Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Iwanowice Ojcowska 11 32-095 Iwanowice Włościańskie powiat: krakowski sekretariat@iwanowice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Iwanowice Włościańskie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzech odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice: a) Remont drogi gminnej nr 600129K (ul. Magnoliowa) w km 0 - 0+385 na dz. ewid. nr 735/1 i 733/1, obręb Celiny, gm. Iwanowice polegającego m. in. na wykonaniu niezbędnych robót ziemnych, zbieraniu poboczy, wymianie warstw bitumicznych jezdni, robót wykończeniowych związanych z ułożeniem masy bitumicznej na połączeniu zjazdów, włączeń i skrzyżowań z nową nawierzchnią jezdni, odtworzeniu utwardzonych poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem oraz modernizacji oświetlenia ulicznego polegającej na wymianie 5 szt. opraw oświetlenia ulicznego na nowe oprawy LED oraz montażu tablicy informacyjnej o finansowaniu robót w obrębie pasa drogowego drogi gminnej. b) Remont drogi gminnej nr 600114K (ul. Jana Pawła II) w km 0+160 - 0+330 na dz. ewid. nr 770, obręb Iwanowice Włościańskie, gm. Iwanowice polegającego m. in. na wykonaniu niezbędnych robót ziemnych, zbieraniu poboczy, wymianie warstw bitumicznych jezdni, robót wykończeniowych związanych z ułożeniem masy bitumicznej na połączeniu zjazdów, włączeń i skrzyżowań z nową nawierzchnią jezdni, odtworzeniu utwardzonych poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem oraz modernizacji oświetlenia ulicznego polegającej na wymianie 4 szt. opraw oświetlenia ulicznego na nowe oprawy LED oraz montażu tablicy informacyjnej o finansowaniu robót w obrębie pasa drogowego drogi gminnej. c) Remont drogi gminnej nr 600114K (ul. Jana Pawła II) w km 0+105 - 0+160 na dz. ewid. nr 770 i 769/2, obręb Iwanowice Włościańskie, gm. Iwanowice polegającego m. in. na wykonaniu niezbędnych robót ziemnych, zbieraniu poboczy, wymianie warstw bitumicznych jezdni, robót wykończeniowych związanych z ułożeniem masy bitumicznej na połączeniu zjazdów, włączeń i skrzyżowań z nową nawierzchnią jezdni, odtworzeniu utwardzonych poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem. CPV: 45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00251535, IGKR.271.1.4.2024.MK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 08:40 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7286103-e561-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdz. 11 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdz. 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdz. 22 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 08:30 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 PLN). Wymagania dotyczące Wadium zawarto w rozdziale 14 SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IGKR.271.1.4.2024.MK 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzech odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice: a) Remont drogi gminnej nr 600129K (ul. Magnoliowa) w km 0 - 0+385 na dz. ewid. nr 735/1 i 733/1, obręb Celiny, gm. Iwanowice polegającego m. in. na wykonaniu niezbędnych robót ziemnych, zbieraniu poboczy, wymianie warstw bitumicznych jezdni, robót wykończeniowych związanych z ułożeniem masy bitumicznej na połączeniu zjazdów, włączeń i skrzyżowań z nową nawierzchnią jezdni, odtworzeniu utwardzonych poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem oraz modernizacji oświetlenia ulicznego polegającej na wymianie 5 szt. opraw oświetlenia ulicznego na nowe oprawy LED oraz montażu tablicy informacyjnej o finansowaniu robót w obrębie pasa drogowego drogi gminnej. b) Remont drogi gminnej nr 600114K (ul. Jana Pawła II) w km 0+160 - 0+330 na dz. ewid. nr 770, obręb Iwanowice Włościańskie, gm. Iwanowice polegającego m. in. na wykonaniu niezbędnych robót ziemnych, zbieraniu poboczy, wymianie warstw bitumicznych jezdni, robót wykończeniowych związanych z ułożeniem masy bitumicznej na połączeniu zjazdów, włączeń i skrzyżowań z nową nawierzchnią jezdni, odtworzeniu utwardzonych poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem oraz modernizacji oświetlenia ulicznego polegającej na wymianie 4 szt. opraw oświetlenia ulicznego na nowe oprawy LED oraz montażu tablicy informacyjnej o finansowaniu robót w obrębie pasa drogowego drogi gminnej. c) Remont drogi gminnej nr 600114K (ul. Jana Pawła II) w km 0+105 - 0+160 na dz. ewid. nr 770 i 769/2, obręb Iwanowice Włościańskie, gm. Iwanowice polegającego m. in. na wykonaniu niezbędnych robót ziemnych, zbieraniu poboczy, wymianie warstw bitumicznych jezdni, robót wykończeniowych związanych z ułożeniem masy bitumicznej na połączeniu zjazdów, włączeń i skrzyżowań z nową nawierzchnią jezdni, odtworzeniu utwardzonych poboczy wraz z ich powierzchniowym utrwaleniem. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 16. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy wyłonionemu w tym postępowaniu, zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych wymienionych w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ, w tym m.in. układaniu, remoncie i modernizacji nawierzchni asfaltowych, wykonaniu robót ziemnych, podbudowy drogi oraz remontach i utwardzaniu poboczy dróg gminnych lub dróg wewnętrznych na terenie Gminy Iwanowice o wartości do 40% wartości zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca realizował roboty budowlane z najwyższą starannością, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie (modernizacji) drogi lub ulicy, o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust 1. PZP wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 PLN). Wymagania dotyczące Wadium zawarto w rozdziale 14 SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zwarto w rozdziale 10 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści przełożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wybór Wykonawcy, w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |