Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. T. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska powiat: poznański tel.: 61 8977 100; fax.: 61 89 77 124 kancelaria@pobiedziska.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pobiedziska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 61 8977 100; f |
Termin składania ofert: | 2024-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1 obręb Promno) ". III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa budowlanego uzgodnień, opinii i pozwoleń oraz świadczeniem usługi nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1 obręb Promno) ", zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), aktami wykonawczymi do w/w ustawy, wytycznymi zawartymi w branżowych przepisach szczegółowych, obowiązującymi Normami, z zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2454 ze zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2020 poz.1363 ze zm.). 2. Zakresem przedmiotu zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1 obręb Promno) ", w szczególności w zakresie: 1) budowy drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka - o długości około 1250,00m i szerokości 5,5m, z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań terenowych i konserwatorskich, poprzez: ? wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi, ? roboty ziemne, ? przebudowę przepustu, ? budowę nowych konstrukcji nawierzchni, ? budowę zjazdów, ? umocnienie poboczy, ? przebudowę i budowę skrzyżowań, ? oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR, ? wyplantowanie terenu i obsianie trawą, ? roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót, ? wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, ? wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. 2) budowę nowego lub przebudowę istniejącego odwodnienia (kanalizacji deszczowej) 3) przebudowy sieci i urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z planowanym przedsięwzięciem - zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli. 3. Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego wraz z koordynowaniem dokumentacji geodezyjno-prawnej, decyzjami administracyjnymi oraz ze wszystkimi uzgodnieniami, zatwierdzeniami i opiniami, warunkami, umożliwiającymi uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub jeżeli zajdzie taka konieczność decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1363 ze zm.) wraz z uzyskaniem wymaganych opinii do wniosku i przygotowaniem kompletnego wniosku oraz z materiałami, dokumentami i załącznikami do wniosku o uzyskanie decyzji administracyjnej dla danego zadania inwestycyjnego. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje zaprojektowanie między innymi: jezdni, odwodnienia, poboczy, pasów zieleni wraz z budową/przebudową przepustu drogowego w ilości uzgodnionej z Zamawiającym oraz jeżeli zajdzie taka konieczność koordynowanie wykonania podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych. Na wskazanym terenie nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 4. Ponadto Zamawiający wymaga: 1) zastosowania elementów bezpieczeństwa ruchu: elementów spowolnienia ruchu, oznakowania pionowego i poziomego, słupków, tablic i innej niezbędnej infrastruktury, 2) ograniczenia ingerencji w środowisko do niezbędnego minimum oraz wygospodarowania terenów dla nasadzeń zieleni. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pełnej gwarancji jakości na cały przedmiot zmówienia na okres 24 miesięcy oraz rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia do wygaśnięcia rękojmi wykonawcy robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej kompletnej dokumentacji projektowej. CPV: 71320000-7, 71.32.20.00-1, 71.35.50.00-1, 79.93.30.00-3, 71.24.80.00-8 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 marca 2024 roku po godz. 14:30. Składanie ofert: XI.TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 11 marca 2024 r. do godz. 14:00, na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska Miejsce i termin realizacji: IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ: Termin realizacji zamówienia: *10 miesięcy od daty zawarcia umowy (w przypadku trybu ZRID), *7 miesięcy od daty zawarcia umowy *niepotrzebne skreślić Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienia dokonuje się w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) oraz Zarządzenie nr VIII.745.2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pobiedziska z dnia 4 marca 2022 roku w sprawie: wprowadzenia regulaminu postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych - o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 130.000,00 zł netto do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i Zarządzenie nr VIII.825.2022 Burmistrza Miasta i Gminy w Pobiedziskach z dnia 13 czerwca 2022r. w sprawie zmiany zarządzenia nr VIII/745/2022 Burmistrza Miasta i Gminy w Pobiedziskach z dnia 04.03.2022r. ,,w sprawie wprowadzenia regulaminu postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych - o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 130.000,00 zł netto, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych". V. MINIMALNE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM dotyczy zadania 1 i 2: 1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe w zakresie budowy lub przebudowy ulic/dróg gminnych klasy D lub L lub Z o minimalnej długości odcinka drogi/ulicy 1050 m. Niewiążący wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Wskazane w wykazie usług doświadczenie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, iż wykazane usługi zostały wykonane należycie (referencje, opinie) Uwaga! Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. ? Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, posiadającą doświadczenie w wykonaniu, co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie budowy lub przebudowy drogi/ulicy gminnej klasy D lub L lub Z o minimalnej długości odcinka drogi 1050 m każdy. Niewiążący wzór wykazu doświadczenia stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie złożonych wykazów doświadczenia wraz z referencjami oraz osób. UWAGA!!! Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania się takim samym doświadczeniem oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówienia na więcej niż jedno zadanie, pod warunkiem spełniania warunku wymaganej wartości dla danego zadania. Ponadto do opracowania dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub zabezpieczenie infrastruktury technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry projektowej w danej branży o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach. VI. WYKAZ DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIK DO OFERTY: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykaz usług wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (referencje, opinie) - Zał. nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Wykaz osób zaangażowanych w realizację zamówienia - Zał. nr 3 do zapytania ofertowego. VII. KRYTERIUM WYBORU WYKONAWCY 1. Oferty będą oceniane wg kryterium najniższa cena - 100 % 2. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. VIII. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE: 1. Prowadzone postępowanie dotyczy zamówienia, którego szacunkowa wartość nie przekracza wyznaczonej w złotych równowartości 130 000,00zł. 2. Postępowanie nie jest przetargiem w rozumieniu prawa zamówień publicznych, przepisów prawa cywilnego lub innych przepisów powszechnie obowiązujących. 3. Postępowanie może zostać zakończone (przerwane) przez Zamawiającego w każdym czasie bez podania przyczyny. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę niekompletnej oferty, Zamawiający ma prawo do wezwania w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia brakujących dokumentów. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. 2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3. Złożenie oferty: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska i oznaczone w sposób następujący: ,,Oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1 obręb Promno) ". 3. Zamawiający, po otwarciu ofert, udostępni informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. |