Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowej remontu odmulnika promieniowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Knurów-Szczygłowice ul. Dworcowa 1 44-190 Knurów powiat: gliwicki tel. 32 717 6011, tel.: 32 718 58 52 moleszczyk@jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 717 6011, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Aukcja Nr 75_2024_KSz (tryb postępowania - postępowanie do 100 tys. zł netto) Nazwa aukcji: Wykonanie dokumentacji projektowej remontu odmulnika promieniowego Dorra III w ZPMW JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Szczygłowice. 6. Lista produktów Lp. 1. Nazwa produktu Wykonanie dokumentacji projektowej remontu odmulnika promieniowego Dorra III w ZPMW JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Szczygłowice. Dokument nr: 75_2024_KSz Otwarcie ofert: Data i godz. rozpoczęcia licytacji: 10.04.2024 r. godz.: 12:00. Termin rozpoczęcia licytacji: 10.04.2024r. godz. 12:00. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 05.04.2024. r. do godz. 12:00. 4) Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji oraz nazwą aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190 Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 104. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: moleszczyk@jsw.pl. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 75_2024_KSz. - w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: moleszczyk@jsw.pl. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 75_2024_KSz. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania 1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. Wymagania: 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników JSW S.A. w KWK Knurów-Szczygłowice. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 5852. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: moleszczyk@jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: moleszczyk@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji Technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 8. Reguły Cena IlośćJednostka miary 1pakiet UwagiAukcja japońska Aukcja otwarta Aukcja zniżkowa Cena dotyczy całego kontraktu. Czas na decyzję (w sekundach): 60 9. Terminy 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców 11. Informacje o ofertach 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim. 5) Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 7) Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji. 14. Warunki płatności 1) Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3) Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów 4) Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - płatność nastąpi dwoma fakturami tj.: za wykonanie opracowania - pierwsza faktura, za przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanego opracowania na Zamawiającego (zgodnie z § 9 umowy) - druga faktura. 5) Protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego oraz Wykonawcy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktur za wykonane zadania.6) Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 17. Warunki udziału 1) Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. 2) Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o aukcji. 2. Wydruk aktualnych informacji z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę Spółki. W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Wykonawcy zagranicznego - wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. 3. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty: ? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami - skan pełnomocnictwa, ? w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Przed złożeniem oferty wykonawca winien odbyć wizję lokalną u Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu oraz godziny (w dni robocze, od godziny 8:00 do 13:00 pod nr tel.: 32 717 6817 lub 32 717 6574). Stosowny dokument (wzór dokumentu stanowi załącznik do niniejszych Wymagań technicznych) podpisany przez przedstawiciela Kopalni potwierdzający odbycie ww. wizji należy dołączyć do oferty. 3) Informacje dodatkowe: Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pismem lub drukiem czytelnym i trwałym. Oferta, jak i wszystkie załączniki do oferty przygotowane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, przeprowadzonym przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione doreprezentowania Wykonawcy. Wykonawcę wiąże w tym przypadku treść tłumaczenia, a nie oryginał w języku Wykonawcy. Wszystkie strony oferty, jak również wszystkie strony załączników należy kolejno ponumerować. Zaleca się, aby oferta posiadała spis treści z uwzględnieniem numeracji stron. Ofertę złożoną w formie pisemnej należy opracować i złożyć w sposób uporządkowany uniemożliwiający jej naruszenie (zszyta, zbindowana, złożona w skoroszycie itp.) oraz zabezpieczona w zamkniętej kopercie. Na kopercie Wykonawca umieszcza informacje: ,,Oferta do postępowania nr {nr postępowania} na {nazwa postepowania} - nie otwierać przed .....{dzień otwarcia ofert, godzina}" . Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę na końcu treści obejmującej ofertę. Jeżeli podpis jest nieczytelny musi być dodatkowo opatrzona pieczątką imienną lub drukowanym wyraźnym opisem obejmującym imię i nazwisko. Ofertę i wszystkie załączniki podpisują osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty - załączniki do oferty, opisane w ogłoszeniu Wykonawca składa w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca wskazuje w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny zostać oznaczone i umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie z napisem ,,Tajemnica Przedsiębiorstwa". Wykonawca związany jest ofertą minimum do dnia zakończenia procedury postępowania. 18. Prawa i obowiązki Zamawiającego 1) Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2) Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. 3) Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4) Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5) Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: moleszczyk@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6) Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 19. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania Techniczne. 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach --- 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówieniaZgodnie z Wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne --- Uwagi: 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. 6) Kryterium oceny- 100 % cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów: Monika Oleszczyk (KWK Knurów-Szczygłowice) nr tel.: 32 718 58 52, moleszczyk@jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych (KWK Knurów-Szczygłowice): Adam Materny, nr tel. 32 717 6011, amaterny@jsw.pl |