Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zagospodarowanie terenu kamieniołomu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZYDŁOWIEC RYNEK WIELKI 1 26-500 Szydłowiec powiat: szydłowiecki przetargi@szydlowiec.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Szydłowiec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zagospodarowanie terenu kamieniołomu ,,Podkowiński" w Szydłowcu" w ramach zad. pn.: ,,Utworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej na rzecz aktywizacji społeczno-gospodarczej nad Zalewem w Szydłowcu. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Zagospodarowanie terenu kamieniołomu ,,Podkowiński" w Szydłowcu" 1.1 Inwestycja obejmuje: 1) budowę budynku kas konstrukcji murowanej o parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy projektowana - 100,10 m2, - powierzchnia użytkowa projektowana - 72,16 m2, - kubatura budynku - 492,80 m3, - wysokość budynku - 6,29 m, - ilość kondygnacji - 1 b) wykonanie instalacji wewnętrznych: - elektrycznej i oświetleniowej wraz z oprawami oświetleniowymi, - centralnego ogrzewania w postaci mat grzejnych, - wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem, - odgromowej, c) budowę przyłączy - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - energetycznego od ZK-1/1P do budynku, d) rozbiórki - ogrodzenia wschodniej części na długości 120,90 mb, - pozostałości dawnego budynku o powierzchni 201,60 m2, e) budowę zjazdu linowego - ,,Tyrolka" w uprzęży na stalowej linie napiętej pomiędzy dwoma stanowiskami konstrukcji stalowej, f) budowę ścieżki dydaktycznej typu ,,Via Ferrata", jednokierunkowej trasy na ścinanie skalnej wyrobiska kamieniołomu, o długości około 120 m, g) budowę zjazdu z drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, h) budowę ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej 2/8 ograniczonych obrzeżami z kłód drewnianych, i) budowę podestów o nawierzchni drewnianej z deski tarasowej gr. 4cm, j) budowę schodów terenowych ze stopniami kamiennymi i poręczami ze stali nierdzewnej ocynkowanej malowanej proszkowo, k) budowę linii oświetleniowej niskiego napięcia wraz z oprawami LED na słupach: - obwód A od słupa nr 1 do nr 16 - obwód B od słupa nr 1 do 15 - obwód C od słupa nr 1 do 10 l) budowę linii oświetleniowej niskiego napięcia wraz z oprawami LED napowierzchniowymi montowanymi do podestów drewnianych: - obwód A od nr 141 do nr 149 od nr 51 do nr 62 - obwód B od słupa nr 41 do 58 m) budowę sieci monitoringu wraz z kamerami od K1 do K9 i od K13 do K16, n) montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 10,935 kWp, o) budowę ogrodzenia panelowego 3d, p) dostawę i montaż małej architektury: - tablic edukacyjnych i informacyjnych, - budek lęgowych, - ławek, - stojaków na rowery, - koszy na śmieci, - leżaków obrotowych, - stołów piknikowych, - hamaków, - witaczy z piaskowca, - hotele dla owadów, r) wycinka drzew, s) wykonanie nowych nasadzeń. W ramach zadania Wykonawca zobowiązuje do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym wykonanie: a) wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem, b) sporządzenie inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, kominiarskich, kontrolnych badań wody, instrukcji użytkowania i ochrony ppoż., świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ, tj: - TOM I - Projekt zagospodarowania terenu - TOM II - Architektura - TOM III - Konstrukcja - TOM IV - Projekt drogowy - TOM V - Projekt wod-kan - TOM VI - Projekt sieci ENN i CCTV - TOM VII - Opinie, uzgodnienia, załączniki formalno - prawne, - przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, - STWiORB branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, stanowiące Załącznik Nr 9 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45262311-4,45262500-6,45261210-9,45421000-4,45443000-4,45410000-4,45421146-9,45432000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00248589, ZPI.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c31a6a7-e2c6-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szydłowca, 26 500 Szydłowiec, Ul. Rynek Wielki 1, b) administrator wyznaczył Inspektora Danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e mail: iod@szydlowiec.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo do stępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 11:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Zagospodarowanie terenu kamieniołomu ,,Podkowiński" w Szydłowcu" 1.1 Inwestycja obejmuje: 1) budowę budynku kas konstrukcji murowanej o parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy projektowana - 100,10 m2, - powierzchnia użytkowa projektowana - 72,16 m2, - kubatura budynku - 492,80 m3, - wysokość budynku - 6,29 m, - ilość kondygnacji - 1 b) wykonanie instalacji wewnętrznych: - elektrycznej i oświetleniowej wraz z oprawami oświetleniowymi, - centralnego ogrzewania w postaci mat grzejnych, - wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem, - odgromowej, c) budowę przyłączy - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - energetycznego od ZK-1/1P do budynku, d) rozbiórki - ogrodzenia wschodniej części na długości 120,90 mb, - pozostałości dawnego budynku o powierzchni 201,60 m2, e) budowę zjazdu linowego - ,,Tyrolka" w uprzęży na stalowej linie napiętej pomiędzy dwoma stanowiskami konstrukcji stalowej, f) budowę ścieżki dydaktycznej typu ,,Via Ferrata", jednokierunkowej trasy na ścinanie skalnej wyrobiska kamieniołomu, o długości około 120 m, g) budowę zjazdu z drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, h) budowę ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej 2/8 ograniczonych obrzeżami z kłód drewnianych, i) budowę podestów o nawierzchni drewnianej z deski tarasowej gr. 4cm, j) budowę schodów terenowych ze stopniami kamiennymi i poręczami ze stali nierdzewnej ocynkowanej malowanej proszkowo, k) budowę linii oświetleniowej niskiego napięcia wraz z oprawami LED na słupach: - obwód A od słupa nr 1 do nr 16 - obwód B od słupa nr 1 do 15 - obwód C od słupa nr 1 do 10 l) budowę linii oświetleniowej niskiego napięcia wraz z oprawami LED napowierzchniowymi montowanymi do podestów drewnianych: - obwód A od nr 141 do nr 149 od nr 51 do nr 62 - obwód B od słupa nr 41 do 58 m) budowę sieci monitoringu wraz z kamerami od K1 do K9 i od K13 do K16, n) montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 10,935 kWp, o) budowę ogrodzenia panelowego 3d, p) dostawę i montaż małej architektury: - tablic edukacyjnych i informacyjnych, - budek lęgowych, - ławek, - stojaków na rowery, - koszy na śmieci, - leżaków obrotowych, - stołów piknikowych, - hamaków, - witaczy z piaskowca, - hotele dla owadów, r) wycinka drzew, s) wykonanie nowych nasadzeń. W ramach zadania Wykonawca zobowiązuje do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym wykonanie: a) wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem, b) sporządzenie inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, kominiarskich, kontrolnych badań wody, instrukcji użytkowania i ochrony ppoż., świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ, tj: - TOM I - Projekt zagospodarowania terenu - TOM II - Architektura - TOM III - Konstrukcja - TOM IV - Projekt drogowy - TOM V - Projekt wod-kan - TOM VI - Projekt sieci ENN i CCTV - TOM VII - Opinie, uzgodnienia, załączniki formalno - prawne, - przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, - STWiORB branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, stanowiące Załącznik Nr 9 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45410000-4 - Tynkowanie 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące. 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 4.000.000,00 zł. 4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj: - wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było zrealizowanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowaniu terenów zielonych obejmujących swym zakresem między innymi budowę, przebudowę budynku o charakterze użyteczności publicznej, budowę, przebudowę chodnika lub ciągu pieszo - jezdnego o wartości co najmniej 4.000.000,00 zł. brutto. Uwaga: - za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiory) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawionych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. - przez ,,budowę" należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także jego odbudowę, rozbudowę, nadbudowę. - przez ,,przebudowę" należy rozumieć wykonanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego. - wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, - osobą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, - osobą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, - osobą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, Wymóg posiadania 3-letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie, weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca będzie zobowiązany podać ten okres w miesiącach wraz z informacją o nazwach zrealizowanych inwestycji, terminach realizacji oraz pełnionej funkcji. Okresy zrealizowanych inwestycji, które na siebie nachodzą nie podlegają sumowaniu. Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 4 do SWZ) c) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ) 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy - według wzoru ,,Formularza cenowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ. b) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2 do SWZ. c) kosztorys ofertowy. 2. Dodatkowo do oferty należy dołączyć - jeżeli dotyczy: a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru załącznik nr 6 do SWZ b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia o którym mowa w pkt. 10.3 rozdział II SWZ. c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: - wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawcy/ każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 10 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |