Wykonanie corocznej pielęgnacji krzewów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie corocznej pielęgnacji krzewów

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD"
ul. Grażyny 3
31-217 Kraków
powiat: Kraków
fax. 12 415 48 83, tel. 12 415 48 83, 12 415 03 38, 12 415 18 62, tel. 506 211 514
techniczny@pradnikbialywsch.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: fax. 12 415 48 83, t
Termin składania ofert: 2024-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie corocznej pielęgnacji ok. 1650szt krzewów na trzech enklawach dotyczących nieruchomości budynkowych oraz na mieniu Spółdzielni w uzgodnionych terminach na podstawie wystawianych zleceń.
Wycena ma dotyczyć pielęgnacji krzewów o wysokości do 1,50m, od 1,50 do 2,0m, powyżej 2m.

Dokument nr: 1

Otwarcie ofert: OTWARCIE OFERT
Otwarcie ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni, Ul. Grażyny 3, Kraków, w dniu 01.02.2024r. o godz. 12.30

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie - w siedzibie Zamawiającego, Ul. Grażyny 3, Kraków, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków do dnia 01.02.2024r. do godz. 12.00
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania (obowiązuje data i godz. wpływu do Zamawiającego).
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
a) dokładną nazwę i adres Oferenta, numer telefonu,
b) napis określający przedmiot zapytania ofertowego o treści:
Pielęgnacja krzewów Nie otwierać przed dniem 31.01.2024r. godz. 12.30

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca będzie związany z ofertą do dnia 29.02.2024r..

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe Podstawa prawna:
Kodeks cywilny, Regulamin udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
III. WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnego użytkowania budynków przez mieszkańców. Uciążliwe prace przy użyciu mechanicznych nożyc, pilarek , mogą być wykonywane tylko w godzinach od 8.00 do 18.00 po uprzednim powiadomieniu mieszkańców danej nieruchomości budynkowej.
Wykonawca jest obowiązany do sprzątania w miejscach prowadzonych robót z wszelkiego rodzaju pozostałości po wykonanych pracach.
Wykonawca jest obowiązany w czasie całego okresu realizacji robót zapewnić bezpieczeństwo
mieszkańcom, osobom postronnym oraz zabezpieczyć prywatne mienie ( samochody).
Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi pielęgnacji krzewów, i
zalecanych terminów.
Pozostałe warunki:
1. Wykonawca ma obowiązek konsultować z Zamawiającym terminy wykonania pielęgnacji.
2. Wykonawca odpowiada za straty spowodowane przez niego w rzeczowych składnikach majątkowych mieszkańców oraz Zamawiającego powstałe w związku z wykonaniem prac.
3. Zamawiający nie odpowiada za urządzenia i materiały pozostawione przez Wykonawcę na terenie wykonywania prac.
2. Termin podpisania umowy 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu.
Umowa zawarta będzie na czas nieokreślony z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia przez każdą ze stron.
4. Wykonawca każdorazowo przystąpi do realizacji robót w uzgodnionym wcześniej terminem wykonania lecz nie później jak 14 dni od otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego.
V. WARUNKI ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI
1. Rozliczenie robót nastąpi w oparciu , o rzeczywiste ilości wykonanych robót na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w umowie na podstawie formularza ofertowego .
2. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru robót podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wraz zatwierdzonym kosztorysem powykonawczym.
3. Termin płatności określa się na 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia że;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali należycie tego typu prace w okresie ostatnich dwóch lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 pielęgnacje w podobnym zakresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
VII. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. formularz ofertowy (według załącznika nr 1),
3. referencje z ostatnich 2 lat
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, lub odręcznie nieścieralnym atramentem lub długopisem.
2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Oferenta, lub przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np. z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie (pełnomocnictwo') należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i własnoręcznie podpisanej przez osobę /y uprawnione do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Każdy Oferent przedstawi tylko jedną ofertę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
6. W przypadku gdy w ofercie składanej przez Oferenta będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania jeżeli zostanie to zastrzeżone przez Oferenta.
7. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami w niniejszym zapytaniu ofertowym pod rygorem jej odrzucenia;
8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
Otwarcie ofert bez udziału oferentów.
a) referencje - pisemne potwierdzenia już wykonanych robót 0-4 pkt
b) oferowane ceny (formularz ofertowy) 0-16 pkt. Maksymalna ilość punktów wynosi 20
Wyłonienie wykonawcy na dane roboty odbywa się poprzez zsumowanie ilości punktów przyznanych przez członków komisji dla każdej z firm oraz po przeprowadzonych negocjacjach z firmami których oferty będą najkorzystniejsze pod względem wiarygodności dobrego wykonania i ceny.
XIV.WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PBW
Wybrany Oferent zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Uwagi:
Pełna treść do pobrania ze strony Spółdzielni

Kontakt:
informacje dotyczące zapytania ofertowego pod tel. 506 211 514
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: administracja@pradnikbialywsch.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii