Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Pniówek ul. Krucza 18 43-251 Pawłowice powiat: pszczyński tel. 32 7564113, fax. 32 4762671, (+48) 71 787 35 34, tel. 32 756-2031, +48 32 756 2754 helpdesk@logintrade.net |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pawłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 7564113, fax |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie JSW S.A. KWK ,,Pniówek" 6. Lista produktów Lp.Nazwa produktu 1czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie JSW S.A. KWK ,,Pniówek" Dokument nr: PZ.260-101/24 Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji:05.04.2024 r. godz. 1000 Składanie ofert: 9. Terminy TERMIN SKŁADANIA ofert:28.03.2024 r. godz. 9.00 Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim poprzez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zamkniętej kopercie, z dopisanym numerem i nazwą aukcji, na adres: ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10. JSW SA KWK Pniówek, Miejsce i termin realizacji: Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.15. Termin dostawy/wykonania Termin wykonania całości zadania: sukcesywnie w okresie do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy Wymagania: 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.) Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 2031. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla- kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena IlośćJednostka miary 1Pakiet Uwagi8. Reguły Aukcja japońska Cena dotyczy całego kontraktu Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych oferentów. 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji (lub negocjacji) Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji (lub negocjacji). Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji (lub negocjacji). 14. Warunki płatności 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego, jednak nie częściej niż raz w miesiącu. Podstawą do wystawiania faktury będzie pozytywny protokół odbioru robót podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót na adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa Centrum Usług Wspólnych 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Armii Krajowej 56. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna. 17. Warunki udziału 1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. 2. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. 3. Dodatkowe wymagane dokumenty: a) Referencje lub inne dokumenty w zakresie przedmiotu umowy z ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert, na rzecz podmiotu dla którego wskazane powyżej prace były zrealizowane, potwierdzające, że zostały one zrealizowane należycie a także zawierające termin wykonania. b) Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: Pomoc techniczna dla uczestników aukcji: (+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów: Urszula Grabiec - tel. 32 756-2031, ugrabiec@pniowek.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Andrzej Pukowiec, +48 32 756 2754, apukowiec@pniowek.jsw.pl Piotr Kuś, +48 32 756 2548, pkus@pniowek.jsw.pl |