łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Radom)
śląskie (Zabrze)
śląskie (Gliwice)
podlaskie (SOKÓŁKA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie usterek w obiektach mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kaliskie TBS - Spółka z o.o al. ks. J. Popiełuszki 3 62-800 Kalisz powiat: Kalisz Telefon : 062 766-43-60, 697 993 961 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon : 062 766-43 |
Termin składania ofert: | 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie usterek w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. , w zakresie wykonywania usług ślusarskich przy stolarce drzwiowej. 3.2. Zakres prac obejmuje między innymi: Wykonywanie prac konserwacyjnych, usuwanie usterek stolarki drzwiowej, w tym wykonywanie usług ślusarskich: - regulacja drzwi na zawiasach (przyleganie), - regulacja wysokości drzwi, - demontaż skrzydeł i ościeżnic drzwi, - montaż ościeżnic drzwi, - montaż skrzydeł drzwiowych, - montaż osprzętu (zamki, klamki, rozetki), - montaż drzwi dźwiękochłonnych, - naprawa stolarki drzwiowej, - demontaż wadliwie osadzonej stolarki budowlanej drzwiowej i ponowny montaż, - wymiana uszczelnień i okuć stolarki drzwiowej, - roboty kowalsko-ślusarskie. 3.3. Rodzaj robót, zakres i warunki ich wykonania określają: przedmiary robót, niniejszy opis Zapytania Ofertowego, w tym wzór umowy będący załącznikiem. 3.4. Ilości robót podane w przedmiarze robót są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych ilości (zwiększenie, zmniejszenie, zaniechanie) oraz możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonania robót nieprzewidzianych w przedmiarze robót. 3.5. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy 3.6. W sytuacjach uzasadnionych, w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów (np. odebranie nieruchomości przez właścicieli, przejęcie w zarząd dodatkowych nieruchomości). Zmiany do wartości 10% nie powodują konieczności podpisania aneksu do umowy. 3.7. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie prowadzonych robót. 3.8. Informacje o sposobie wykonywania robót: 1) Specyfiką w/w robót jest realizowanie zleceń w różnych czasookresach, a zatem mogą wystąpić przerwy w robotach, bądź konieczność wykonania kilku napraw jednocześnie w krótkim terminie. Końcowe rozliczanie prac przez Zamawiającego następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę, wyszczególniającego ilości i rodzaj wykonanych robót, ilości zużytych materiałów w oparciu: - w pierwszej kolejności o stawki zaproponowane w ofercie, - następnie, w przypadku braku wystąpienia pozycji ofertowych, w oparciu o obowiązujące normy (ilość roboczogodzin, nakłady materiałowe oraz praca sprzętu nie mogą być wyższe niż przewidziane w KNR dla poszczególnych rodzajów robót lub pracy sprzętu - w przypadku stwierdzenia wartości wyższych niż przewiduje norma zamawiający będzie korygował ilości roboczogodzin, ilości materiałów czy ilości pracy sprzętu do ilości przewidzianych normą), stawkę pracy sprzętu i ceny zakupu materiałów wg cen INTERCENBUD-u dla woj. wielkopolskiego aktualnych na dzień wykonywania typowego zakresu robót, oraz w oparciu o składniki podane w ofercie. 2) Wszystkie użyte do wykonania prac materiały muszą spełniać obowiązujące normy, posiadać atesty i deklaracje wymagane prawem, posiadać atesty higieniczne oraz spełniać wymogi I gatunku jakości. 3) Wykonywane usługi w zakresie napraw i konserwacji, które są przedmiotem zamówienia, mają być wykonywane w oparciu o przepisy i zasady prawa budowlanego, oraz wiedzę techniczną, opis przedmiotu zamówienia, umowę. 4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac, oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty. 3.9. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, oraz ustawy o wyrobach budowlanych i innymi przepisami, o ile mają zastosowanie. 3.10. Zgłoszenia zleceń poszczególnych zakresów usług, będą przekazywane elektronicznie Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego. 3.11. Bezpośrednio po usunięciu usterki lub wykonaniu usługi, Wykonawca sporządza dokument ,,Potwierdzenie wykonania i odbioru usługi, usunięcia awarii/usterki" - załącznik nr 2 do umowy. Sporządzone ,,Potwierdzenie..." musi być podpisane przez Wykonawcę, oraz osobę potwierdzającą wykonanie robót - np. lokatora, lub ewentualnie przedstawiciela Zamawiającego - o ile roboty wykonywane są nie w lokalu mieszkalnym. 3.13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 20.000,00 zł. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.14. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady, oraz za właściwy sposób ich utylizowania, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 3.15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.16. Powierzenie wykonania zakresu zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. CPV: 50000000-5, 45421000-4 Składanie ofert: Pisemną oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Al. ks. J. Popiełuszki 3 do dnia 11.03.2025r. do godz. 12:00 i zaadresować zgodnie z pkt. 6.14. niniejszego zapytania ofertowego. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie udzielone zostanie na czas określony 12 miesięcy, począwszy od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania kwoty brutto wynikającej z oferty. Wymagania: 2.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego - ogłoszenie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. 5.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że : Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji, usuwaniu usterek w zakresie ślusarki drzwiowej, o wartości co najmniej 5.000 zł brutto, które została wykonana należycie, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona - wg zał. nr 2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać dodatkowo posiadaniem referencji w zakresie świadczonych powyższych usług, od administratorów budynków (o łącznej ilości co najmniej 10 budynków mieszkalnych). 6. UWAGI OGÓLNE 6.1 Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń i dokumentów tj.: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.2. Potwierdzenie (poświadczenie) za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej poprzez złożenie czytelnego podpisu lub parafy osoby/osób uprawionej/ych wraz z pieczątką imienną, z adnotacją ,,za zgodność z oryginałem", ,,za zgodność". W przypadku dokumentu wielostronicowego/dwustronnego należy poświadczyć każdą stronę. 6.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.5 Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składanie ofert. 6.6. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 6.7. Podstawowym elementem oferty jest: wypełniony i podpisany "Formularz oferty", którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik nr 1, który należy złożyć w oryginale. 6.8. Do oferty należy dołączyć: a) kosztorys ofertowy, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, wraz z zestawieniem M(materiałów) i ewentualnie S(sprzętu). b) zestawienie składników cenotwórczych tj. stawkę roboczogodziny netto (Rg w zł), zysk (Z%), koszty pośrednie (Kp%) - zał. nr 3 do oferty. c) oświadczenie dotyczące podanych informacji - zał. nr 4. d) doświadczenie zawodowe - zał. nr 2. 6.9. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 6.10. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 6.11. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, etc. powinno być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/nych do reprezentowania Wykonawcy. 6.12. Przy składaniu oferty należy wykorzystać wzory dokumentów i oświadczeń załączone do niniejszej ogłoszenia - Zapytania ofertowego. 6.13. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty ponumerować kolejno i trwale spiąć (np. zszyć, zbindować, wpiąć do skoroszytu lub segregatora), a strony zawierające jakąkolwiek treść należy zaparafować lub podpisać przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 6.14. Pisemną ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego w Kaliszu, al. ks. J. Popiełuszki 3 i oznakować w następujący sposób: Kaliskie TBS - Spółka z o.o., al. ks. J. Popiełuszki 3, 62-800 Kalisz Oferta na: Usuwanie usterek w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. , w zakresie wykonywania usług ślusarskich przy stolarce drzwiowej. Nie otwierać przed dniem 11.03.2025 r. godz. 12:15 i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską do Zamawiającego, należy wziąć pod uwagę, że terminem jej dostarczenia (złożenia) Zamawiającemu jest jej wpływ do miejsca oznaczonego przez Zamawiającego jako miejsce składania ofert. 8.OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 8.1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o kosztorys ofertowy. Cenę należy podać liczbowo, w sposób zgodny ze wskazówkami zawartymi w ,,Formularzu oferty". 8.2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, przy zachowaniu następujących założeń: a) zakres robót, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarach robót, wyszczególnionych w załącznikach, b) Wykonawca określi w kosztorysie ofertowym ceny jednostkowe netto oraz wartości netto dla wszystkich wskazanych pozycji, c) ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w przedmiarach robót muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, jak również koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac, związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik, d) nie dopuszcza się stosowania upustów (zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty), e) dopuszcza się zmiany przedstawionych w przedmiarach robót norm nakładów rzeczowych, pod warunkiem, że zakres czynności do wykonania dla poszczególnych cen jednostkowych będzie nie mniejszy niż wynikający w przedstawionych w przedmiarze robót norm nakładów rzeczowych. 8.3. Podatek od towarów i usług (VAT) należy doliczyć w kosztorysie ofertowym do końcowej wartości kosztorysowej robót, a cenę netto, kwotę podatku VAT i cenę brutto wpisać do tabeli w Formularzu ofertowym. Cena ogółem brutto będzie przedmiotem oceny w kryterium ceny. Uwaga: Podatek VAT nie podlega doliczeniu w przypadku Wykonawcy niebędącego podatnikiem podatku VAT. 8.4. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN), w złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 8.5. Ceny i wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do pełnych groszy). Uwaga: Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi w szczególności zauważone: 1) omyłki polegające na błędnym wpisaniu ilości jednostek lub nazwy jednostki miary w treści złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, oraz omyłki polegające na błędnym opisie w pozycji kosztorysu ofertowego, dostosowując ich treść do odpowiednich dokumentów wzorcowych zamieszczonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) oczywiste omyłki rachunkowe polegające na błędnych obliczeniach matematycznych (mnożenie, dodawanie), a w konsekwencji wprowadzonych w ten sposób zmian poprawi końcową wartość oferty. 9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował wyłącznie kryterium - cena. 10. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 10.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, powiadomiony będzie pisemnie lub telefonicznie o terminie i miejscu podpisania umowy. 10.2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 10.3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do okazania aktualnego i opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 20.000,00 PLN- oryginał dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 10.4. Brak przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3. w terminie 3 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego wezwania do ich złożenia stanowi podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy. Uwagi: Godziny pracy Zamawiającego: Poniedziałek - Piątek: 7:15 - 15:15 Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami, reprezentującymi Zamawiającego są: Iwona Rogala, Piotr Spychała tel.+48 62 766 43 60, |
© eurobudowa.pl 2004-2025