Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drzwi wejściowych do budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ADMINISTRATOR Spółka z o.o ul. Pocztowa 3 11-500 Giżycko powiat: giżycki + 48 87 428 29 62 admtechniczny245@wp.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Giżycko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | + 48 87 428 29 62 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wymiana drzwi wejściowych do budynku przy Ul. Warszawska 12 w Giżycku" WYKONANIE INWESTYCJI ,,Wymiana drzwi wejściowych do budynku przy Ul. Warszawska 12 w Giżycku" Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymianę drzwi wejściowych do budynku zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej. Zakres prac: Wymiana drzwi wejściowych do budynku wraz z obróbką: - szerokość całkowita w świetle otworu - ok. 127cm - wysokość całkowita w świetle otworu - ok. 279 cm - skrzydło główne - szerokość przejścia w świetle ościeżnicy min. 90cm - ze szkleniem (wielkość analogiczna do istniejącej) - montaż odbojnicy na klatce schodowej - skrzydło boczne z możliwością otwierania, ze szkleniem (analogicznie do stanu istniejącego) - klamka dwustronna - drzwi dostosowane do montażu domofonu w przyszłości (powinny zawierać odpowiednie wycięcia) Składanie ofert: Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko Ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 03-04-2024 r. do godz. 1200 . Wymagania: Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 12. Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty. Informacje szczegółowe: Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały |