Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1249z dziś
7509z ostatnich 7 dni
27319z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Docieplenie ściany budynku handlowego wraz z wyrównaniem muru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Docieplenie ściany budynku handlowego wraz z wyrównaniem muru

Data zamieszczenia: 2025-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o
ul. Gordziałkowskiego 9
05-800 Pruszków
powiat: pruszkowski
tel. 22 160 37 31
tbszm@tbszm.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 160 37 31
Termin składania ofert: 2025-03-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Docieplenie ściany budynku handlowego na dz. nr ew. 100, 101,
102, 103, 104, 105 graniczącego z planowaną zabudową na dz. nr 99, 113 wraz z wyrównaniem muru znajdującego się na
granicy działek pomiędzy działką 99 a 100, 101, 102, 103, 104, 105 przy Ul. Kraszewskiego / Ul. Potulickiego w Pruszkowie".
I. Zakres prac:
- przygotowanie ściany pawilonu handlowego do wykonania ocieplenia wełną, wykonanie uzupełnienia dziur,
otworów, rozbiórka wiszącej ścianki -z cegły silikatowej;
- ocieplenie ściany wełna mineralną wraz z wklejeniem siatki i naciągnięciem kleju;
- oczyszczenie i częściowa rozbiórka pozostawionego muru rozebranego budynku przy Ul. Kraszewskiego dz. 99;
- wyrównanie muru z cegły pełnej na długości pozostawionego muru, średnia grubość muru 52-54 cm, wysokość- 4
warstwy;
- podniesienie muru o dwie warstwy pustaków ceramicznych drążonych;
- ułożenie na murze papy termozgrzewalnej SBS modyfikowanej;
- montaż na wierzchu izolacji z wełny mineralnej obróbki z blachy stalowej ocynkowanej;
- montaż i demontaż rusztowań wraz z czasem pracy niezbędnym do wykonania robót.
Prace związane z realizacją Przedmiotu Umowy należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa,
zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przedmiarami prac, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót
z Zamawiającym, należytą starannością oraz pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.

Dokument nr: OG.271.8.ZO.2025

Składanie ofert:
VII. Miejsce składania ofert.
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w TBS ,,Zieleń Miejska" Spółka z o.o.,
ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków, w Biurze Obsługi Klienta.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 10.03.2025 r. godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia:
3. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia
28.03.2025 r.

Wymagania:
/nie znajdują tu zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w myśl art. 2 ust.
1 pkt. 1 (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320)./
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu Udzielenia Zamówień Publicznych
w TBS ,,Zieleń Miejska" sp. z o.o.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zwracam się z prośbą o przedstawienie
oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego:
III. Warunki udziału:
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Wykonawca powinien posiadać zdolność techniczną, sytuację ekonomiczną lub finansową do wykonania zamówienia.
III a. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w
dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje
polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.),
zwanej dalej ,,ustawą Pzp". Zamawiający zgodnie Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835), zwana dalej ,,ustawą" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, wyklucza na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
1
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp: 1.
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Powyższe wykluczenie
następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie
zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty
wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji
lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w
konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do
trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy będzie
wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp. Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub
podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub
dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie
pracy konkursowej. Kara pieniężna nakładana będzie przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w
wysokości do 20 000 000 zł.
IV. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza
cenowo - ofertowego /załącznik nr 1 do ZO/.
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę przedmiar prac /Załącznik nr 2 do ZO/.
Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwią-
zaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa naro-
dowego /załącznik nr 3 do ZO/.
Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji /załącznik Wykonawcy/ (jeżeli dokumenty znajdują
się w formie elektronicznej pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych wskazanym
przez Wykonawcę, Zamawiający uzyska dokument we własnym zakresie).
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę
niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie /załącznik Wykonawcy/.
Kopie dokumentów należy poświadczyć ,,za zgodność z oryginałem" podpisać i opatrzyć imienną pieczątka (przez osoby
uprawnione).
2
UWAGA:
Zamawiający odrzuci ofertę bez jej uzupełniania jeżeli Wykonawca nie dołączy wszystkich dokumentów wymaganych
w pkt IV.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się, oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie na adres: TBS
,,Zieleń Miejska" Sp. z.o.o., ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków oraz drogą elektroniczną na mail: przetargi@tbszm.pl
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
4. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
OG.271.8.ZO.2025 - ,,Docieplenie ściany budynku handlowego na dz. nr ew. 100, 101, 102, 103, 104, 105
graniczącego z planowaną zabudową na dz. nr 99, 113 wraz z wyrównaniem muru znajdującego się na granicy
działek pomiędzy działką 99 a 100, 101, 102, 103, 104, 105 przy ul. Kraszewskiego / ul. Potulickiego w Pruszkowie".
5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia ,,formularza cenowo - ofertowego" określenia w nim ceny oferty netto,
podatku VAT, ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
3. Wynagrodzenie winno być sporządzone o wiedzę własną, po zapoznaniu się z warunkami realizacyjnymi w terenie.
4. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie
brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu Zamówienia oraz uwzględnić
inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
5. Cena określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zostaje określona na okres ważności umowy i nie będzie
podlegała zmianom.
6. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
IX. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
X. Informacje o formalnościach.
3
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym
w zapytaniu cenowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
4. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych
Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności
w przypadku, gdy wartość ofert przekroczy wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie
zamówienia.
XI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę) siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano, zostanie przekazana Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
XIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - klauzula informacyjna.
Realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest TBS ,,Zieleń Miejska" Sp. z o.o. reprezentowana przez Prezesa Spółki.
05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego tel. 22 160-37-10, fax (22) 160-37-35, e-mail: tbszm@tbszm.com.pl
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych
osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: e-mail: IOD@tbszm.com.pl,
telefonicznie 22 160 37 10 lub pisemnie pod adresem TBS ,,Zieleń Miejska" Sp. z o.o. ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800
Pruszków
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa krajowego oraz lokalnego, w celach wskazanych
poniżej:
a) w celu wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
b) w celu realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
c) w celu wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e
RODO).
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 3, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane:
o organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie orga-
nów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
o osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej,
w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępnie do
informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902 ze zmianami), z zachowaniem zasad
wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych).
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, chyba że wynika to z odrębnych przepisów prawa, nie
będą profilowane i nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymogami przepisów archiwalnych, przez okres wskazany w
Rzeczowym Wykazie Akt (Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983r. ze zm.).
7. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
o Dostępu do swoich danych osobowych - art.15 Rozporządzenia.
o Sprostowania danych osobowych -art. 16 Rozporządzenia.
o Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
4
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych oso-
bowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na Administratorze, realizacji zadań wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, nie
przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania klauzuli informacyjnej wszystkim pracownikom, którzy będą
zaangażowani w realizację umowy i których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu.

Kontakt:
VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Anna Lenart
- tel. 22 160 37 31.
- Agnieszka Białczewska - tel. 22 160 37 31.
Godziny pracy TBS:
- poniedziałek w godz. 800 - 1800.
- wtorek, środa, czwartek w godz. 800 - 1600.
- piątek w godz. 800 - 1400.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.