Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa rur, płaskowników, prętów oraz innych wyrobów ze stali wraz z usługą cięcia |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15 zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA rur, płaskowników, prętów oraz innych wyrobów ze stali wraz z usługą cięcia zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze nr ZP-29/NZ/2024/DD o udzjelenia zamówienia o wartości niższej niż 130 000,00 PLN, zgodnie z art. 2 ust 1 pkt.l Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 poz.1605 z późn.zm.) pn.: DOSTAWA rur, płaskowników, prętów oraz innych wyrobów ze stali wraz z usługą cięcia 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna DOSTAWA rur, płaskowników, prętów oraz innych wyrobów ze stali wraz z usługą cięcia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Formularz ofertowy nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć ma jedynie do porównania oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiany asortyment oraz ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego i wykraczać mogą poza zakres formularza ofertowego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy asortymentu wykraczającego poza zakres formularza ofertowego, wówczas Zamawiający zapłaci cenę obowiązującą w dniu zakupu, pomniejszoną o stały opust zaproponowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Opust jaki zaproponował Wykonawca nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że wysokość opustu byłaby korzystna dla Zamawiającego. 4. Zgłoszenie zapotrzebowania odbywać się będzie telefonicznie, e-mailem przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga by oferowany asortyment był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, by był fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach. Dostarczone materiały muszą posiadać aprobatę techniczną, wszelkie niezbędne atesty oraz spełniać wymogi wynikające z odpowiednich przepisów. Dokument nr: ZP-29/NZ/2024/DD Składanie ofert: 6. TERMIN SKŁADANIA ofert: 29.03.2024 r . godz. 11:00 8. Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl Miejsce i termin realizacji: 7. Termin realizacji zadania sukcesywnie od daty podpisania umowy do 31.12.2024r. Wymagania: 9. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: 1) kryterium: Łączna cena brutto - waga 80 %/ 80 pkt 2) kryterium: odległość w km od siedziby - waga 10% / 10 pkt 3) kryterium: czas realizacji od 24 do max 48h - waga 10%/ lOpkt Transport zamawianego asortymentu na plac składowy Zamawiającego pod adresem Al. Niepodległości 930 w Sopocie odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest podać odległość w km od miejsca wydania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot) - odległość należy podawać w kilometrach wyłącznie według wskazania: https://www.google.pl/maps/ - w opcji najkrótsza trasa). Odległość nie może mieć wartości 0 km i nie może przekraczać 20 km. 10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców) oraz zaświadczenia o nadaniu numeru NIP. 13. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę będzie obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia 14. Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia dokonywana będzie przez Zamawiającego na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura VAT aby mogła być uznana za prawidłowo wystawioną musi w swojej treści jako Zamawiającego wskazywać- Gminę Miasta Sopotu, z siedzibą ul. Kościuszki 25/27,81-704 Sopot NIP 585-14-11-941; REGON: 191675563;, faktura winna być dostarczona na adres Odbiorcy i musi w swojej treści jako Zamawiającego (Odbiorcę) wskazać tj.: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Al. Niepodległości 930,81-861 Sopot, pod rygorem uznania faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. |