Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty brukarskie |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wspólny Dom" w Szczecinie ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 26 71-520 Szczecin powiat: Szczecin tel. 914227205, tel. 91 421 15 76, tel. 91 421 12 40 sekretariat@wdom.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | 3 500,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 914227205, tel. |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Rodzaj zamówienia: roboty ogólnobudowlane. 4. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na robotach brukarskich w rejonie budynku przy Ul. E. Dembowskiego 27, na terenie Osiedla Piastowskiego w Szczecinie. 5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi rozdziałami i załącznikami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ. Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2024 r., o godz. w siedzibie Zamawiającego, w sali nr 209/210. Składanie ofert: VIII. SKŁADANIE, OTWARCIE I TRYB WYBORU OFERT 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w Szczecinie, zlokalizowanej przy Ul. J. U. Niemcewicza nr 26 w Szczecinie, nie później niż do dnia 03.04.2024 r., do godz. 15:00. 2. Oferty złożone po terminie nie są rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany do dnia 30.05.2024 r. 2) Warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie zewnętrznych robót budowlanych zgodnie z zaleceniami producenta wykorzystywanych materiałów/wyrobów budowlanych mogą być podstawą do zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia. 3) Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy. Planowany termin podpisania umowy 12.04.2024 r. Wymagania: 3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony. 7. Wszelkie informacje i dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone są m.in. na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://www.wdom.pl. II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 1.2 posiadają zdolność techniczną i zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, tzn: a) dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót w specjalności odpowiadającej specyfice robót z min. 36 miesięcznym doświadczeniem na tym stanowisku na obiektach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty brukarskie o łącznej powierzchni 500 m2; potwierdzeniem spełnienia tego wymogu są protokoły odbioru końcowego lub referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego Wykonawca wykonał roboty budowlane, 1.3 przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z terminem ważności nie krótszym niż do daty zakończenia robót. W przypadku posiadania polisy z terminem krótszym od ww. daty, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika, o zamiarze kontynuowania ubezpieczenia. 2. Ponadto, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i potencjał ekonomiczny do wykonania prac określonych w SIWZ. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który: 3.1 nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale II niniejszej SIWZ, 3.2 w ciągu ostatnich 3 lat wygrał w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w Szczecinie przetarg lub otrzymał zlecenie lecz nie wykonał zleconej usługi lub wykonał ją z nienależytą starannością. 4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania zostanie uznana za odrzuconą. III. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI I SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SIWZ 1. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego http://www.wdom.pl lub poczty elektronicznej. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert (za początek terminu składania ofert uznaje się dzień publikacji ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego). Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na ww. stronie internetowej. 3. Jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnienia treści SIWZ wpłynie po upływie terminu określonego w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić zapytanie bez rozpatrzenia. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę treści SIWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, o której mowa w ust.l. Jeżeli dokonana zmiana jest istotna, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym na stronie internetowej. 5. Wykonawcy pobierający Specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego, związani są wszystkimi modyfikacjami dokumentacji i wyjaśnieniami dotyczącymi SIWZ, zamieszczanymi przez Zamawiającego na tej stronie w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego, do dnia poprzedzającego otwarcie ofert. IV. ZAWARTOŚĆ I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT ORAZ SPOSÓB OKREŚLENIA CENY OFERTOWEJ 1. Ofertę sporządza się tzw. ,,pismem maszynowym" w języku polskim. 2. Zaleca się aby wszystkie składniki oferty były ułożone wg kolejności przedstawionej w ust. 8 i posiadały numerację stron 3. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika. Oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem musi być dołączony(e) do oferty, o ile umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów. 4. Wszystkie poprawki w ofercie muszą być wykonane czytelnie i zaparafowane przez osobę wyszczególnioną w ust. 3. 5. Wykonawca składa tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z przetargu. 6. Ofertę należy składać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie umożliwiającej przesłanie dokumentów formatu A4. 7. Koperta winna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać oznaczenie: ,,Oferta na roboty budowlane polegające na robotach brukarskich w rejonie budynku przy ul. E. Dembowskiego 27, na terenie Osiedla Piastowskiego w Szczecinie". 8. Kompletna oferta winna zawierać: 8.1 nazwę i siedzibę Wykonawcy, 8.2 dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu - tzn. wydruk z Centralnej Informacji KRS lub wpis CEIDG dotyczące Wykonawcy, 8.3 kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, spełniającą wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.3, 8.4 pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, 8.5 dowód wniesienia wadium, którego wysokość określono w rozdz. VII ust. 1, 8.6 wykaz zadań spełniających wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.2 lit. b), 8.7 wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 8.8 zamkniętą kopertę wewnętrzną, zawierającą: a) cenę ofertową ryczałtową (osobno) netto, VAT i cenę brutto, b) termin realizacji, c) okres gwarancji, d) warunki płatności, 9. W przypadku gdy do oferty nie zostaną załączone wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ dokumenty, bądź w przypadku gdy dokumenty te okażą się wadliwe, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do uzupełnienia braków we wskazanym przez siebie terminie. Nie podlegają uzupełnieniu dokumenty i dane, na podstawie których Zamawiający dokonuje oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert. 10. Oferta niespełniająca wymagań określonych w niniejszej SIWZ, jak również oferta, której braków Wykonawca nie uzupełni w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zostanie odrzucona. 11. Cena oferty winna być określona dla całego zakresu robót na podstawie niniejszej SIWZ, oględzin terenu budowy/rejonu prac i powinna zawierać m.in. koszty: pełnej obsługi geodezyjnej (o ile jest wymagana), zapewnienia warunków bhp i ppoż., organizacji placu i zaplecza rejonu prowadzonych prac, zajęcia dróg wewnętrznych, publicznych oraz pasów drogowych, dozoru mienia, związane z próbami i kontrolami przewidzianymi w warunkach technicznych odbioru danych robót, związane ze spełnieniem/wykonaniem wszelkich niezbędnych formalności administracyjno-prawnych oraz uzyskaniem odpowiednich dokumentów pozwalających na realizację robót. Dodatkowo, scalona cena ofertowa winna zawierać łącznie R+M+S, koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM I TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1 Wykonawca składający ofertę w przetargu wnosi wadium dla pełnego zakresu zamówienia w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), 2 Wadium na całość orać albo na poszczególne zadnia należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2024 r. do godziny 15:00, pod rygorem wykluczenia z przetargu. 3 Wadium należy wpłacić na poniższy nr konta Zamawiającego: 46 1020 4795 0000 9802 0003 9727 w banku PKO BP S.A. O/Szczecin 4 Zamawiający zwraca wadium: 5 wszystkim Wykonawcom w przypadku braku rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert lub od dnia unieważnienia postępowania jeżeli nastąpiło to przed otwarciem ofert 5.1 wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia wyboru Wykonawcy 5.2 Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert, 5.3 Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przechodzi na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia i zostaje zwrócone Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 6.1 Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ 6.2 Wykonawca nie uzupełni oferty na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IV ust. 9 niniejszej SIWZ, 6.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7 Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni roboczych, licząc od daty upływu terminu składania ofert. 4. Oferty, które nadeszły drogą pocztową w naruszonych lub uszkodzonych kopertach będą traktowane jako odtajnione i nie będą rozpatrywane. Koperty zewnętrzne takich ofert zostaną otwarte w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu określenia danych adresowych Wykonawcy. Kompletna oferta zostanie odesłana Wykonawcy. Ocena złożonych ofert w ramach tego kryterium zostanie dokonana wg następującego wzoru: cena oferty najniższej ...................x 1 OO pkt = liczba pkt przyznanych ofercie cena oferty ocenianej 2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę. 3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ilość punktów, o wyborze Oferenta zadecyduje Komisja Przetargowa poprzez głosowanie jawne, zwykłą większością głosów. 4. Informacja o wyniku przetargu zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 5. Niezależnie od treści ust. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. X. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytuł niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, ustanawia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie: 2.1. pieniężnej, polegającej na przejściu wniesionego wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz 2.2. kaucji gwarancyjnej zatrzymywanej w wysokości i na zasadach szczegółowo opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. XI. WYCOFANIE LUB ZMIANA OFERT 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca ma możliwość wycofania oferty poprzez złożenie pisemnego wniosku w sekretariacie Zamawiającego. 2. Zmiana oferty następuje poprzez złożenie nowej oferty oznaczonej dodatkowo napisem ZMIANA OFERTY. Oferty takie rozpatrywane będą jako pierwsze. 3. W przypadku zmiany oferty, rozpatrywana będzie treść oferty danego Wykonawcy opatrzonej napisem ZMIANA OFERTY. Kontakt: 6. Osobą (arni) upoważnioną (ymi) do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami i udzielania informacji na temat istotnych warunków zamówienia są: Inspektor ds. budowlanych Adminiastracji Osiedla Piastowskiego, Paweł Baczyński, pbaczynski@wdom.pl, tel. 91 421 15 76 Kierownik Administracji Osiedla Piastowskiego, Mirosław Puc, mpuc@wdom.pl, tel. 91 421 12 40 |