Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. T. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska
powiat: poznański
tel.: 61 8977 100; fax.: 61 89 77 124
kancelaria@pobiedziska.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pobiedziska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 61 8977 100; f
Termin składania ofert: 2024-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla
zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara
Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110
z ark. mapy 1 obręb Promno) ".
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa budowlanego uzgodnień, opinii i pozwoleń oraz
świadczeniem usługi nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa
drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark.
mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1 obręb Promno) ",
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.),
aktami wykonawczymi do w/w ustawy, wytycznymi zawartymi w branżowych przepisach
szczegółowych, obowiązującymi Normami, z zasadami wiedzy technicznej oraz
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.
2454 ze zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2020 poz.1363 ze zm.).
2. Zakresem przedmiotu zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompletnej
dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego
pn.: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka (działka nr
3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1
obręb Promno) ", w szczególności w zakresie:
1) budowy drogi gminnej nr 321002P na odcinku Promno - Stara Górka - o długości
około 1250,00m i szerokości 5,5m, z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań
terenowych i konserwatorskich, poprzez:
? wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków
posadowienia drogi,
? roboty ziemne,
? przebudowę przepustu,
? budowę nowych konstrukcji nawierzchni,
? budowę zjazdów,
? umocnienie poboczy,
? przebudowę i budowę skrzyżowań,
? oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR,
? wyplantowanie terenu i obsianie trawą,
? roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza
nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie
realizacji robót,
? wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
? wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu
zamówienia.
2) budowę nowego lub przebudowę istniejącego odwodnienia (kanalizacji deszczowej)
3) przebudowy sieci i urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z planowanym
przedsięwzięciem - zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych
infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich
właścicieli.
3. Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego
wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu
architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego wraz z koordynowaniem
dokumentacji geodezyjno-prawnej, decyzjami administracyjnymi oraz ze wszystkimi
uzgodnieniami, zatwierdzeniami i opiniami, warunkami, umożliwiającymi uzyskanie decyzji
pozwolenia na budowę lub jeżeli zajdzie taka konieczność decyzji o zezwoleniu na
realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o
szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( t.j.
Dz. U. z 2020r. poz. 1363 ze zm.) wraz z uzyskaniem wymaganych opinii do wniosku

i przygotowaniem kompletnego wniosku oraz z materiałami, dokumentami i załącznikami do
wniosku o uzyskanie decyzji administracyjnej dla danego zadania inwestycyjnego. Zakres
dokumentacji projektowej obejmuje zaprojektowanie między innymi: jezdni, odwodnienia,
poboczy, pasów zieleni wraz z budową/przebudową przepustu drogowego w ilości uzgodnionej
z Zamawiającym oraz jeżeli zajdzie taka konieczność koordynowanie wykonania podziałów
geodezyjnych nieruchomości gruntowych. Na wskazanym terenie nie obowiązuje miejscowy
plan zagospodarowania przestrzennego.
4. Ponadto Zamawiający wymaga:
1) zastosowania elementów bezpieczeństwa ruchu: elementów spowolnienia ruchu,
oznakowania pionowego i poziomego, słupków, tablic i innej niezbędnej
infrastruktury,
2) ograniczenia ingerencji w środowisko do niezbędnego minimum oraz
wygospodarowania terenów dla nasadzeń zieleni.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pełnej gwarancji jakości na cały przedmiot
zmówienia na okres 24 miesięcy oraz rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia do
wygaśnięcia rękojmi wykonawcy robót budowlanych realizowanych na podstawie
opracowanej kompletnej dokumentacji projektowej.

CPV: 71320000-7, 71.32.20.00-1, 71.35.50.00-1, 79.93.30.00-3, 71.24.80.00-8

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 marca 2024 roku po godz. 14:30.

Składanie ofert:
XI.TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 11 marca 2024 r. do godz. 14:00, na adres Zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska

Miejsce i termin realizacji:
IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin realizacji zamówienia:
*10 miesięcy od daty zawarcia umowy (w przypadku trybu ZRID),
*7 miesięcy od daty zawarcia umowy
*niepotrzebne skreślić

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienia dokonuje się w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) oraz Zarządzenie nr
VIII.745.2022 Burmistrza Miasta i Gminy Pobiedziska z dnia 4 marca 2022 roku w sprawie:
wprowadzenia regulaminu postępowania określającego zasady wydatkowania środków
finansowych - o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 130.000,00 zł
netto do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i Zarządzenie
nr VIII.825.2022 Burmistrza Miasta i Gminy w Pobiedziskach z dnia 13 czerwca 2022r.
w sprawie zmiany zarządzenia nr VIII/745/2022 Burmistrza Miasta i Gminy w Pobiedziskach
z dnia 04.03.2022r. ,,w sprawie wprowadzenia regulaminu postępowania określającego zasady
wydatkowania środków finansowych - o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej
równowartość 130.000,00 zł netto, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych".
V. MINIMALNE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM dotyczy zadania 1 i 2:
1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej
2 dokumentacje projektowe w zakresie budowy lub przebudowy ulic/dróg gminnych
klasy D lub L lub Z o minimalnej długości odcinka drogi/ulicy 1050 m. Niewiążący
wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wskazane w wykazie usług doświadczenie musi być poparte dokumentami
potwierdzającymi, iż wykazane usługi zostały wykonane należycie (referencje,
opinie)
Uwaga! Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie
dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
? Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta branży drogowej,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w
specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie
kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ,
posiadającą doświadczenie w wykonaniu, co najmniej 2 dokumentacji
projektowych w zakresie budowy lub przebudowy drogi/ulicy gminnej klasy D
lub L lub Z o minimalnej długości odcinka drogi 1050 m każdy. Niewiążący
wzór wykazu doświadczenia stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie
złożonych wykazów doświadczenia wraz z referencjami oraz osób.

UWAGA!!! Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania się takim samym doświadczeniem
oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówienia na więcej niż jedno zadanie, pod
warunkiem spełniania warunku wymaganej wartości dla danego zadania.
Ponadto do opracowania dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub zabezpieczenie
infrastruktury technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry projektowej w
danej branży o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach.
VI. WYKAZ DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIK DO OFERTY:
1. Formularz ofertowy.
2. Wykaz usług wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (referencje, opinie) - Zał.
nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Wykaz osób zaangażowanych w realizację zamówienia - Zał. nr 3 do zapytania
ofertowego.
VII. KRYTERIUM WYBORU WYKONAWCY
1. Oferty będą oceniane wg kryterium najniższa cena - 100 %
2. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny
ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
VIII. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE:
1. Prowadzone postępowanie dotyczy zamówienia, którego szacunkowa wartość nie
przekracza wyznaczonej w złotych równowartości 130 000,00zł.
2. Postępowanie nie jest przetargiem w rozumieniu prawa zamówień publicznych,
przepisów prawa cywilnego lub innych przepisów powszechnie obowiązujących.
3. Postępowanie może zostać zakończone (przerwane) przez Zamawiającego w każdym
czasie bez podania przyczyny.
4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę niekompletnej oferty, Zamawiający ma prawo
do wezwania w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia brakujących
dokumentów.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność

do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być
zaadresowane do Zamawiającego na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska
i oznaczone w sposób następujący:
,,Oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru
autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: ,,Budowa drogi gminnej nr 321002P na
odcinku Promno - Stara Górka (działka nr 3/1, 4 i 27 z ark. mapy 1 obręb
Kociałkowa Górka oraz działka nr 110 z ark. mapy 1 obręb Promno) ".
3. Zamawiający, po otwarciu ofert, udostępni informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których
oferty zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii