Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie inwentaryzacji piwnic |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu ul. Młodzieżowa 31 87-100 Toruń powiat: Toruń tel.; 56 657 75 55, tel.; 56 657 75 00, fax: 56 657 75 02, tel. 657-75-50 zamowienia@zgm.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.; 56 657 75 55, |
Termin składania ofert: | 2024-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie inwentaryzacji piwnic w skali 1:100 w nieruchomości położonej w Toruniu przy Ul. Krasińskiego 92-92a. Powierzchnia piwnic: 194,31 m2, w tym 26 komórek lokatorskich, suszarnia, pralnia, pomieszczenie węzła cieplnego. Szczegółowy zakres dokumentacji. - rzut kondygnacji piwnicznej odzwierciedlającej układ wszystkich pomieszczeń wraz z powierzchnią poszczególnych pomieszczeń, - skala inwentaryzacji 1:100, wykonana wg PN 70/B/02/365. Dokumentację należy wykonać w 3 egzemplarzach numerowanych w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD lub pendrive w formacie *.pdf (zalecana rozdzielczość plików 150-200 dpi) jako .scalony dokument oraz w wersji edytowalnej w formacie: 1. część opisowa - *doc(x), *xls(x) - umożliwiającym odczyt, druk i edycję w programie Microsoft Office Word, Excel 2. część inwentaryzacyjna - *dwg- umożliwiająca odczyt, druk i edycję pliku w programie Auto CAB. Dokument nr: PNO-25/2024, ZGM.ZP.2210202401 Składanie ofert: Ofertę, należy przesłać na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej: Ul. Młodzieżowa 31, 87 - 100 Toruń lub przesłać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@zgm.torun.pl , w terminie do dnia: 04 marca 2024 roku do godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zadania: 2 tygodnie. Wymagania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego naboru, a także do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek z ofert, w tym unieważnienia naboru bez podawania przyczyny. Informujemy, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie poinformowany o terminie i miejscu zawarcia umowy. Pozostali wykonawcy informację o wynikach naboru będą mogli uzyskać drogą telefoniczną pod nr tel. 657-75-55. Do oferty należy załączyć: - wycenę ofertową brutto i netto. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią lub w formie elektronicznej z oznaczeniem ,,Nabór ofert: wykonanie inwentaryzacji - ul. Krasińskiego 92-92a". Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert złożonych w innej formie, a także ofert złożonych przez wykonawców, którzy wcześniej nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie na rzecz zamawiającego, bądź uchylili się do podpisania umowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Kontakt: Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 657-75-50 (Dział Techniczny). |