Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa i modernizacja kotłowni wraz ze zmianą źródła zasilania |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Gostyniński Romana Dmowskiego 13 09-500 Gostynin powiat: gostyniński 48242357981, faks 48242357985 przetargi@gostynin.powiat.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Gostynin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 48242357981, faks 48 |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa i modernizacja kotłowni w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie wraz ze zmianą źródła zasilania" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja kotłowni w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie wraz ze zmianą źródła zasilania. Zadanie obejmuje: a) budowę instalacji zbiornikowej na gaz płynny z naziemnymi zbiornikami V=2x6400l na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie, b) budowę instalacji gazowej wewnętrznej na potrzeby kotłowni zasilającej budynki opieki socjalnej i społecznej przy Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń instalacji gazowej wewnętrznej: KOCIOŁ GAZOWY KONDENSACYJNY 1. Moc pojedynczego kotła maksymalna 99,5 kW (przy param. obliczeniowych 50/30oC) 2. Moc kotła minimalna. 20 kW (przy param. obliczeniowych 50/30 oC) 3. Sprawność pracy kotła co najmniej 108,7 %, (przy param. obliczeniowych 37/30oC) 4. Dopuszczalna temperatura robocza kotła co najmniej 85 oC, 5. Maksymalny strumień przepływu 5000 l/h 6. Palnik kotła modulowany, 7. Dopuszczalne ciśnienie robocze kotła minimum 6 bar, 8. Możliwość zasysania powietrza do spalania z zewnątrz kotłowni, - możliwość zastosowania komunikacji EiB/KNX lub LON. 9. Klasa NOx 6 10. Maksymalna możliwość ustawienia kotła -1200mm 11. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ PODGRZEWACZ C.W.U. 1. Podgrzewacz zasobnikowy z wężownicą o poj. min. 500 litrów 2. Klasa energetyczna A 3. Wydajność stała - podgrzew cwu od 10 do 45oC min. 50 kW, 1530 l/h 4. Dopuszczalne ciśnienie pracy : woda grzewcza 16 bar, woda użytk. 10 bar 5. Dopuszczalna temp. pracy : woda grzewcza 110oC, woda użytk. 95oC ODPROWADZENIE SPALIN Z KOTŁA 1. System jednościenny spalinowy DN150 2. Praca w nadciśnieniu 3. Możliwość współpracy komina z urządzeniami grzewczymi z palnikiem wentylatorowym 4. Odporność temperaturowa do 600 stopni 5. Odporność na mokry tryb pracy, dostosowany do odprowadzania spalin z urządzeń opalnych gazem, DOPROWADZENIE POWIETRZA DO KOTŁOWNI 1. System koncentryczny powietrzno-spalinowy DN150-225 2. Praca w podciśnieniu 3. Podawanie powietrza z odprowadzeniem nadmiaru kondensatu z układu 4. Systemy wentylacyjne wykonane z materiałów niepalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w §266 5. Elementy łączone wtykowo za pomocą kielichów- mufa/zyka 6. Utrzymanie szczelności przez zastosowanie uszczelek silikonowych lub wykonanych z materiału EPDM. NACZYNIE WZBIORCZE 1. Naczynie wzbiorcze przeponowe, przyłącze 1" - DN 25, pojemność min. 400 l 2. Dopuszczalne ciśnienie pracy 6 bar 3. Dopuszczalna temp. Pracy membrany 70 oC 4. Dopuszczalna temp. naczynia 120 oC POMPA OBIEGOWA C.O. 1. Q=14.15m^3/h 2. H=71.20kPa 3. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ 4. Mokry wirniki silnika 5. Przyłącza pomp zgodne z EN 1092-2 6. Korpus pompy i podstawa silnika zabezpieczone elektroforetycznie POMPA OBIEGOWA C.W.U. 1. Q=4,40m^3/h 2. H=40,15kPa 3. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ 4. Mokry wirniki silnika 5. Przyłącza pomp zgodne z EN 1092-2 6. Korpus pompy i podstawa silnika zabezpieczone elektroforetycznie POMPA CYRKULACYJNA 1. Q=1,90m^3/h 2. H=40,00kPa 3. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ 4. Mokry wirniki silnika 5. Przyłącza pomp zgodne z EN 1092-2 6. Korpus pompy i podstawa silnika zabezpieczone elektroforetycznie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 9 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) dokumentacje projektowe, 2) specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) przedmiary robót, 4) dokumentacja istniejącej kotłowni, 5) decyzja o pozwoleniu na budowę. WIZJA LOKALNA: Zamawiający stawia wymóg o którym mowa w art. 131 ust. 2 tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia z tym zastrzeżeniem, że złożenie oferty musi być poprzedzone jej odbyciem (Zamawiający stawia wymóg, o którym mowa w art. 131 ust 2 ustawy Pzp). Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp. Szczegóły dotyczące wizji lokalnej w pkt 35 SWZ. CPV: 45333000-0, 45231221-0,45231222-7,45333100-1,45331000-6, 45100000-8,45110000-1,45236000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00251510, IP.272.8.2024.DPS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d586848a-e5e8-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d586848a-e5e8-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: przetargi@gostynin.powiat.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia. 2)Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: - w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), - w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia. 3)Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4)Komunikacja w postępowaniu, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie odpowiedzi z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres: przetargi@gostynin.powiat.pl lub przy użyciu formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze"(,,Formularze do komunikacji"). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5)Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 7) Zamawiający dopuszcza, z wyłączeniem składania ofert przez Wykonawców, możliwość przesłania dokumentów zarówno przez Wykonawców jak i Zamawiającego za pomocą standardowej poczty elektronicznej (e-mail). 