Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stubno Stubno 37-723 Stubno powiat: przemyski 16 7354004, faks 16 7336066 ug@stubno.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stubno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 16 7354004, faks 16 |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg na terenie gminy Stubno Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa dróg na terenie gminy Stubno: 1) Droga gminna 116502R Stubno 2) Droga gminna 138520R Stubno 3) Droga wew. dz. nr 1908 Stubno 4) Droga wew. dz. nr 134/1 Stubno 5) Droga wew. dz. nr 1946, 1549/3, 1547/12, 1546/23, 1546/15 Stubno 6) Droga wew. dz. nr 1287/3 Stubno 7) Droga wew. dz. nr 1947 Stubno 8) Droga wew. dz. nr 1156/25 Stubno 9) Droga wew. dz. nr 1984/3 Stubno 10) Droga wew. dz. nr 175, 193/1 Barycz 11) Droga wew. dz. nr 168/1 Barycz 12) Droga wew. dz. nr 163/1, 163/4 Barycz 13) Droga wew. dz. nr 22 Stubienko 14) Droga wew. dz. nr 1335/5 Stubno 15) Droga gminna 116505R Stubienko - Szkoła - Skład Buraczany 16) Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Stubienko na dz. o nr. ewid. 211/1 ; 210; 22;209 Przebudowa dróg na terenie gminy Stubno - część 2: 1) Droga gminna 116513R Kalników 2) Droga wew. dz. nr 1830 Kalników 3) Droga wew. dz. nr 1579, 1446 Kalników 4) Droga wew. dz. nr 3079 Kalników 5) Droga wew. dz. nr 2072 Kalników 6) Droga wew. dz. nr 1354 Kalników 7) Droga wew. dz. nr 2069 Kalników 8) Droga wew. dz. nr 3048 Kalników 9) Droga wew. dz. 90 Gaje 10) Droga wew. dz. nr 602 Hruszowice 11) Droga wew. dz. nr 187 Hruszowice 12) Droga wew. dz. nr 716/1 Nakło 13) Droga wew. dz. nr 619/1, 618/1, 617/1 Nakło 14) Droga gminna 116514R Starzawa 15) Droga wew. dz. nr 197, 199 Starzawa 16) Droga wew. dz. nr 269/12 Starzawa 17) Droga gminna nr 116508R Stubno przez Kolonię 18) Droga wew. dz. nr 795/11 Stubno 19) Droga wew. dz. nr 1363/25 Stubno 20) Droga wew. dz. nr 1156/65, 1156/73 Stubno CPV: 45000000-7, 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00251842 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c5eef06-e688-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia działającej pod adresem. https://ezamowienia.gov.pl 2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania z Platformy zakupowej. 3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w: a. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz b. rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |