Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drzwi wewnętrznych w klatkach schodowych budynków mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Makoszowianka" ul. Grunwaldzka 8 41-819 Zabrze powiat: Zabrze tel. 032 271 52 89 wewn. 20 zabrze@smmakoszowianka.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 032 271 52 89 w |
Termin składania ofert: | 2024-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE o postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z założeniami ,,Regulaminu udzielania zamówień na wykonawstwo robót i usług remontowych oraz budowlanych w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Makoszowianka" w Zabrzu. Wymiana drzwi wewnętrznych w klatkach schodowych budynków mieszkalnych przy Ul. Grunwaldzkiej 8-8g i Ul. Jerzego 5 w Zabrzu. 1. Opis przedmiotu zamówienia: -demontaż wskazanych istniejących ścianek drewnianych ze stolarką drzwiową w klatkach schodowych budynków mieszkalnych, -demontaż drewnianych drzwi jednoskrzydłowych. -montaż zestawów stolarki aluminiowej lub stalowej wg załączonego opisu. -wykonanie niezbędnych prac murarsko-tynkarsko-malarskich w obrysie prowadzonych prac -wywóz zdemontowanej stolarki i innych materiałów rozbiórkowych SPECYFIKACJA PRZETARGOWA w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień na wykonawstwo robót i usług remontowych oraz budowlanych w Spółdzielni Mieszkaniowej "Makoszowianka" Wymiana drzwi wewnętrznych w klatkach schodowych budynków mieszkalnych przy Ul. Grunwaldzkiej 8-8g i Ul. Jerzego 5 w Zabrzu. I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: -demontaż istniejących ścianek drewnianych i murowanych z kształtek szklanych ze stolarką drzwiową w klatkach schodowych budynków mieszkalnych, -demontaż drewnianych drzwi jednoskrzydłowych. -montaż zestawów stolarki aluminiowej lub stalowej wg załączonego opisu. -wykonanie niezbędnych prac murarsko-tynkarsko-malarskich w obrysie prowadzonych prac -wywóz zdemontowanej stolarki i innych materiałów rozbiórkowych 2. Szczegółowy zakres robót określa zakres robót stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Gwarancja na wykonane roboty nie może być krótsza niż 36 miesięcy. 4. Roboty budowlane winny być wykonywane zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem sprzętu, materiałów i potencjału ekonomicznego wykazanego przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku naruszenia powyższych zasad z winy Wykonawcy lub jego pracowników, Zamawiający nie będzie ponosić żadnej wobec Wykonawcy odpowiedzialności materialnej. 5. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania. Dokument nr: 3/2024 Otwarcie ofert: 4. Termin otwarcia ofert: 17.02.2024 godz 14.15. Otwarcie ofert niejawne - informacja elektroniczna. 2) Oferty zostaną otwarte dnia 17.02.2024 do godz.: 14.15 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 2. Miejsce składania ofert: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Makoszowianka" 41-800 Zabrze Ul. Grunwaldzka 8 /sekretariat/ Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie z nazwą oferenta i nazwą zadania. 3. TERMIN SKŁADANIA ofert: 17.02.2024 godz 14.00. XII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert. 1) Oferta winna być złożona w zaklejonej kopercie, opisanej następująco: ,,Przetarg -montaż drzwi wewnętrznych wiatrołapów" Nie otwierać przed terminem 17.01.2024 godz.: 14.15" Ofertę należy złożyć do dnia 17.02.2024 r. do godz.: 14.15 w siedzibie Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Makoszowianka", Ul. Grunwaldzka 8, 41-819 Zabrze, lub przesłać za pośrednictwem poczty na powyższy adres. UWAGA: Wykonawca ponosi odpowiedzialności z tytułu nie wpłynięcia oferty w terminie w przypadku przesłania jej za pośrednictwem poczty lub kuriera. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin realizacji: kwiecień 2024. II. Termin wykonania zamówienia. Wymagany termin wykonania zamówienia: kwiecień 2024 roku. Wymagania: 5. Termin związania z ofertą: 90 dni 7. Okres gwarancji: min. 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru 8. Wadium: nie dotyczy. 9. Formularze ofertowe zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZAKOŃCZENIA POSTĘPOWANIA BEZ WYŁONIENIA WYKONAWCY. ZAMAWIAJĄCY: Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem. III. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. IV. Informacje o możliwości złożenia oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. V. Informacje o możliwości udzjelenia zamówień uzupełniających. i Zamawiający nie przewiduje możliwość udzjelenia zamówień uzupełniających. VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu odstąpienia od zawarcia umowy z Zamawiającym w okresie ostatnich 24 miesięcy, albo niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia na rzecz Zamawiającego, oraz spełniają pozostałe warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji. VII. Wykaz oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności łub czynności składa on kopię: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru - CEIDG lub KRS. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za prowadzenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego. b) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków. c) Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż oferowana cena brutto oferty. 4.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a).Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. VIII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 3. Zamawiający udzieli odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż 6 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej. 4. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania formy pisemnej. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji oraz przedłużyć termin składania ofert. Informację zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego. IX. Wymagania dotyczące wadium. Wadium nie jest wymagane. X. Termin związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 90 dni. XI. Opis sposobu przygotowania oferty. A. Przygotowanie oferty. 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, sporządzoną w języku polskim, pismem czytelnym i nieścieralnym. 2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą winny być opatrzone podpisem osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 4) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. 5) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę. 6) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekom- -pletacji oferty, a każda zapisana strona winna być opatrzona kolejnym numerem i parafą Wykonawcy. 7) Oferta, w przypadku jej złożenia przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy lub dokonywanie przez niego innych czynności związanych z postępowaniem, wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa - oryginał lub kopia potwierdzona przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". 8) Wszystkie kopie lub kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formułą ,,za zgodność z oryginałem". B. Oferta winna zawierać. 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również . wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do ninieszej specyfikacji; 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; 4)oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6)oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż oferowana cena brutto. Polisa lub inny dokument powinny być ważne w dniu składania ofert i obejmować okres wykonania zamówienia. 3) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucana bez otwierania i zwrócona Wykonawcy. 4) Sesja otwarcia ofert. Otwarcie ofert jest niejawne. Oferenci zostaną poinformowani elektronicznie o złożonych ofertach, cenach ofert i udzielonych gwarancjach. XIII. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający kierować się będzie wskazaną ceną wyszczególnioną w formularzu ofertowym, która obejmować będzie wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia (cena łączna). 2. Cenę należy podać w wartościach netto i brutto; w trakcie oceny ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko cenę brutto. 3. Cena nie ulega zmianie przez okres związania ofertą i umową. 4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane jest wynagrodzeniem kosztorysowym (ryczałtowym). 6. Cena ofertowa brutto za wykonanie usługi winna obejmować koszt wszystkich czynności określonych w przedmiocie zamówienia, uwzględniając zakresu wymienionego w załączniku nr 5 do specyfikacji. XIV. Opis sposobu obliczenia gwarancji. 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający kierować się będzie gwarancją wyszczególnioną w formularzu ofertowym, określoną w pełnych miesiącach. 2. Gwarancja na wykonane roboty nie może być krótsza niż 36 miesięcy. 3. W przypadku złożenia w ofercie gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb oceny kryterium przyjmuje, że okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. XV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. 2. Za parametry najkorzystniejsze w kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 1-100. NAZWA KRYTERIUM WAGA Cena 85 % Gwarancja 15 % 3. Sposób obliczenia ilości punktów. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 4. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. Nazwa kryterium: cena Wzór: (Cn/Cof.b x 100) x 85. % = ilość punktów Cof.b - cena oferty badanej, Cn.- najniższa cena spośród ofert 100 - wskaźnik stały, 85.% - procentowe znaczenie kryterium Nazwa kryterium: gwarancja Wzór: (Cof.b/Cn x 100) x 15 % = ilość punktów Cof.b - gwarancja oferty badanej, Cn.- najdłuższa gwarancja spośród ofert, 100 - wskaźnik stały, 15% - procentowe znaczenie kryterium Łączna ilość punktów: X = xl + x2 X - łączna ilość punktów, xl - ilość punktów uzyskana w kryterium I, x2 - ilość punktów uzyskana w kryterium II. 5. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. XVI. Udzielenie zamówienia (podpisanie umowy). 1: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta wszystkim wymaganiom przedstawionym w Regulaminie zamówień Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Makoszowianka" . oraz niniejszej Specyfikacji, oraz uzyskała najwyższy wynik., 2. W przypadku odstąpienie Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający powtarza czynności dotyczące oceny ofert, po odrzuceniu oferty złożonej przez Wykonawcę, który odstąpił od podpisani umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyn. 4. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem treści ogólnych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Umowa zostanie zawarta w terminie do 30 dni od daty ogłoszenia wyników postępowania. O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem. XVII. Wymaganie dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie dotyczy. XVIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. Postanowienia umowne zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej dokumentacji. XIX. Postanowienia końcowe. 1. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. 2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:- Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku, - Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów, - Zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty, - Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, cena za 1 stronę 0,50 zł,- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego, w czasie godzin jego urzędowania. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Kontakt: 2. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: stanowisko: przewodniczący komisji przetargowej - Piotr Abramowicz tel. (32) 271 52 89 wewn. 20, w godzinach od 9.00 do 11.00. |