Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji ZRID w oparciu o załączoną koncepcje projektową wraz nadzorem autorskim |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zaręby Kościelne ul. Kowalska 14 07-323 Zaręby Kościelne powiat: ostrowski fax. 86 270 62 00, 86 276 31 30, tel. 86 270 60 04 wew. 10, 86 276 31 10 ugzar@zareby-kosc.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Zaręby Kościelne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax. 86 270 62 00, 8 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Zaręby Kościelne zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. opracowanie dokumentacji ZRID w oparciu o załączoną koncepcje projektową na zadanie pn. ,,Budowa drogi w miejscowości Pętkowo-Wielkie " wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji lub innych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie robót budowlanych, 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym przygotowanie oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na wykonanie rowu odwadniający pas drogowy inwestycji pn. ,,Budowa drogi w miejscowości Pętkowo-Wielkie " wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji lub innych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie robót budowlanych (w tym wykonanie projektów podziału nieruchomości). Opracowana dokumentacja projektowa musi: ? Zawierać wszystkie uzgodnienia, decyzje, oceny, opinie, badania i inne dokumenty niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę; ? Uwzględniać wykonanie niezbędnych robót towarzyszących wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych (projekty branżowe: branże), w tym przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi; ? Zawierać projekt docelowej organizacji ruchu (zmiany) oraz tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa, w tym projekt organizacji ruchu, zapewniały zachowania ciągłości ruchu samochodowego oraz pieszych w trakcie realizacji robót. ? Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również - w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości - nadzór autorski. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia i otrzymanego wynagrodzenia do min. 4 pobytów na budowie na wezwanie Zamawiającego. Przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru autorskiego na i poza terenem budowy (w wymiarze maksymalnie 4 godzin w ramachjednego pobytu) - jeżeli wynika to z potrzeb realizacji zadania; w takim przypadku za teren pełnienia nadzoru będzie uznawana siedziba Wykonawcy, Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i dostawcy materiałów, maszyn lub urządzeń. Każdy pobyt musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie (pisemne lub drogą elektroniczną) wynosić będzie maksymalnie trzy dni robocze, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. ? Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski zgodnie z warunkami określonymi w umowie, stosownie do art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych oraz wynikający z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów wynikłych na tle realizacji zadania. ? Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi gminnej klasy ,,D" w miejscowości Pętkowo Wielkie ? Zakres opracowania przyjęto w oparciu o wymagania aktualnych przepisów techniczno - budowlanych dla drogi klasy ,,D" w tym wymagania formalno - prawne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, decyzji ZRID Zestawienie zadań w ramach zapytania ofertowego przedstawiono w poniższej tabeli: L.p. Nazwa opracowania 1. Wypisy z ewidencji gruntów - dla działekJ.m. kpl. 3.Mapa do celów projektowychkpl. 4. 5.Koncepcja projektowa Konsultacje społeczne6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.Projekty podziału działek wywłaszczonych pod pas drogowy Operat wodnoprawny Materiały do uzgodnień geometrii drogi Projekt budowlany ( trzy części PZT, PAB i PT) Projekt organizacji ruchu Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Kosztorys inwestorski i przedmiar Wersja elektroniczna dokumentacji Wnioski i materiały do wydania decyzji ZRID kpl spotkanie kpl. kpl kpl. kpl. kpl. kpl. kpl. szt kpl Ilość 1 Inwestor posiada załączona do zapytania ofertowego Inwestor posiada załączona do zapytania ofertowego 1 Inwestor zlecił geodecie -nie obejmuje wycena - wszystkie zadania wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wymienione muszą stanowić spójny ciąg komunikacyjny i należy dla nich opracować wspólną dokumentację z podziałem na branże i odcinki; - dokumentację należy wykonać należycie, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, zasadami projektowania, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z wiedzą inżynierską. W przypadku zmiany przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy lub wejścia w życie nowych regulacji należy opracować poszczególne materiały i uzyskać decyzje według nowych unormowań prawnych.II.1.3) CPV: 71320000, 71242000 Dokument nr: RGK.271.0.3.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05.04.2024r. do godz. 10.30Po otwarciu ofert zostaną zamieszczone informacje na stronie internetowej z informacja z otwarcia. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 05.04.2024r. do godz. 10.00: - Urzędzie Gminy w Zarębach Kościelnych Ul. Kowalska 14 pok. Nr 8- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Zarębach Kościelnych Ul. Kowalska 14 lub drogą e-mailowa ma adres ugzar@zareby-kosc.pl Koperta winna zawierać zapis Oferta na ,,Budowa drogi w miejscowości Pętkowo- Wielkie", Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia wraz z uzyskaniem decyzji ZRID: Termin realizacji zamówienia wykonanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu wodnoprawnej oraz decyzji ZRID - do 30 listopada 2024r. Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych Wymagany termin płatności faktury min. 30 dni. Termin związania z ofertą 30 dni. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem poczty email. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Zamawiający poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej: Bogusława Małkińska ugzar@zareby-kosc.pl 3. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: a. nie podlega wykluczeniu; b. spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj. - posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, - posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia; - posiada zdolności techniczne lub zawodowe umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. 4. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Jedyną formą złożenia oferty jest forma pisemna. 2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze albo też ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 3) Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem załącznika nr 1 do zaproszenia 4) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5) Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną). 5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej - kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów: Najniższa cena=100% W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert 6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni 7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana w taki sam sposób w jaki opublikowane zostało niniejsze zaproszenie . 8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę wybrano. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania. 10. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia. W okresie trwania niniejszej procedury, tzn. od przekazania niniejszego zaproszenia do upływu terminu związania ofertą wykonawcom przysługuje w każdym czasie uprawnienie dotyczące poinformowania zamawiającego o niezgodnej czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, którą powinien wykonać . W takiej informacji wykonawca powinien podać który artykuł ustawy Pzp lub innego aktu prawnego został naruszony, w szczególności Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02). W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców. Zamawiający proceduje w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący. Uwagi: 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Gmina Zaręby Kościelne informuje, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Zaręby Kościelne jest Wójt Gminy Zaręby Kościelne ul. Kowalska 14, 07-323 Zaręby Kościelne. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@zareby-kosc.pl Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa: o prawo dostępu do danych osobowych, o prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe, o prawo do usunięcia danych - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO, o prawo ograniczenia przetwarzania - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, o prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO, o prawo do cofnięcia zgody - tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, o prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania. Kontakt: Sekretariat tel. 86 270 60 04 wew. 10, 86 276 31 10 fax. 86 270 62 00, 86 276 31 30 e-mail ugzar@post.pl Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty email pod adresem ugzar@zareby-kosc.pl Informacje dotyczące niniejszego postępowania można uzyskać pisząc na adres: Gmina Zaręby Kościelne, 07-323 Zaręby Kościelne, ul. Kowalska 14, NIP 7591624924 |