Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina plac Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina powiat: poznański tel. 61 8923 600 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Murowana Goślina |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 8923 600 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa strefy rekreacji w Rakowni", gmina Murowana Goślina. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zapytanie dotyczy wykonania dokumentacji projektowej dla zadania pn. ,,Budowa strefy rekreacji w Rakowni", gmina Murowana Goślina" wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, specyfikacją wykonania i odbioru robót, uzyskaniem wszelkich koniecznych zgód i pozwoleń na realizację przedmiotowego zakresu. Zadanie zostanie zrealizowane w południowej części działki nr 62/1 obr. Rakownia w Rakowni, gmina Murowana Goślina. Dla przedmiotowej działki nie ma obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, stąd dla przedsięwzięcia należy uzyskać decyzję o warunkach zabudowy bądź inne stosowne zgody. Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje: a. Montaż urządzeń małej architektury: samoobsługowa stacja naprawy rowerów, kosz miejski na odpady 2 szt., grill betonowy mocowany do podłoża, ławki parkowe 6 szt., stojaki typ U - 8 szt. zlokalizowane przy wiacie wraz z utwardzeniem terenu. Hamak miejski - 2 szt. Pod stojakami (kontynuacja istniejącego utwardzenia). Tablica z regulaminem. b. Wykonanie placu zabaw wraz z konieczną nawierzchnią bezpieczną (np. piasek). Proponowane urządzenia placu zabaw tyrolka, zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią, huśtawkami np. bocianie gniazdo i ścianką wspinaczkową, elementami manipulacyjnymi typu kółko-krzyżyk linarium / zestaw gimnastyczny itd., karuzela platformowa, huśtawka wagowa, domek, tablice manipulacyjne, stolik gracza, kuchnia wodna, głuchy telefon itp. Urządzenia mają być tak dobrane, aby zapewniały aktywność dla dzieci w różnym wieku. c. Wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z konieczną nawierzchnią bezpieczną (np. piasek) - kontynuacja od strony wiaty lub przeniesienie po drugiej stronie wiaty. Proponowane urządzenia siłowni (min. 4 szt.) np. rowerek, orbitrek, wioślarz, krzesło z wyciskaniem pionowym siedząc, prasa nożna itp. Preferowane urządzenia podwójne. Dodatkowo montaż urządzenia street workout (zestaw) z minimum ławeczką, drabinką poziomą, podciągami. d. Dopuszcza się zmniejszenie wymiaru boiska np. na długości o 10 m. Należy zaplanować wykonanie piłkochwytu np. w technologii siatka stalowa w dolnej części + siatka polipropylenowa w górnej części. e. Oświetlenie zewnętrzne terenu na słupach z oprawami w technologii LED - na PZT należy zabezpieczyć miejsce na montaż słupów oświetlających strefę oraz przebieg kabla zasilającego - bez projektowania całej instalacji (według osobnego opracowania). f. Należy zabezpieczyć miejsce pod toaletę np. przenośną - na PZT, sama inwestycja wg osobnego opracowania. W zakresie prac projektowych należy uwzględnić: A. Pozyskanie mapy do celów projektowych B. Pozyskanie wszystkich wymaganych prawem warunków technicznych do projektowania, opinii, uzgodnień, zezwoleń oraz decyzji C. projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy: architektura D. plan zagospodarowania terenu E. przedmiar dla każdego z zakresów z programu funkcjonalnego osobna sekcja (od a do d) - 2 egzemplarze F. kosztorys inwestorski dla każdego z zakresów z programu funkcjonalnego osobna sekcja (od a do d) - 2 egzemplarze G. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze W projekcie należy dążyć do racjonalizacji kosztów realizacji inwestycji oraz przyszłego utrzymania strefy rekreacji. 3. Do obowiązków Zleceniobiorcy będzie należało: a. Terminowe wykonanie i przekazanie przedmiotu umowy; b. Dokonanie uzgodnień z rzeczoznawcami w wymaganym prawem zakresie; c. Przekazanie Gminie pisemnego oświadczenia Zleceniobiorcy, że Projekt został wykonany zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami prawa w tym techniczno-budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć; d. Realizacja prac będących przedmiotem umowy z należytą starannością i rzetelnością zawodową, mając na uwadze interes Gminy i obowiązujące przepisy, a w szczególności zobowiązuje się zastosować rozwiązania projektowe (w aspekcie zarówno technicznym, jak i materiałowym) jak najbardziej korzystne dla Gminy, tj. uwzględniające w najwyższym stopniu współczynnik cena/jakość; e. Wykonawca udzieli Gminie min. 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu umowy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy; f. Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw własności intelektualnej i przemysłowej, w tym między innymi patenty, projekty, wzory użytkowe, prawa autorskie, prawa baz danych, znaki handlowe, prawa do know-how, w tym autorskie prawa majątkowe do wszelkich utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509). Jako utwór w szczególności rozumieć należy wszelkie dokumenty, plany, projekty, dokumentację itp. Zamawiający ma prawo do przeniesienia autorskich praw majątkowych do utworów na osoby trzecie i udzielania im licencji do korzystania z utworów, w zakresie nabytych praw autorskich. W przypadku rozwiązania Umowy Zamawiający nabędzie autorskie prawa majątkowe oraz inne prawa własności intelektualnej do wszelkich utworów lub innych przedmiotów własności intelektualnej wykonanych do czasu zakończenia współpracy Stron, niezależnie od tego na jakim etapie realizacji nastąpi rozwiązanie Umowy. g. Zgłaszanie wszelkich nieprzewidzianych problemów. h. Opracowanie kompletnej, uzgodnionej dokumentacji projektowej w 5 egz. wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej, i. Usunięcie wszelkich wad i usterek dokumentacji projektowej stwierdzonych podczas wykonywania prac budowlanych, j. Pełna konsultacja z zamawiającym na każdym etapie realizacji projektu, k. Współpraca z Gminą przy składaniu ewentualnego wniosku na dofinansowanie/pożyczkę dla zadania. Dokument nr: BI.7013.6.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do 03 kwietnia 2024 roku 8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej: Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 18 marca 2024 r., pisemnie w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy w Murowanej Goślinie przy Placu Powstańców Wlkp. 9, w zamkniętej kopercie oznakowanej ,,Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa strefy rekreacji w Rakowni", gmina Murowana Goślina". Miejsce i termin realizacji: 4. Planowany termin realizacji zadania: Wykonanie projektów budowlanych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych, a także uzyskaniem wszelkich koniecznych zgód do dnia 30.08.2024r. Wymagania: Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) o Zarządzenie nr 853/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto 1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej: a) należy ją złożyć pisemnie - na kopercie umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: ,,Propozycja cenowa na zadanie pn. ,,Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa strefy rekreacji w Rakowni", gmina Murowana Goślina" b) cena końcowa w niej podana ma być wyrażone cyfrowo i słownie, c) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, d) ma obejmować całość zapytania, e) oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez oferenta. Termin ważności oferty ustala się na okres 90 dni. 5. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - zał. Nr 2 2. Znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.- zał. nr 2 3. Posiada odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową: a. Zdolność techniczna : Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - oświadczenie - zał. nr 2 b. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - oświadczenie - zał. nr 2 c. Doświadczenie: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy w ciągu 36 miesięcy przed dniem złożenia oferty wykonali co najmniej 3 opracowanie projektowe dotyczące stref rekreacji w przestrzeni publicznej ogólnodostępnej - zał. nr 3 Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena - 100%. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom. 6. Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty: 1. formularz propozycji wg załączonego wzoru, - zał. nr 1 2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki określone w punkcie 5 - zał. nr 2 3. oświadczenie o doświadczeniu - zał. nr 3 7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej: W cenę propozycji należy wliczyć: a. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, b. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT (stawka oraz kwota). Cena podana przez Zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres realizacji przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zaoferowana cena stanowi jedyne pełne wynagrodzenie, które stanie się należne Zleceniobiorcy za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Obejmuje w szczególności wynagrodzenie z tytułu przeniesienia na Zamawiającego praw własności intelektualnej, w tym autorskich praw majątkowych do utworów oraz praw zależnych. Zleceniobiorca akceptuje to wynagrodzenie i nie będzie żądał żądnego dodatkowego wynagrodzenia w tym zakresie - jednocześnie Zleceniobiorca zapewnia, że w każdym przypadku, gdy będzie nabywał prawa od podwykonawców, nabędzie całość praw autorskich majątkowych, a w przypadku, gdy będzie to niemożliwe nabędzie licencję, bez ograniczeń czasowych czy terytorialnych z prawem do udzielania sublicencji. Zlecenie zostanie rozliczone ryczałtowo. Wykonawca, po wykonaniu przedmiotu zamówienia oraz po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót wystawi fakturę na rzecz Gminy. Płatność faktury nastąpi w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionej faktury oraz protokołu odbioru w siedzibie Gminy. Nie dopuszcza się fakturowania częściowego. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania. 9. Informacje dotyczące zawierania umowy: a. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej w złotych (PLN). b. Zamawiający nie przewiduje zwrócenia Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu. c. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. d. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. e. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. f. W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany wykonawca zostanie powiadomiony o terminie i sposobie podpisania umowy. g. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania ostatecznej propozycji cenowej. |