Świadczenie usług eksploatacji i utrzymania sprawności jednostki kogeneracyjnej w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług eksploatacji i utrzymania sprawności jednostki kogeneracyjnej w elektrowni biogazowej oraz instalacji sieci pozysku biogazu zlokalizowanej na kwaterach składowych

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o
ul. Konwaliowa 1
42-263 Wrzosowa
powiat: częstochowski
Tel. 34) 327 53 20
sekretariat@czpk.czest.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wrzosowa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 34) 327 53 20
Termin składania ofert: 2024-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
INFORMACJA O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ CEL PROWADZENIA WKR
1. Zamawiający ogłasza WKR związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest:
,,Świadczenie usług eksploatacji i utrzymania sprawności jednostki kogeneracyjnej w elektrowni biogazowej oraz instalacji sieci pozysku biogazu zlokalizowanej na kwaterach składowych nr I i II na terenie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie":
a) Jednostka kogeneracyjna posadowiona na płycie fundamentowej wraz instalacją uzdatniana biogazu składająca się z osuszacza, podgrzewacza, dwóch filtrów (odsiarczalnia biogazu) i ssawo-dmuchawy biogazu.
W celu automatycznego i samoczynnego spalania nadmiaru biogazu w przypadku zatrzymania stacji kogeneracyjnej lub gazu niewykorzystanego w systemie gospodarki biogazem, instalacja wyposażona jest w pochodnię biogazu.
Stacja kogeneracyjna o zainstalowanej mocy elektrycznej 355 kW, w zabudowie kontenerowej. Model jednostki: Flexi 350. Jednostka wyposażona w obudowę dźwiękochłonną, kontenerową - redukującą hałas do poziomu <65 dB (w odległości 10 m od obudowy) Gabaryty: Wymiary zewnętrzne zabudowy kontenerowej stacji kogeneracyjnej: 7,091 x 2,438 m.
b) Sieć pozysku biogazu zlokalizowana na terenie kwatery składowej nr I i II w Sobuczynie składająca się z studni odgazowujących oraz instalacji doprowadzającej biogaz z terenu składowiska do jednostki kogeneracyjnej. Mapy kwater składowych stanowią załącznik nr 3 i 4.
2. Celem Konsultacji jest uzyskanie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia lub określenia postanowień umowy, kosztorysu realizacji zadania, ewentualnie doradztwo w ww. zakresie, dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Świadczenie usług eksploatacji i utrzymania sprawności jednostki kogeneracyjnej w elektrowni biogazowej oraz instalacji sieci pozysku biogazu zlokalizowanej na kwaterach składowych nr I i II na terenie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Przedmiotem Konsultacji mogą być w szczególności:
2.1. zagadnienia techniczne, technologiczne, prawne, wykonawcze, organizacyjne, handlowe, ekonomiczne oraz logistyczne, związane z realizacją Zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
2.2. oszacowanie wartości planowanego zamówienia;
2.3. najnowsze, najkorzystniejsze, najlepsze rozwiązania techniczne,
technologiczne, prawne, organizacyjne, handlowe, ekonomiczne oraz logistyczne w dziedzinie będącej przedmiotem planowanego zamówienia.
3. W toku konsultacji Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenie zamówienia.

Dokument nr: 02/2024/WKR

Składanie ofert:
3 Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@czpk.czest.pl(Formularz zgłoszeniowy - Załącznik Nr 2 do Informacji WKR, musi być sporządzony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania Podmiotu)
4. TERMIN SKŁADANIA zgłoszeń upływa dnia: 08.03.2024r. do godz. 12:00. Decyduje data i godz. wpływu zgłoszenia do Zamawiającego.

Wymagania:
I. PODSTAWA PRAWNA
Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm. oraz zgodnie z Regulaminem przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej informacji.
III. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU WE WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH
1. Zgłoszenia do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych składają Podmioty
posiadające wiedzę doświadczenie i kwalifikacje pozwalające na osiągnięcie przez Zamawiającego celu konsultacji określonego w pkt II Informacji
oraz § 4 Regulaminu.
2. Podmioty zainteresowane udziałem we wstępnych konsultacjach rynkowych, spełniające wymagania określone w ust. 1 składają zgłoszenia do udziału w konsultacjach z wykorzystaniem Formularza zgłoszenia stanowiącego Załącznik Nr 2 do Informacji.

IV. ZASADY PROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
1. Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami Regulaminu przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych, stanowiącego Załącznik Nr 1 do Informacji.
2. Warunkiem udziału w konsultacjach jest złożenie zgłoszenia, którego formularz stanowi Załącznik Nr 2 do Informacji wraz z dokumentem poświadczającym należyte umocowanie do reprezentacji Podmiotu, w terminie określonym w niniejszej Informacji. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może podjąć decyzję o przeprowadzeniu konsultacji z Podmiotem, który złoży zgłoszenie po upływie tego terminu.
3. Zamawiający zaprosi do udziału w konsultacjach uczestników wybranych spośród wszystkich Podmiotów, które złożą prawidłowo sporządzone zgłoszenie do udziału w konsultacjach. Zaproszenie zostanie przesłane na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu do udziału w konsultacjach.
4. Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski.
5. Konsultacje mają charakter jawny, z zastrzeżeniem §3 ust. 6 Regulaminu przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych.
6. Konsultacje prowadzone będą w formie określonej w §7 ust 3 Regulaminu przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych.
7. Termin zakończenia wstępnych konsultacji rynkowych przewidywany jest na 29.03.2024r.
Wszelkie zapytania dotyczące przedmiotu prowadzonych wstępnych konsultacji rynkowych należy składać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@czpk.czest.pl
Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem Wstępne konsultacje rynkowe nr 02/2024/WKR

Kontakt:
V. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU:
1. W sprawach dotyczących przedmiotu konsultacji:
Katarzyna Długosz, tel. 34) 327 53 20, e-mail: sekretariat@czpk.czest.pl
2. W sprawach dotyczących procedury konsultacji:
Magdalena WrońskaT tel. 34) 327 53 20, e-mail: sekretariat@czpk.czest.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii