Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa remizy strażackiej i budowa nowego budynku remizy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowogródek Pomorski A. Mickiewicza 15 74-304 Nowogródek Pomorski powiat: myśliborski sekretariat@nowogrodekpomorski.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Nowogródek Pomorski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa remizy strażackiej w m. Giżyn i budowa nowego budynku remizy w m. Karsko, gm. Nowogródek Pomorski Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Rozbudowa i przebudowa istniejącej remizy OSP w miejscowości Giżyn, gm. Nowogródek Pomorski Część II - budowa nowego budynku remizy OSP w miejscowości Karsko, gm. Nowogródek Pomorski 4.4. Część nr III - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania z części I i II, CPV: 45000000-7, 45111200-0,45262310-7,45262300-4,45311100-1,45311200-2,45314300-4,45317300-5,45332200-5,45332300-6 Dokument nr: 2024/BZP 00244703, BRG.271.6.2024.AF Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96ac00fc-e1e1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ lub na adres e-mail: inwestycje@nowogrodekpomorski.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" - zawierające interaktywne instrukcje. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania - dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Cała komunikacja w postepowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza). W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |