Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i remontu Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i remontu Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Totalizator Sportowy Sp. z o.o
ul. Targowa 25
03-728 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: 22 518 22 00.
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 22 518 22 0
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO PRZETARGU
Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i remontu Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Totalizatora Sportowego Sp. z o.o. w Rybienku Leśnym

3. Opis Przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej, koncepcji architektonicznej w dwóch wersjach oraz Dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i remontu Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Totalizatora Sportowego Sp. z o.o. w Rybienku Leśnym, Ul. Sobieskiego 9, uwzględniającej dostosowanie budynku do potrzeb Zamawiającego, obecnych wymagań budowlano-technicznych, przepisów bhp i ppoż. oraz potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z realizacją niezbędnych procedur administracyjnych oraz, w przypadku powierzenia przez Zamawiającego, świadczenie wsparcia merytorycznego na etapie postępowania zakupowego na wybór wykonawcy robót budowlanych i świadczenie nadzoru autorskiego.
3.2. Szczegółowe informacje dotyczące Przedmiotu zamówienia zawiera Umowa.

Składanie ofert:
7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 21.02.2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania Przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminach określonych w Umowie.

Wymagania:
1.2. Podstawowe informacje o Zamawiającym i jego produktach znajdują się na stronach www.lotto.pl
i www.totalizator.pl.
1.3. Totalizator Sportowy Sp. z o.o. posiada status dużego przedsiębiorcy, w rozumieniu art. 4 pkt 6 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
1.4. Istotne zasady obowiązujące w prowadzonym postępowaniu zakupowym określa Załącznik nr 1.
1.5. Osobą do kontaktów z Wykonawcami jest: Andrzej Żuk - Przewodniczący komisji zakupowej, e-mail: przetarg789dzk2023@totalizator.pl.
1.6. Zaproszenie wraz z Załącznikami jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego (www.totalizator.pl/ współpraca/postepowania-przetargowe).
1.7. Zamawiający nie dopuszcza:
1) możliwości składania ofert częściowych,
2) możliwości składania ofert wariantowych.
1.8. Zamawiający dopuszcza:
1) możliwość udziału podwykonawców przy wykonaniu Przedmiotu zamówienia na zasadach określonych
w Umowie,
2) możliwość wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), w przypadku wyboru Oferty konsorcjum, lider konsorcjum, przed podpisaniem Umowy z Zamawiającym, przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjalną zawartą na piśmie określającą warunki ich współpracy przy wykonywaniu zamówienia).

2. Definicje
O ile Zaproszenie zawiera pojęcia, o których mowa w niniejszym punkcie, należy je rozumieć następująco:
1) Formularz oferty - formularz, zgodnie z którym Wykonawcy zobowiązani są złożyć Ofertę
w Postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2;
2) Oferta - oferta składana przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w Zaproszeniu, podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, na realizację Przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Umowie;
3) Postępowanie - niniejsze postępowanie zakupowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,
w którym Oferty składać mogą wszyscy zainteresowani Wykonawcy;
4) Przedmiot zamówienia - zakres czynności wskazany w pkt 3, realizowany na warunkach określonych
w Umowie;
5) Umowa - odpłatna umowa, której warunki określa Załącznik nr 8, zawierana przez Zamawiającego
z Wykonawcą w wyniku przeprowadzonego Postępowania, regulująca zasady i warunki realizacji Przedmiotu zamówienia;
6) Wykonawca - podmiot, który ubiega się o udzielenie zamówienia lub któremu udzielono zamówienie;
7) Załącznik - dokument tak nazwany i stanowiący integralną część Zaproszenia;
8) Zaproszenie - niniejszy dokument wraz z Załącznikami, opisujący Przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji oraz zasady Postępowania, w tym sposób przygotowywania i składania Ofert oraz zasady oceny i wyboru Ofert.
5. Opis warunków udziału w Postępowaniu oraz opis sposobu ich spełniania
5.1. O zawarcie Umowy może ubiegać się Wykonawca, który:
1) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej obejmującej Przedmiot zamówienia.
2) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe realizowanie Umowy.
3) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji Przedmiotu zamówienia i wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, licząc od terminu składania Ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to
w tym okresie) w należyty sposób zrealizował, dla różnych kontrahentów, minimum trzy zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku, obejmujące opracowania w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, o wartości brutto minimum 80.000,00 zł każde, w tym co najmniej jedno o wartości minimum 100.000,00 zł dotyczące budynku hotelowego o powierzchni użytkowej minimum 1 200 m2.
(w przypadku konsorcjum dopuszcza się łączenie potencjałów członków konsorcjum).
4) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania Przedmiotu zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie odpowiednie do funkcji, które zostaną im powierzone:
a) kierownika zespołu projektowego posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 5-letnie doświadczenie
w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień,
b) projektanta w zakresie architektury posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej oraz minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień,
c) projektanta w zakresie robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień;
d) projektanta w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz minimum 5-letnie doświadczenie
w projektowaniu liczone od dnia uzyskania uprawnień;
e) projektanta w branży telekomunikacyjnej posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
(w przypadku konsorcjum dopuszcza się łączenie potencjałów członków konsorcjum).
5) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł zgodnie
z warunkami Umowy.
6) Dokona wizji lokalnej miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia przed sporządzeniem Oferty. Wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z panem Arturem Natarkowskim, tel. 607 640 105.
7) Zaakceptuje bez zastrzeżeń warunki realizacji Przedmiotu zamówienia określone w Umowie.
5.2. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania się przez Wykonawcę doświadczeniem osób trzecich.
5.3. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 5.1, będzie dokonywana ,,metodą spełnia lub nie spełnia",
w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do Oferty.
6. Wykonawcy ubiegający się o zawarcie Umowy zobowiązani są złożyć:
1) Formularz oferty, zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku nr 2;
2) odpis z KRS lub wydruk z CEIDG potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania
w obrocie prawnym i uprawniony do prowadzenia działalności objętej Przedmiotem zamówienia
(w przypadku konsorcjum muszą być złożone dokumenty dla każdego z członków konsorcjum),
3) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (w przypadku konsorcjum należy złożyć pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, który będzie reprezentował pozostałych Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, a gdy nie zostało ono udzielone przez osoby wskazane we właściwym rejestrze, także pełnomocnictwa osób, które udzieliły umocowania liderowi konsorcjum - ciąg pełnomocnictw),
4) w przypadku konsorcjum - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z tytułu udziału w Postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3,
5) oświadczenie, w Załączniku nr 4, o terminowym realizowaniu zobowiązań publicznoprawnych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz właściwych organów podatkowych - Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wybranego Wykonawcy przedstawienia aktualnych zaświadczeń wystawionych przez właściwy organ nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania Ofert,
6) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4, o spełnieniu warunków określonych w pkt 5.1 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków ujętych
w pkt 5.1 ppkt 3 - np. referencje, protokoły odbiorów, oraz w pkt 5.1 ppkt 4 - uprawnienia, potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego (w przypadku konsorcjum dokument podpisują wszyscy członkowie konsorcjum),
7) oświadczenie, w Załączniku nr 4, że w przypadku dokonania wyboru jego Oferty ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z wymogami zawartymi w Umowie na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł,
8) potwierdzenie dokonania wizji lokalnej, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5, podpisane przez Zamawiającego,
9) klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą Załącznik nr 6;
(w przypadku konsorcjum dokument składa każdy członek konsorcjum),
10) parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 8, na potwierdzenie akceptacji bez zastrzeżeń warunków realizacji Przedmiotu zamówienia (w przypadku konsorcjum Umowa musi być parafowana przez lidera konsorcjum),
11) dodatkowo nagrody lub wyróżnienia dla biura projektowego otrzymane za opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budowy i/lub przebudowy budynku w konkursie zorganizowanym
w okresie ostatnich 5 lat, licząc od terminu składania Ofert.
7. Terminy wnoszenia pytań, składania i ważności Oferty, zmiany Zaproszenia.
7.1. Pytania o wyjaśnienie treści Zaproszenia należy kierować na adres e-mail wskazany w pkt 1.5 w terminie do dnia 08.02.2024 r. do godz. 12.00. Pytania, które wpłyną po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
7.3. Okres związania Ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu złożenia Oferty.
7.4. Wszelkie zmiany treści Zaproszenia i dokonywane przed upływem terminu składania Ofert oraz odpowiedzi na pytania (bez ujawniania źródła zapytania) zostaną umieszczone na stronie internetowej, o której mowa
w pkt 1.6. Odpowiedzi na pytania będą również niezwłocznie przekazane Wykonawcy, który je zadał.

8. Sposób składania, wycofanie i zmiana Oferty
8.1. Oferty można składać:
1) pocztą, przesyłką kurierską lub osobiście na adres: Totalizator Sportowy Sp. z o.o., ul. Targowa 25,
03-728 Warszawa, lub
2) drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w pkt 1.5.
8.2. Ofertę uważa się za złożoną w terminie, jeżeli:
1) składana w formie papierowej zostanie doręczona i odebrana przez Zamawiającego do dnia i godziny określonej jako ostateczny termin złożenia Oferty,
2) składana drogą elektroniczną wpłynie na skrzynkę Zamawiającego na adres e-mail wskazany
w Zaproszeniu i do dnia i godziny określonej jako ostateczny termin złożenia Oferty.
8.3. Złożoną Ofertę można wycofać przed upływem terminu składania Ofert, zachowując prawo do złożenia nowej Oferty w wymaganym terminie, z zastrzeżeniem że prawo to nie przysługuje Wykonawcy, który złożył Ofertę drogą elektroniczną i przekazał hasło przed upływem terminu składania Ofert.
8.4. Oświadczenie o wycofaniu Oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, powinno być złożone przed upływem terminu składania Ofert, drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w pkt 1.5, w formie skanu lub oświadczenia z podpisem elektronicznym.
8.5. Nie jest możliwe wycofanie Oferty i wprowadzanie zmian w ofercie po upływie terminu składania Ofert.

9. Sposób przygotowania Oferty
9.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę obejmującą całość Przedmiotu zamówienia.
9.2. Oferta musi być złożona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dokumentów przetłumaczonych przez tłumacza przysięgłego.
9.3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
9.4. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
9.5. Nie jest dopuszczalne dokonywanie zmian w treści Załączników do Zaproszenia, z wyjątkiem uzupełnienia ich o wymagane dane.
9.6. Ofertę należy sporządzić i złożyć zgodnie z wymogami zawartymi w Zaproszeniu, w jednej z następujących form:
1) pisemnej,
2) dokumentowej jako skany podpisanych dokumentów,
3) elektronicznej z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu elektronicznego lub podpisu wygenerowanego przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelniania podpisów.
9.7. W przypadku składania Oferty w formie pisemnej:
1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zapieczętowanej pieczęciami firmowymi Wykonawcy, zatytułowanej:
Oferta
Przetarg nr 789/DZK/2023
Dostarczyć do: Andrzej Żuk
2) Wszelkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginałach lub w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, z tym że Formularz oferty i oświadczenia Wykonawcy składane są wyłącznie w oryginale.
3) W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
9.8. W przypadku składania Oferty w formie dokumentowej lub elektronicznej:
1) Ofertę należy przekazać na adres e-mail wskazany w pkt 1.5. W tytule należy wpisać: ,,Oferta zaszyfrowana" i podać numer przetargu.
2) Zaleca się, aby Wykonawca przesłał informację o zamiarze złożenia Oferty drogą elektroniczną
z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym, co pozwoli zminimalizować ewentualne ryzyka techniczne związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej do złożenia Oferty.
3) Oferta składana drogą elektroniczną może zawierać skany podpisanych dokumentów w formacie PDF lub dokumenty podpisane elektronicznie. W przypadku przesyłanych kopii podpis Wykonawcy potwierdza zgodność dokumentów z oryginałem.
4) Formularz oferty oraz inne dokumenty zawierające cenę Oferty powinny być zaszyfrowane (nie jest wymagane szyfrowanie pozostałych dokumentów). Szyfrowanie powinno być dokonane poprzez zabezpieczenie pliku hasłem zgodnie ze standardowymi funkcjonalnościami programów obsługujących pliki PDF. Hasła do szyfrowanych plików powinny składać się z od 10 do 12 znaków zawierających co najmniej jedną wielką i małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny (silne hasło).
5) Hasło do zaszyfrowanych plików Oferty powinno być przekazane w ciągu 30 minut po upływie terminu składania Ofert na adres e-mail wskazany w pkt 1.5. W przypadku wcześniejszego przekazania hasła Wykonawca traci prawo do zmiany Oferty.
6) Oferta złożona drogą elektroniczną podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) Wykonawca nie przekaże Zamawiającemu hasła do odszyfrowania Formularza oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 24 godziny przypadające na dni robocze liczone od upływu terminu składania Ofert,
b) przekazane hasło nie pozwala na odszyfrowanie Oferty,
9.9. Złożone Oferty są traktowane jako poufne i nie są udostępniane innym Wykonawcom z wyjątkiem informacji określonych w pkt 9.10.
9.10. Wykonawcom, którzy złożyli Oferty w terminie może zostać przekazana informacja o złożonych Ofertach obejmująca nazwy Wykonawców i ceny zawarte w Formularzach ofert.
10. Wymagania dotyczące wadium
Wadium w Postępowaniu nie jest wymagane.
11. Cena Oferty
11.1. Ceną Oferty jest cena brutto za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w § 1 Umowy.
11.2. Cena Oferty zostanie podana na Formularzu oferty, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Dla podanej większej liczby miejsc po przecinku, przyjmuje się dwa miejsca bez dokonywania zaokrągleń. Dla podanego jednego miejsca po przecinku lub braku cyfr po przecinku, przyjmuje się cyfrę zero
w odpowiednie miejsce.
11.3. Wykonawca poda w Formularzu oferty:
1) cenę Oferty,
2) cenę za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 pkt 1-16 Umowy, w tym cenę za przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanych opracowań,
3) cenę za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 pkt 17 Umowy,
4) cenę za 150 wizyt na terenie budowy w ramach wykonania Przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 pkt 18 Umowy, w tym cenę za jedną wizytę.
11.4. Wykonawca nie może w Formularzu oferty zaoferować rażąco niskiej ceny.
11.5. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę Oferty w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją Przedmiotu zamówienia. W przypadku pominięcia w cenie Oferty, jakiegokolwiek zakresu prac niezbędnego do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona ten zakres prac w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego.
13. Ochrona danych osobowych
13.1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego stanowią Załącznik nr 6.
13.2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w imieniu Zamawiającego, w stosunku do wszystkich osób, których dane osobowe przekazał w związku z Ofertą i Umową, obowiązek informacyjny stanowiący Załącznik nr 6, jednocześnie wskazując siebie jako źródło pochodzenia danych osobowych oraz poinformować o zakresie przekazanych danych do Zamawiającego.

Uwagi:
12. Zasady oceny i wyboru Ofert
12.1. Każda z Ofert spełniających wymagania określone w Zaproszeniu, zostanie oceniona według kryteriów:
1) Cena Oferty (C), waga kryterium 70 pkt. Punkty za kryterium C będą liczone według następującego wzoru:
C
=
najniższa cena Oferty zaoferowana w Postępowaniu
x
70

cena Oferty Wykonawcy, którego Oferta jest oceniana

2) Doświadczenie Wykonawcy (D), waga kryterium 20 pkt. Za każde dodatkowe zamówienie o wartości minimum 100.000,00 zł dotyczące budynku hotelowego o powierzchni użytkowej minimum 1 200 m2 wykazane ponad minimum zgodnie z pkt 5.1 ppkt 3 Wykonawca otrzyma 10 pkt. Wykonawca może otrzymać maximum 20 pkt za kryterium D.
3) Nagrody i wyróżnienia Wykonawcy (N), waga kryterium 10 pkt. Za każdą nagrodę lub wyróżnienie przedstawione zgodnie z pkt 6 ppkt 11 Wykonawca otrzyma 2 pkt. Wykonawca może otrzymać maximum 10 pkt za kryterium N.
12.2. Liczba punktów przyznana w ramach kryteriów C, D i N zostanie zsumowana i suma ta stanowić będzie końcową ocenę danej Oferty.
12.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, która po spełnieniu wszystkich wymagań zawartych w zaproszeniu uzyska najwyższą liczbę punktów, zgodnie z kryteriami oceny Ofert.
12.4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12.5. W przypadku, gdy dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans cen i innych kryteriów oceny Ofert, zamawiający dokona wyboru Oferty z niższą ceną.
12.6. W przypadku, gdy dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans cen i innych kryteriów oceny Ofert, a ceny zaproponowane w tych Ofertach są takie same, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających jedynie zmianę cen.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii