Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o Plac Akademicki 17 41-902 Bytom powiat: Bytom (32) 395 60 00 dzp@acstom.bytom.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (32) 395 60 00 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych w budynku UCS ŚUM w Katowicach sp. z o.o. zlokalizowanego przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu - II Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. zlokalizowanego przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu, którego Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ, jak również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 oraz przedmiar stanowiący załącznik 6 będący materiałem pomocniczym. Zadanie nr 1: wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na I piętrze, 2. Poszczególne prace wykonywane będą w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o w Bytomiu przy Pl. Akademickim 17 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. zlokalizowanego przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu, którego Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ, jak również wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 oraz przedmiar stanowiący załącznik 7 będący materiałem pomocniczym. 2. Poszczególne prace wykonywane będą w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o w Bytomiu przy Pl. Akademickim 17 na III piętrze. CPV: 45211310-5, 45111300-1,45310000-3,45332000-3,45431200-9,45432000-4, 45442100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00245819, UCS/07/2024/TP2 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 13:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bfc9101-e221-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ dzp@acstom.bytom.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3bfc9101-e221-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3bfc9101-e221-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 4) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 5) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-3bfc9101-e221-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 7) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), zwanym dalej rozporządzeniem w sprawie dokumentów elektronicznych. 9) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1233 z późn. zm) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 10) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem w sprawie dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale XII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej w skrócie "RODO", informujemy, co następuje. 1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o. o., Pl. Akademicki 17, 41-902 Bytom (NIP 634-10-06-053, KRS 0000236838). 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pan/Pani się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej: iod@acstom.bytom.pl lub listownie na adres: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o. o., Pl. Akademicki 17, 41-902 Bytom. Ze względu na ograniczoną ilość znaków całość informacji zawiera Rozdział XXVI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 13:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |