISOWEJ - DODATKOWE ZASTRZEŻENIA. 1. Koszty zamienników i części pokrywane są przez Zleceniodawcę według cen ustalanych przez producentów tych części. 2. W ramach umowy Zleceniobiorca w dni robocze w godzinach pracy Zleceniobiorcy udziela bezpłatnie Zleceniodawcy ustnych informacji, wyjaśnień i odpowiedzi na pytania przedstawiane telefonicznie przez Zleceniodawcę związane z poprawnym działaniem instalacji. 3. Koszty przeglądów okresowych Zleceniodawca pokrywa zgodnie z kosztami przedstawionymi w ofercie wybranej do realizacji usługi serwisowej w całym okresie trwania umowy. Kontakt: Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją zamówienia: Magdalena Kowal tel.: 17-242 82 65 wew. 171 - czynny w godzinach pracy Urzędu Gminy |
© eurobudowa.pl 2004-2025