Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie Strefy Rodzinnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dopiewo Leśna 1c 62-070 Dopiewo powiat: poznański zp@dopiewo.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/902721 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Dopiewo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ROA.271.7.2024 pn. Wykonanie Strefy Rodzinnej w Dopiewie Krótki opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 1: Wykonanie etapu 2 Strefy Rodzinnej w Dopiewie, Część przedmiotowego zamówienia (zadanie nr 1) związana jest z realizacją projektu pn. ,,Dopiewska Strefa Rodzinna - zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjno-sportowej w sołectwie Dopiewo poprzez budowę placu zabaw", o dofinansowanie którego Gmina Dopiewo ubiega się w ramach XIV edycji konkursu ,,Pięknieje wielkopolska wieś" w ramach samorządowego programu ,,Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+". Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Etap 2 obejmuje wykonanie: o placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną i ogrodzeniem, o małej architektury, o balustrady przy rowie, o instalacji monitoringu, o instalacji oświetlenia zewnętrznego, o koszt pozaprojektowy: wykonanie ciągu pieszego pomiędzy istniejącym skateparkiem a placem zabaw oraz obudowy miejsca na toaletę przenośną. - zadanie nr 2: Wykonanie etapu 6 Strefy Rodzinnej w Dopiewie. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 2 - Etap 6 obejmujący wykonanie: o profilowania dna i skarp oraz umocnienie koryta Kanału Trzcielińskiego, o ogrodzenia panelowego. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45113000-2,45112000-5,45233260-9,45233250-6, 45111000-8, 45230000-8, 45231400-9,45316100-6 Dokument nr: 2024/BZP 00251009, ROA.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/902721 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. 2. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywała się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego" . 3. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18.07. 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zostały zawarte w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO niniejszym informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dopiewo, reprezentowana przez Wójta Gminy Dopiewo, 62-070 Dopiewo, Ul. Leśna 1c, NIP: 7773133416 (dalej: Administrator). 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Administratora jest możliwy za pomocą adresu e-mail: iod@dopiewo.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp". 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane i nie nastąpi zautomatyzowane podejmowanie decyzji. 8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekraczają w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin. 9. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w systemie, w którym zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. 10. Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11. Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/902721 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/902721 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |