Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie asfaltowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych wraz z ułożeniem krawężników drogowych betonowych przy budynkach mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 18 47-100 Strzelce Opolskie powiat: strzelecki tel. 77-462-44-45, tel. 77-462-44-37 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Strzelce Opolskie |
Wadium: | 6.000 zł |
Nr telefonu: | tel. 77-462-44-45, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofertw przetargu nieograniczonym na: Wykonanie asfaltowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych o pow. około 1.300 m2 wraz z ułożeniem krawężników drogowych betonowych przy budynkach mieszkalnych w Strzelcach Opolskich przy Ul. Sosnowej 5,7. Oferta powinna zawierać: Cenę brutto: Frezowania 1 m2 nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odkład do 3 km - wyrównanie istniejącej nawierzchni, Wykonania 1 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 3 cm (oczyszczenie nawierzchni, skropienie emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej mieszanka AC 5 lub AC 8), Wykonania 1 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Krotność = 2, Rozebrania 1 mb krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Ułożenia 1 mb krawężnika betonowego wystającego o wymiarach 15×30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Składanie ofert: Ofertę należy składać w siedzibie spółdzielni pokój nr 1, z dopiskiem ,,Nawierzchnie asfaltowe 2024". TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 05.04.2024 r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Pożądany termin wykonania prac do: 31.07.2024 r. Wymagania: Okres gwarancji. Termin realizacji. zachowaniu terminu składania ofert decyduje data stempla pocztowego. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dołączenie do oferty następujących dokumentów: udzielenia minimum 5-letniej gwarancji, dołączenie minimum 2 referencje na wykonanie asfaltowych nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych (na kwotę 200.000,00 zł każda) z okresu ostatnich 3 lat potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dokonanie wpłaty wadium w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy złotych). Wpłatę wadium należy dokonać przelewem na konto nr: 24102037140000420200078170. Termin wpłaty wadium upływa 05.04.2024 r. o godz. 900. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty wraz z nr konta na, które należy zwrócić wadium, dołączenie do oferty kserokopii polisy ubezpieczenia działalności firmy na kwotę minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych), dołączenie do oferty oświadczenia o niezaleganiu w płatnościach wobec Urzędu Skarbowego i ZUS, dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej. Oferty, w których zostanie stwierdzony brak wymaganych powyżej dokumentów nie będą rozpatrywane. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. Kontakt: Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: mgr inż. Adrian Knapiak (tel. 77-462-44-45) inż. Krzysztof Dudkiewicz (tel. 77-462-44-37) |