Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | RENOWACJA DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Wodyniach ul. Kościelna 1a 08-117 Wodynie powiat: siedlecki t. 604 262 907 parafia.wodynie@o2.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wodynie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | t. 604 262 907 |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA WYKONANIE PRAC: RENOWACJA DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO PW. ŚW. APOSTOŁÓW PIOTRA I PAWŁA W WODYNIACH Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac renowacyjnych dachu zabytkowego Kościoła parafialnego p.w. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Wodyniach Zakres prac obejmuje wymianę pokrycia dachowego wraz z częściową wymiana zniszczonych elementów konstrukcyjnych i orynnowaniem . Obiekt ten decyzją konserwatora zabytków nr 128/596 z dnia 04.04.1962 r. został wpisany do rejestru zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zasięgiem zwarty i jednorodny obszar na terenie gminy, umożliwiając wykonawcy sprawne prowadzenie prac na każdym etapie. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2024 roku o godz. 15.30 - w Urzędzie Gminy w Wodyniach, Ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, sala nr 2 -drugie piętro. Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć na załączonym druku oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy, złącznik nr 5, załącznik nr 6 i załącznik nr 7. 2) Ofertę należy założyć w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz. 14:30 na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Wodyniach, Wodynie Ul. Kościelna 1A, 08-117 Wodynie - listownie, kurierem lub osobiście- liczy się data wpływu. Oferta powinna być opisana: Oferta na Renowację dachu zabytkowego Kościoła parafialnego pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Wodyniach- nie otwierać do 15.04.2024 r. godz. 15.30 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2024 r. Wymagania: II. Informacje ogólne 1. Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie, 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga: 1) przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawców zainteresowanych odbyciem wizji lokalnej Zamawiający prosi o kontakt e-mail: parafia.wodynie@o2.pl, lub telefoniczne: 604 262 907 -ks. Krzysztof Buczyński. Z odbytej wizji sporządzany jest protokół stanowiący załącznik nr 7. Uwaga! Wizja lokalna odbyta przez Wykonawcę, który składał ofertę w postępowaniu pierwszym, które zostało unieważnione, będzie uznana przez Zamawiającego w tym postępowaniu, jako odbyta. 2) wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał się zdolnością techniczna lub zawodową tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane związane z pracami remontowo-budowlanymi na obiektach zabytkowych sakralnych na kwotę minimum 400 tysięcy złotych brutto każda, z potwierdzeniem czy roboty tez zostały wykonane należycie- Załącznik nr 5; 3) wymaga aby Wykonawca składający ofertę zapewnił do kierowania robotami budowlanymi w ramach zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń od co najmniej 10 lat-licząc od daty wydania uprawnień. Osoba wskazania jako kierownik budowy powinna wykazać się doświadczeniem przy kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi na obiektach zabytkowych zgodnie z art. 37c. Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) tz. robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przezco najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Zamawiający wymaga doświadczenia w pełnieniu co najmniej 4 krotnie funkcji kierownika bądź inspektora nadzoru inwestorskiego w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków-załącznik nr 6; 4) Wymaga udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia na minimum 36 miesięcy. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni łącznie warunków wskazanych w punkcie II.6 8. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty. 9. Zaliczka w wysokości 2% wartości zamówienia wypłacona będzie na początku inwestycji, nie wcześniej jednak niż po otrzymaniu pierwszej transzy dotacji od Gminy Wodynie. Wysokość zaliczki uzależniona jest od ostatecznej wartości inwestycji wynikającej z przeprowadzonego postępowania zakupowego. Wysokość zaliczki, po uzgodnieniu z Zamawiającym może ulec zmianie. Przewidywana termin wypłaty zaliczki to drugi kwartał 2024 r. na podstawie złożonej prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej. 10. Pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu Umowy, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego, nie wcześniej jednak niż po otrzymaniu drugiej transzy dotacji od Gminy Wodynie. Ceny zaoferowane w niniejszym postępowaniu winny obejmować wszelkie czynności niezbędne i konieczne do realizacji robót. V. Kryteria oceny ofert 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60% Długość okresu gwarancji - 40% 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmujączasadę, że 1% = 1 punkt. 3. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: cena oferty najtańszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 4. Punkty za kryterium ,,Długość okresu gwarancji" na wykonane prace konserwatorskie/roboty budowlane zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 40 punktów w następujący sposób: Długość okresu gwarancji do 36 miesięcy włącznie - 0 pkt. Długość okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie - 30 pkt. Długość okresu gwarancji powyżej 48 miesięcy - 40 pkt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili minimum 36-miesięcznej gwarancji. 5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3-4, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. 6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1. 7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 9. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 10. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w zaproszeniu. VII. Termin związania ofertą, Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty składania ofert.VIII. Odrzucenie oferty złożonej w postępowaniu: Odrzuceniu podlegają oferty, których treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego. IX. Istotne postanowienia umowy 1. Umowa na wykonanie prac konserwatorskich/robót budowlanych zostanie zawarta na podstawie jej projektu stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 2. Wzór umowy nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w projekcie umowy (załącznik stanowiący integralną część Zaproszenia). 4. Wszelkie zmiany umowy zostaną dokonane w aneksach w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. X. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia oraz przygotowania i złożenia swojej oferty w odpowiedzi na to zaproszenie. XI. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru wykonawcy z uzasadnionych przyczyn. |