Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu podstawowego obiektów mostowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Lwówecki reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4 59-600 Lwówek Śląski powiat: lwówecki tel./fax 75 644 28 72 zdplwowek@zdp.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lwówek Śląski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax 75 644 28 7 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim zaprasza zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty cenowej na wykonanie przeglądu podstawowego obiektów mostowych na te- renie powiatu lwóweckiego w 2024 roku. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy realizującego na rzecz Zamawiają- cego usługę przeglądu podstawowego tj. okresowej kontroli rocznej 129 obiektów mosto- wych (mosty, wiadukty, estakady, kładki) w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu lwó- weckiego, w oparciu o art. 20 pkt 10 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2024.320) oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 z późn. zm.), pole- gającej na dokonaniu oceny i rejestracji aktualnego stanu technicznego obiektu, jak rów- nież określeniu warunków bezpiecznej eksploatacji oraz potrzeb i zakresu niezbędnych robót bieżącego utrzymania i remontów. Wykaz obiektów mostowych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. W ramach zadania Wykonawca dokona dokładnego sprawdzenia stanu technicznego wskazanych obiektów mostowych, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na stan bez- pieczeństwa ruchu drogowego, w tym dokona weryfikacji cech oraz wskaże usterki, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Przeglądem należy objąć również otoczenie obiektu, instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska oraz rejestracja zmian powstałych w czasie użytkowania. 3. W wyniku przeglądu Wykonawca obowiązany jest do określenia: 1) uszkodzeń obiektu, które mogą spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, 2) uszkodzeń obiektu, które mogą spowodować katastrofę budowlaną, 3) warunków bezpiecznego użytkowania obiektu, 4) uszkodzeń obiektu, które powinny zostać usunięte w ramach planu bieżącego utrzy- mania lub w trybie awaryjnym, 5) uszkodzeń instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, 6) uszkodzeń wyposażenia, 7) uszkodzeń zamocowań lub osłon urządzeń obcych, zagrażających bezpieczeństwu użyt- kowników drogi lub obiektowi inżynierskiemu, celem wezwania właścicieli tych urządzeń do przeprowadzenia kontroli i usunięcia uszkodzeń, 8) wykonania zaleceń z poprzedniego przeglądu, 9) potrzeby wykonania przeglądu rozszerzonego lub szczegółowego poza harmonogramem przeglądów, 10) potrzeby wykonania ekspertyzy stanu technicznego obiektu albo jego części. 4. W ramach zadania Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania przeglądu wszystkich obiektów mostowych w terenie zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz z uwzględnieniem obowiązujący przepisów, w tym instrukcji, 2) sporządzenia niezbędnej dokumentacji - protokoły, wykazy potrzeb, zbiorcze zestawie- nie, 3) wykona dokładnej dokumentacji fotograficznej - całego obiektu oraz podstawowych elementów obiektu takich jak płyta (góra oraz dół) podpory, balustrady, skrzydełka. 4) Zamawiający wymaga dokładnego sfotografowania każdego rodzaju ewentualnych uszkodzeń/zauważonych nieprawidłowości (min. 15 zdjęć na obiekt). Zdjęcia należy za- pisać na nośniku PENDRIVE/DVD/CD (zdjęcia muszą być ponumerowane i zapisane w odrębnych folderach dla danego obiektu), 5) dokonania odpowiednich wpisów w książkach obiektów mostowych, w tym w rozdziale III książki obiektu mostowego dokonać wpisu w zakresie robót wymagających bez- względnej naprawy. W przypadku braku takiej konieczności również dokonać stosow- nego wpisu. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z ,,Instrukcją przeprowadzania przeglądów podstawowych drogowych obiektów inżynierskich", stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 5. Zapisy zawarte w załączonym projekcie umowy są integralną częścią niniejszego zapytania i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty cenowej Rodzaj zamówienia (dostawa, usługa, robota budowlana): usługa. CPV: 71.63.14.50-9 Dokument nr: SI.221-9/24 Składanie ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024 r. do godz. 9:00. Miejsce składania: na adres skrzynki poczty elektronicznej: zdplwowek@zdp.com.pl Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przewidywany termin realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 30 paź- dziernika 2024 roku. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Realizacja zamówienia wyłączonego z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 z późn. zm.) dalej n.p.z.p o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1) o wartości do kwoty poniżej 130.000 zł netto w trybie badania rynku ofert. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w związku z ogłoszeniem upadłości lub likwi- dacją firmy; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projekto- wania w specjalności mostowej bez ograniczeń, należącą w czasie wykonywania kontroli do izby inżynierów budownictwa i legitymującą się odpowiednim zaświadczeniem wy- danym przez tę izbę. 2) Zamawiający dopuszcza również realizację zamówienia, przez osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie mostów, pod warunkiem posiadania przez tą osobę szkolenia w zakresie wykonywania przeglądów co najmniej podstawo- wych drogowych obiektów inżynierskich. 3) posiadają doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działal- ności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał na- leżycie co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie przeglądów podstawowych lub rozszerzonych obiektów mostowych. 3. Termin płatności - 30 dni. 3. Na ofertę składają się: 1) wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby reprezentujące Wykonawcę formularz ofertowy, 2) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospo- darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, 3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z kopią uprawnień i szkoleń oraz z zaświadczeniem o wpisie do izby inżynierów, 4) referencje lub inne dokumenty w celu potwierdzenia warunków doświadczenia, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, doku- ment ustawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, 6) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny. 4. Kopie dołączone do oferty muszą być potwierdzone przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. OCENA OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 1. Wykonawca przedstawi cenę oferty w sposób określony w formularzu ofertowym. 2. Podana cena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz umową. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: koszt (brutto) - znaczenie 100%. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną. 5. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy: 1) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, 2) oferta została złożona przez Wykonawcę (podmiot) nie spełniający warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu, 3) oferta została złożona po terminie składania ofert. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzu- ceniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawie- nia umowy regulujących współpracę tych Wykonawców. Kontakt: VIII. OSOBA WYZNACZONA DO KONTAKTÓW Tomasz Kuszpit - tel. (75) 644 28 72, zdplwowek@zdp.com.pl |