łódzkie (Łódź)
śląskie (Bielsko-Biała)
mazowieckie (Radom)
śląskie (Zabrze)
dolnośląskie (Dzierżoniów)
podlaskie (SOKÓŁKA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Słupia Słupia 257 28-350 Słupia powiat: jędrzejowski tel. 41 38 16 024 wew. 33 sekretariat@slupia.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Słupia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 38 16 024 we |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej - Fundusz Sołecki sołectw Jasieniec i Stary Węgrzynów" 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwie odrębne części, na które można składać oferty częściowe: Część 1 - Zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej - sołectwo Jasieniec 1) Stół prostokątny składany mniejszy- szt. 4 - długość: 120 cm - szerokość: 80 cm - wysokość: 75 cm - blat z płyty drewnopochodnej laminowanej w kolorze dąb sonorna o grubości min. 1,8 cm - metalowy stelaż składany o profilu min. 30 x 30 mm i grubości 1,2 mm malowany proszkowo z regulowanymi stopkami - kolor stelaża: czarny - instrukcja w j. polskim - gwarancja producenta min. 24 miesiące - tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5% 2) Stół prostokątny składany większy - szt. 4 - długość: 180 cm - szerokość: 80 cm - wysokość: 75 cm - blat z płyty drewnopochodnej laminowanej w kolorze dąb sonorna o grubości min. 1,8 cm - metalowy stelaż składany o profilu min. 30 * 30 mm i grubości 1,2 mm malowany proszkowo z regulowanymi stopkami - kolor stelaża: czarny - instrukcja w j. polskim - gwarancja producenta min. 24 miesiące - tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5% 3) stół okrągły składany - szt. 1 - średnica blatu: 150 cm - wysokość: 75 cm - blat z płyty drewnopochodnej laminowanej, w kolorze dąb sonorna o grubości min. 1,8cm -metalowy stelaż składany o profilu min. 30 * 30 mm i grubości 1,2 mm malowany proszkowo z regulowanymi stopkami - kolor stelaża: czarny - instrukcja w j. polskim - gwarancja producenta min. 24 miesiące - tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5% 4) krzesło składane cateringowe - szt. 3 - wysokość: 84 cm - szerokość siedziska: 40 em - głębokość siedziska: 38 em - konstrukcja z profilu stalowego - siedzisko i oparcie z polipropylenu - kolor: grafitowy/czarny - stopki z tworzywa sztucznego - gwarancja producenta min. 24 miesiące - tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5% Część 2 - Zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej - sołectwo Stary Węgrzynów 1) Ławka cateringowa składana - szt. 20 - Długość min. 180 em - Głębokość min. 29 em - Wysokość min. 43 em - kolor siedziska: czarny lub grafitowy - tworzywo HDPE - ławka składana z uchwytem - nogi stalowe ze wspornikami z blokadą - instrukcja obsługi w j.polskim - gwarancja producenta min. 24 miesiące 2) Stół prostokątny składany mniejszy- szt. 4 - długość: 120 em - szerokość: 80 em - wysokość: 75 em - blat z płyty drewnopochodnej laminowanej w kolorze dąb sonorna o grubości min. 1,8 em - metalowy stelaż składany o profilu min. 30 * 30 mm i grubości 1,2 mm malowany proszkowo z regulowanymi stopkami - kolor stelaża: czarny - instrukcja w j. polskim - gwarancja producenta min. 24 miesiące - tolerancja różnicy wymiarów: +/- 5% 2. Gwarancja, jakiej udziela Wykonawca jest nie krótsza niż 24 miesiące. Dokument nr: IOŚ.271.1.23.2025 Składanie ofert: Oferty można składać w następujący sposób: 1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@slupia.pl lub 2) w sekretariacie Urzędu Gminy w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej - Fundusz Sołecki sołectw Jasieniec i Stary Węgrzynów" 3) drogą pocztową na adres: Gmina Słupia, Słupia 257, 28-350 Słupia Oferty należy składać do: 12.03.2025 r., godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy 3. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w trakcie postępowania, zobowiązany będzie do dostarczenia we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność przedmiotu zamówienia na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego tj. Część 1 - Remiza OSP w Jasieńcu, Jasieniec 34, 28-350 Słupia Część 2 - Remiza OSP w Węgrzynowie, Stary Węgrzynów 74a, 28-350 Słupia 4. Nieprzekraczalny termin dostawy przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowv/wvstawienia zlecenia. Wymagania: 4. Kryteria wyboru oferty: 100 %. cena 4.1 W cenie oferty należy uwzględnić koszt dostawy jak również wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Inne istotne warunki zamówienia: 1. Celem zapytania jest wybór Wykonawcy, który wykona dostawę urządzeń/ artykułów stanowiących przedmiot niniejszego zapytania. 5. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w zapytaniu i w załącznikach parametry lub normy krajowe lub_ przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w zapytaniu i w załącznikach do zapytania. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania ,,równoważności". 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 8. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 9. Po otrzymaniu i rozpatrzeniu ofert Zamawiający wyłoni maksymalnie dwóch Wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia. 10. W przypadkach niejasności, Zamawiający ma prawo żądać wyjaśnień odnośnie złożonej oferty. 11. W przypadku, gdy oferty najkorzystniejsze okażą się równoważne cenowo Zamawiający przeprowadzi z oferentami negocjacje. 12. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani o jego wynikach. 13. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na stronie zamawiającego. 14. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. 15. W przypadku, gdy cena wykonania zamówienia w złożonych ofertach przekroczy wartość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego celu, wybór ofert może zostać unieważniony lub mogą zostać przeprowadzone dodatkowe negocjacje cenowe z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnej oferty bez podawania przyczyny i odstąpienia od rozstrzygnięcia postępowania bez podawania przyczyny bądź też jego unieważnienia. 17. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta wykonawcy, który: a) Złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego. b) Złoży ofertę niekompletną tj. nie zawierającą dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu, przy czym w przypadku złożenia niekompletnej oferty, Zamawiający może wezwać Oferenta do uzupełnienia braków w ustalonym terminie. W przypadku nieuzupełnienia braków przez Oferenta, oferta podlega odrzuceniu. c) Przedstawi nieprawdziwe informacje. d) Nie spełni warunków udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji Zamówienia, z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji zadania. 19. Poza zapisami umowy, zakres zadań Wykonawcy obejmuje: a) Informowanie o stanie realizacji dostawy, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji dostawy. b) Dostarczenie przedmiotowego wyposażenia fabrycznie nowego, kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolnego od wad materiałowych. Wyposażenie powinno odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający. c) Dostawa przedmiotowego wyposażenia na wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. d) Udzielenie gwarancji na dostarczone wyposażenie min 24 m-ce (gwarancja producenta). 20. Forma i termin płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury. Na okoliczność przekazania wyposażenia zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. 21. Ofertę składa się w formie papierowej lub elektronicznej poprzez wypełnienie ,,Formularza oferty" stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z zawartymi w niej oświadczeniami. Zamawiający zastrzega, że treść oświadczeń nie może być zmieniona. W innym przypadku oferta będzie odrzucona. Zamawiający wymaga kart katalogowych oferowanego wyposażenia, na potwierdzenie spełnienia parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty podpisanej klauzuli ROPO stanowiącej załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 22. Zamawiający wymaga od oferentów załączenia kart katalogowych oferowanego wyposażenia, na potwierdzenie spełnienia parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 23. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia określonego przez Zamawiającego, jako termin składania ofert. 24. Treść zapytania ofertowego może zostać zmieniona przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 6. Sposób przygotowania oferty. Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika - Formularz oferty. Zamawiający wymaga kart katalogowych oferowanego wyposażenia, na potwierdzenie spełnienia parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty podpisanej klauzuli ROPO stanowiącej załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. W każdym z trzech wymienionych sposobów, o przyjęciu oferty przez Zamawiającego decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego. 8. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 5 dni roboczych od upływu terminu składania ofert Kontakt: Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie. Imię i nazwisko: Damian Błaszczyk, tel. 41 38 16 024 wew. 33, e-mail: dblaszczyk@slupia.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025