Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Uporządkowanie przewodów kominowych, docieplenie stropu wraz z wymianą pokrycia dachowego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie Bolesława Czerwieńskiego 16 31-319 Kraków powiat: Kraków zamowienia@zbk.krakow.pl https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/ |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Uporządkowanie przewodów kominowych, docieplenie stropu wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku przychodni zdrowia przy Ul. Branickiej 29 w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie przewodów kominowych, docieplenie stropu wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku przychodni zdrowia przy Ul. Branickiej 29 w Krakowie. Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy w budynku. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. CPV: 45453000-7, 45321000-3,45312311-0 Dokument nr: 2024/BZP 00096835, 7/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 08:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d. Włączona obsługa JavaScript; e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 08:00 Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 439024,39 PLN 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155686,31 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie przewodów kominowych, docieplenie stropu wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku przychodni zdrowia przy ul. Branickiej 29 w Krakowie. Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy w budynku. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty budowlane) stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz całość elementów i urządzeń - 40% = 40 pkt Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz całość elementów i urządzeń. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu lub remoncie konstrukcji i pokrycia dachu blachą łączoną na rąbek, o wartości minimalnej 90.000,00 zł brutto. Na podstawie art. 117 ust. 1 Pzp, w celu wykazania zdolności do należytego wykonania zamówienia (wykazania powtarzalności) jeden podmiot (samodzielnie występujący Wykonawca, albo jeden z członków konsorcjum, albo jeden ze wspólników spółki cywilnej, albo jeden podmiot trzeci) powinien wykazać się posiadaniem wymaganego doświadczenia w całości. b) dysponuje następującymi osobami: - osobą przewidzianą do kierowania robotami, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia, - osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV, - osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV. Dla w/w uprawnień budowlanych Zamawiający uzna odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub równoważnymi do nich, w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia dla określonych funkcji. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy wymagany od Wykonawcy obejmuje: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do SWZ. b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- Załącznik nr 5A do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby 2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców (jeżeli są już znani) 5. Kosztorys ofertowy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego" 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena - 60 % = 60 pkt Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz całość elementów i urządzeń - 40% = 40 pkt Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz całość elementów i urządzeń. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-23 |