8) Całość korespondencji prowadzonej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie z zachowaniem postanowień zawartych w ustawie Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452). 9) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisano w pkt. 8 SWZ. 10) Sposób składania ofert opisano w pkt. 14 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119, s. l), informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gostyninie reprezentowane przez Starostę Gostynińskiego z siedzibą przy Ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl. 2. Kontakt z Administratorem Danych jest możliwy pod adresem e-mail: starostwo@gostynin.powiat.pl, telefonicznie 24 235 79 77 lub listownie na adres Administratora. 3. Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Gostyninie jest Pani Katarzyna Gontarek, z którą kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@gostynin.powiat.pl lub listownie na adres Administratora. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie przesłanki: o art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, o art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zawartej umowy (przetwarzanie danych niezbędne do wykonania zawartej umowy, bądź podjęcia działań przed jej zawarciem) - na etapie podpisania umowy. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych są następujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit.c RODO): a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp" b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy c) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 6. Celem przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Gostyninie jest realizacja zadań publicznych Administratora, świadczenie przez niego usług, a także wykonywanie obowiązków prawnych i dochodzenie ewentualnych roszczeń, wynikających z przepisów prawa cywilnego oraz obrony przed roszczeniami, jeśli takowe się pojawią. Dane osobowe przetwarzane są w celu prawidłowej realizacji tych zadań, wykonania obowiązków prawnych, jakie ciążą na Administratorze. 7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania zadania/umowy/świadczenia. 8. Posiadają Państwo: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Państwu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Administrator informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany prawem a uszczegółowiony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 10. Jeżeli Pan/Pani uzna, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa ma Pan/Pani prawo wnieść skargę do organu nadzorczego -- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 .... Pełne zapisy dotyczące klauzuli informacyjnej RODO zawarte w pkt 44 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d586848a-e5e8-11ee-9c02-ce2b643d361d Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-10 Wymagania: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek nr: : 31 1020 3974 0000 5302 0006 6720 z zaznaczeniem w tytule przelewu: ,,Wadium - Przebudowa i modernizacja kotłowni w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie wraz ze zmianą źródła zasilania". Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IP.272.8.2024.DPS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja kotłowni w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie wraz ze zmianą źródła zasilania. Zadanie obejmuje: a) budowę instalacji zbiornikowej na gaz płynny z naziemnymi zbiornikami V=2x6400l na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie, b) budowę instalacji gazowej wewnętrznej na potrzeby kotłowni zasilającej budynki opieki socjalnej i społecznej przy Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń instalacji gazowej wewnętrznej: KOCIOŁ GAZOWY KONDENSACYJNY 1. Moc pojedynczego kotła maksymalna 99,5 kW (przy param. obliczeniowych 50/30oC) 2. Moc kotła minimalna. 20 kW (przy param. obliczeniowych 50/30 oC) 3. Sprawność pracy kotła co najmniej 108,7 %, (przy param. obliczeniowych 37/30oC) 4. Dopuszczalna temperatura robocza kotła co najmniej 85 oC, 5. Maksymalny strumień przepływu 5000 l/h 6. Palnik kotła modulowany, 7. Dopuszczalne ciśnienie robocze kotła minimum 6 bar, 8. Możliwość zasysania powietrza do spalania z zewnątrz kotłowni, - możliwość zastosowania komunikacji EiB/KNX lub LON. 9. Klasa NOx 6 10. Maksymalna możliwość ustawienia kotła -1200mm 11. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ PODGRZEWACZ C.W.U. 1. Podgrzewacz zasobnikowy z wężownicą o poj. min. 500 litrów 2. Klasa energetyczna A 3. Wydajność stała - podgrzew cwu od 10 do 45oC min. 50 kW, 1530 l/h 4. Dopuszczalne ciśnienie pracy : woda grzewcza 16 bar, woda użytk. 10 bar 5. Dopuszczalna temp. pracy : woda grzewcza 110oC, woda użytk. 95oC ODPROWADZENIE SPALIN Z KOTŁA 1. System jednościenny spalinowy DN150 2. Praca w nadciśnieniu 3. Możliwość współpracy komina z urządzeniami grzewczymi z palnikiem wentylatorowym 4. Odporność temperaturowa do 600 stopni 5. Odporność na mokry tryb pracy, dostosowany do odprowadzania spalin z urządzeń opalnych gazem, DOPROWADZENIE POWIETRZA DO KOTŁOWNI 1. System koncentryczny powietrzno-spalinowy DN150-225 2. Praca w podciśnieniu 3. Podawanie powietrza z odprowadzeniem nadmiaru kondensatu z układu 4. Systemy wentylacyjne wykonane z materiałów niepalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w §266 5. Elementy łączone wtykowo za pomocą kielichów- mufa/zyka 6. Utrzymanie szczelności przez zastosowanie uszczelek silikonowych lub wykonanych z materiału EPDM. NACZYNIE WZBIORCZE 1. Naczynie wzbiorcze przeponowe, przyłącze 1" - DN 25, pojemność min. 400 l 2. Dopuszczalne ciśnienie pracy 6 bar 3. Dopuszczalna temp. Pracy membrany 70 oC 4. Dopuszczalna temp. naczynia 120 oC POMPA OBIEGOWA C.O. 1. Q=14.15m^3/h 2. H=71.20kPa 3. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ 4. Mokry wirniki silnika 5. Przyłącza pomp zgodne z EN 1092-2 6. Korpus pompy i podstawa silnika zabezpieczone elektroforetycznie POMPA OBIEGOWA C.W.U. 1. Q=4,40m^3/h 2. H=40,15kPa 3. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ 4. Mokry wirniki silnika 5. Przyłącza pomp zgodne z EN 1092-2 6. Korpus pompy i podstawa silnika zabezpieczone elektroforetycznie POMPA CYRKULACYJNA 1. Q=1,90m^3/h 2. H=40,00kPa 3. Napięcie sieciowe 230V, 50HZ 4. Mokry wirniki silnika 5. Przyłącza pomp zgodne z EN 1092-2 6. Korpus pompy i podstawa silnika zabezpieczone elektroforetycznie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 9 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) dokumentacje projektowe, 2) specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) przedmiary robót, 4) dokumentacja istniejącej kotłowni, 5) decyzja o pozwoleniu na budowę. WIZJA LOKALNA: Zamawiający stawia wymóg o którym mowa w art. 131 ust. 2 tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia z tym zastrzeżeniem, że złożenie oferty musi być poprzedzone jej odbyciem (Zamawiający stawia wymóg, o którym mowa w art. 131 ust 2 ustawy Pzp). Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp. Szczegóły dotyczące wizji lokalnej w pkt 35 SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu 45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45236000-0 - Wyrównywanie terenu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będą cena i gwarancja- długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane urządzenia i materiały. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (C) - 60 pkt, Gwarancja (G) - 40 pkt. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz dostarczone i wbudowane urządzenia i materiały 40pkt (przyjęto minimalny okres gwarancji - 3 lata, natomiast maksymalny okres gwarancji - 5 lat.) Maksymalna ilość punktów do zdobycia- 100 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz dostarczone i wbudowane urządzenia i materiały 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na modernizacji lub przebudowie lub remoncie lub budowie kotłowni zasilanej gazem LPG o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł. brutto b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: - co najmniej 1 osobę posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. - co najmniej 1 osobą posiadającą: - świadectwo kwalifikacji do dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, - świadectwo kwalifikacji do dozoru i eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło, - świadectwo kwalifikacji do dozoru i eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci gazowych, - dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego statusu autoryzowanego partnera producenta urządzeń gazowych w zakresie instalacji urządzeń, pierwszego ich uruchomienia pierwszego ich uruchomienia wydane przez wytwórcę urządzeń gazowych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunek może spełniać tylko jeden wykonawca. Uprawnienia, o których mowa wyżej nie muszą być w posiadaniu jednej osoby. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczenia z pkt. 5.5.) niniejszej sekcji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Wykonanie co najmniej 1 zadania polegającego na modernizacji lub przebudowie lub remoncie lub budowie kotłowni zasilanej gazem LPG o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Za spełnienie warunku uznane zostanie dysponowanie i skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia: - co najmniej jedną osobę do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. - co najmniej jedną osobę posiadającą: - świadectwo kwalifikacji do dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, - świadectwo kwalifikacji do dozoru i eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło, - świadectwo kwalifikacji do dozoru i eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci gazowych, - dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego statusu autoryzowanego partnera producenta urządzeń gazowych w zakresie instalacji urządzeń, pierwszego ich uruchomienia wydane przez wytwórcę urządzeń gazowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający określił w pkt. 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek nr: : 31 1020 3974 0000 5302 0006 6720 z zaznaczeniem w tytule przelewu: ,,Wadium - Przebudowa i modernizacja kotłowni w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie wraz ze zmianą źródła zasilania". Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie- w tym spółki cywilne 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: 7) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 6). 10) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zwartej umowy w zakresie regulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze projektu umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa § 13 załącznika nr 8 do SWZ - projekt umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będą cena i gwarancja- długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane urządzenia i materiały. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (C) - 60 pkt, Gwarancja (G) - 40 pkt. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz dostarczone i wbudowane urządzenia i materiały 40pkt (przyjęto minimalny okres gwarancji - 3 lata, natomiast maksymalny okres gwarancji - 5 lat.) Maksymalna ilość punktów do zdobycia- 100 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz dostarczone i wbudowane urządzenia i materiały 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |