Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FAMOT Pleszew Sp. z o.o Fabryczna 7 63-300 Pleszew powiat: pleszewski +48 608 290 330, +48 501 534 770 anna.roszak@dmgmori.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186404 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pleszew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 608 290 330, +48 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 260 kWp. Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.01-A01H/23 - Opracowanie i wdrożenie do produkcji seryjnej innowacyjnej technologii montażu szaf sterowniczych o zwiększonym poziomie cyfryzacji i automatyzacji oraz zaprojektowanie i budowa instalacji fotowolt. Część 1 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 260 kWp. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 260 kW na dachu budynku hali produkcyjnej zlokalizowanej na działkach 2452/8, 2452/2, obręb: 0001 Miasto Pleszew, Jedn. ewid.: 302005_4 Miasto Pleszew. a) Podstawowe wymagania: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż: - paneli fotowoltaicznych - w instalacji należy użyć modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy jednostkowej 420 Wp, o powierzchni antyrefleksyjnej - 619 szt.; - falowników, w tym: - falowników beztransformatorowych o mocy 100kW - 2 szt. - falowników beztransformatorowych o mocy 50 kW - 1 szt., - falowników trójfazowych, odpowiednich do mocy paneli, z możliwością połączenia za pomocą Wi-Fi, wyświetlaczem LCD, ze stopniem ochrony minimum IP65, z menu w języku polskim. - okablowania DC - 6 mm2 - min. 3 400 mb; - ochrony przepięciowej DC (falownik); - konstrukcji do montażu modułów fotowoltaicznych: - system montażu modułów fotowoltaicznych bezinwazyjny z dodatkowym balastem, wykonanym z aluminium i stali nierdzewnej w układzie poziomym. Konstrukcję montażową należy obciążyć bloczkami betonowymi zgodnie z wytycznymi producenta. Bloczki należy ułożyć na szynach podstawowych. Moduły fotowoltaiczne należy montować do konstrukcji wsporczej przy pomocy klem montażowych w pozycji poziomej pod kątem ok. 13" do płaszczyzny dachu w kierunku południowym. - komunikacji IT; - instalacji odgromowej i uziemienia. b) Szczegółowy zakres zamówienia: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie inwestycji. CPV: 09330000-1, 09331000-8, 09331200-0, 09332000-5 Dokument nr: 2024-59912-186404 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-16 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat pleszewski Gmina Pleszew Miejscowość Pleszew Wymagania: Zamawiający udostępni projekt inwestycji Oferentowi, który podpisze umowę o zachowaniu poufności stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Podpisaną przez Oferenta Umowę o zachowaniu poufności (skan lub dokument podpisany elektronicznie) należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej 14 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert na adres: anna.roszak@dmgmori.com; lukasz.marcinkowski@dmgmori.com. Zamawiający po otrzymaniu podpisanej przez Oferenta Umowy o zachowaniu poufności najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych udostępni Załącznik nr 4 - Projekt inwestycji wraz z podpisaną Umową o zachowaniu poufności. - Przedstawione w dokumentacji projektowej cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganych przez Zamawiającego prac. Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry techniczne. Parametry oferowane mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości towaru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. - W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w produktu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania potwierdzenia wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę danych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym u producenta. - W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, materiałów konkretnych producentów (nazw), specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. - Z uwagi poziom skomplikowania inwestycji Zamawiający rekomenduje, aby przed złożeniem oferty Oferent uczestniczył w wizji lokalnej na miejscu inwestycji. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy zgłaszać na adres: anna.roszak@dmgmori.com; lukasz.marcinkowski@dmgmori.com; min. 5 dni roboczych przed planowanym terminem. Udział w wizji lokalnej można zgłaszać nie później niż 14 dni przed terminem składania ofert. Okres gwarancji Falowniki, panele: min.180 m-cy Prace montażowe: min.60 m-cy Konstrukcja montażowa, zabezpieczenia elektryczne AC, DC, okablowanie: min.120m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w następującym zakresie: 1) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Oferentem stroną, w tym innym oferentem lub instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie, przy czym zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje, a zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Oferenta. 2) Z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru Oferenta w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć, uniemożliwiającymi prawidłową realizację dostaw objętych przedmiotem umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów określonych w zapytaniu bądź umowie. 3) Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach, gdy: a) wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia, itp.) uniemożliwiające dostawę przedmiotu zamówienia, b) wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy, c) powstały opóźnienia na wcześniejszych etapach realizacji projektu, d) powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe, itp.), e) w przypadku wykonania przedmiotu umowy przed terminem umownym i pozyskania przez Zamawiającego środków na zapłatę wynagrodzenia Oferenta we wcześniejszym terminie, f) wystąpi potrzeba przeprowadzenia dodatkowych dostaw, polegających na częściowej wymianie dostarczonych elementów zamówienia lub instalacji albo zwiększeniu zaplanowanej dostawy lub rozbudowie istniejących instalacji. g) wystąpią opóźnienia w wydaniu decyzji administracyjnych, niezależne od Zamawiającego oraz Oferenta, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Dostawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot spełniający łącznie wszystkie następujące warunki: - Czynne prowadzenie działalności gospodarczej (w przypadku dostawców krajowych - aktywny wpis w CEIDG lub KRS) oraz posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na sprzedaży przedmiotu zapytania ofertowego. - Wobec Oferenta nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Wymagane jest, aby Oferent posiadał udokumentowane doświadczenie, tj. co najmniej 2 zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat na dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych o min. mocy 300 kWp każda oraz wartości netto 500 000,00 zł każda. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane np. umowa z Zamawiającym wraz z protokołem odbioru, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Oferenta. Ocena spełnienia warunku Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz dołączonych dokumentów. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia, tj. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zapewni: ? zasilanie rezerwowe w postaci agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 450 kW, ? podnośnik koszowy oraz podnośnik nożycowy, ? maszyny, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania robót, spełniają wymagania przepisów BHP i norm bezpieczeństwa. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Oferent zobowiązany będzie do udostępnienia na żądanie Zamawiającego dokumentacji potwierdzającej sprawność i bezpieczeństwo eksploatacji urządzeń, maszyn oraz sprzętu. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Zamawiający wymaga, aby: ? co najmniej jeden instalator posiadał odpowiednie uprawnienia tj. świadectwo kwalifikacyjne grupy E1 z punktami: 1, 2, 3, ? co najmniej jedna osoba wykonująca pomiar posiadała świadectwo kwalifikacyjne grupy D1 w punktach: 1, 2, 3 z zakresem czynności: prace kontrolno-pomiarowe, ? Kierownik budowy - posiadał udokumentowane doświadczenie w branży elektroenergetycznej ze stażem nie mniejszym niż 10 lat, ? wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały ważne uprawnienia wysokościowe. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz przedstawionych dokumentów potwierdzających dysponowanie kadrą o odpowiednich uprawnieniach i doświadczeniu (np. świadectwo kwalifikacyjne grupy E1 z punktami: 1, 2, 3: świadectwo kwalifikacyjne grupy D1 w punktach: 1, 2, 3 z zakresem czynności: prace kontrolno-pomiarowe, uprawienia wysokościowe, referencje, świadectwa pracy) Zamawiający zastrzega prawo ponownej weryfikacji powyższych uprawnień każdorazowo przed przystąpieniem osoby do udziału w realizacji zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego. Dodatkowo, Zamawiający w celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy, wymaga posiadania przez Oferenta polisy ubezpieczeniowej OC (deliktowej i kontraktowej) na kwotę min. 5 000 000,00 zł oraz polisy ubezpieczeniowej mienia obrotowego na kwotę min. 1 000 000,00 zł. Okres trwania polisy powinien obejmować okres realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) i złączonej kopii aktualnych polis OC. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis a. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli nie wynika z dokumentów rejestrowych), b. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, c. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym tj. ? polisy ubezpieczenia OC: polisy ubezpieczeniowej OC (deliktowej i kontraktowej) na kwotę min. 5 000 000,00 zł oraz polisy ubezpieczeniowej mienia obrotowego na kwotę min. 1 000 000,00 zł, ? dokumenty potwierdzające 2 zrealizowane zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat na dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych o min. mocy 300 kWp każda oraz wartość netto 500 000,00 zł każda, ? dokumenty potwierdzające dysponowanie kadrą o odpowiednich uprawnieniach i doświadczeniu. d. specyfikacja techniczna potwierdzająca spełnienie parametrów zawartych w pkt. 3 zapytania ofertowego (opcjonalnie), e. umowa o zachowaniu poufności - dokument należy dostarczyć najpóźniej 14 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-14 Data ostatniej zmiany 2024-03-14 16:02:22 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis Opis (max 300 znaków) 1) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2) Złożenie oferty w terminie. Niespełnienie kryterium spowoduje odrzucenie oferty, w przypadku pkt 1 istnieje możliwość uzupełnienia informacji. Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Przygotowanie oferty zgodnie z wymaganiami. 2) Przedstawienie wszystkich wymaganych załączników. 3) Zakres oferowanego zamówienia jest zgodny z określonymi wymogami. Niespełnienie choćby jednego z ww. kryteriów spowoduje odrzucenie oferty, przy czym istnieje możliwość uzupełnienia informacji. Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena zamówienia Łączna cena netto (bez VAT) za wykonanie zlecenia Waga: 80% Metodologia przyznania punktów: (cena oferty, na której wskazano najniższą cenę netto wśród ocenianych ofert / cena wskazana na ofercie badanej) x 80% Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas reakcji serwisowej Waga: 10 pkt Metodologia przyznania punktów: Czas reakcji serwisowej 6 godzin - 10 punktów Czas reakcji serwisowej 12 godzin - 5 punktów Czas reakcji serwisowej 24 godziny - 1 punkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji na falowniki i panele Wyrażony w miesiącach, liczony od dnia uruchomienia instalacji. Waga: 6 pkt Metodologia przyznania punktów: (okres gwarancji wskazany na ofercie badanej/ okres gwarancji oferty, na której wskazano najdłuższy okres gwarancji wśród ocenianych ofert) x 6% Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji na prace montażowe Wyrażony w miesiącach, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Waga:2 pkt Metodologia przyznania punktów: (okres gwarancji wskazany na ofercie badanej/okres gwarancji oferty,na której wskazano najdłuższy okres gwarancji wśród ocenianych ofert)x 2% Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji na konstrukcję montażową, zabezpieczenia elektryczne AC,DC, okablowanie Wyrażony w miesiącach, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Waga: 2 pkt Metodologia przyznania punktów: (okres gwarancji oferty badanej/najdłuższy okres gwarancji wśród ocenianych ofert) x 2% Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Roszak tel.: +48 608 290 330 e-mail: anna.roszak@dmgmori.com Łukasz Marcinkowski tel.: +48 501 534 770 e-mail: lukasz.marcinkowski@dmgmori.com |