Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż paneli fotowoltaicznych oraz zmiana źródła ogrzewania na źródło gazu ziemnego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Odrodzenie" ul. 22 Lipca 1807 12c 67-120 Kożuchów powiat: nowosolski telefon 607 262 223 pawelzwolski@wp.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Kożuchów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 607 262 223 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na zadania: 1. Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach zgodnie z załącznikiem A w Kożuchowie wraz z pompą ciepła - Hybrydowy system kotłowni OZE wspomagającymi przygotowanie C.W.U. 2. Zmiana źródła ogrzewania na źródło gazu ziemnego z ewentualnym wykorzystaniem węzłów cieplnych bądź prefabrykowanych, kontenerowych kotłowni gazowych zgodnie z załącznikiem A. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I. OPIS PRZEDMIOTU PRZETARGU OFERTOWEGO/ ZAMÓWIENIA 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Wykonanie audytu celem pozyskania dofinansowania na: 1.1. Grant OZE - 50% dofinansowania kosztów przedsięwzięcia na ofertę nr 1 (montaż) z wyłączeniem budynków przy ulicy Kościuszki 7,9,11. 1.2. Zmianę źródła ogrzewania (premia termomodernizacyjna) - 26% dofinansowania na ofertę nr 2 2. Wykonanie projektu na zadania nr 1 i nr 2 dla poszczególnych budynków zgodnie z załącznikiem nr A 3. Wykonanie prac wskazanych w zadaniu nr 1 i nr 2 na każdym z budynków wykazanym w załączniku nr A 2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: Postępowanie w sprawie niniejszego zamówienia prowadzone będzie na podstawie ogłoszenia ofertowego. Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Wykonawców. Składanie ofert: V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą wykonawcy i zamawiającego oraz nazwą zamówienia - osobiście, za pośrednictwem poczty lub gońca na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Odrodzenie" Ul. 22 Lipca 1807 12c, 67-120 Kożuchów do dnia 29-03-2024 r. do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: 3.3. Preferowany termin realizacji zamówienia do 31-10-2024 r. Wymagania: 3. WYMAGANIA PRAWNE I TECHNICZNE: 3.1. Preferowany okres gwarancji przedmiotu zamówienia od 60 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3.2. Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przedmiotu zamówienia na wartość nie mniejszą niż 2 mln zł na moment podpisania umowy. 3.4. Termin związania ofertą - 30 dni, licząc od terminu wyznaczonego do składania ofert. 3.5. Zamawiający w przypadku unieważnienia prowadzonego postępowania może przejść do negocjacji ceny oraz warunków realizacji umowy z wybranym przez siebie wykonawcą. 3.6. Wykonawca zapewni objęcie przez osobę o odpowiednich kwalifikacjach funkcję kierownika robót przy realizacji zadania. .7. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr A 3.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dopuszcza się tylko i wyłącznie udział we wszystkich zadaniach jednocześnie. 3.9. Dokumentacja projektowa do opracowania przez Wykonawcę w ramach niniejszego zadania: Zamawiający oczekuje wykonania dokumentacji projektowej i wykonawczej (format A4 wersja elektroniczna + papierowa). Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać m.in.: karty katalogowe, atesty, deklaracje podzespołów, procedurę weryfikacji poprawności działania systemu, procedurę postępowania w przypadku awarii, plan przeglądów, instrukcję eksploatacji i konserwacji systemu, raporty z badań i pomiarów instalacji. 3.10.Zamawiający zapewni inspektora nadzoru. 3.11.Wytyczne do przygotowania dokumentacji projektowej i wykonania: 1. Przygotowanie dokumentacji projektowej, która pozwoli na budowę Hybrydowego systemu OZE do przygotowania C.W.U zapewnienie energii elektrycznej na części wspólne jak i częściową, ewentualną odsprzedaż jej na podstawie Systemu rozliczenia - Prosument Lokatorski 2. Przygotowanie dokumentacji na zmianę źródła ogrzewania Dokumentacja wymieniona w pkt. 1 i 2 musi być spójna z zaakceptowanymi wytycznymi od BGK, tym samym ma dać możliwość spełnienia warunków postawionych przez BGK. Ponadto obie dokumentacje muszą być uzgodnione z wszelkimi niezbędnymi instytucjami administracji publicznej jak stanowi prawo. Dokumentacja projektowa, a następnie instalacja powinna być zgodna z: ? Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) ? Ustawa OZE ? Wytycznymi programu GRANT OZE, wraz z uwzględnieniem efektu ekonomicznego i ekologicznego. Dokumentacja dotycząca pkt 1. (OZE) musi być dostosowana do istniejącej instalacji elektrycznej, do włączenia projektowanej instalacji fotowoltaicznej, oraz zasilania projektowanej pompy ciepła i ręcznego sterowania grzałkami elektrycznymi. Dokumentacja dotycząca pkt 2. (zmiany źródła ogrzewania) będzie przygotowana zgodnie z wcześniej pozyskanymi przez oferenta warunkami przyłączenia instalacji gazowej z EWE na poszczególne budynki. Dokumentacja projektowa w części 1 jak i 2 będzie przewidywała integracje tych układów do zarządzania inteligentnego i efektywnego energią HMES. System ten powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby dawać możliwość generowania energii cieplnej z nowo powstałych źródeł w najbardziej ekonomiczny sposób, zarówno w czasie rzeczywistym, jak i w przyszłości. HMES powinien dawać możliwość automatycznego załączania źródła - silnika z uwzględnieniem priorytetu (algorytmu) zakupu najtańszego paliwa dostępnego w danym momencie na rynku. Ponadto oferent przygotuje możliwość opomiarowania i pozyskania z wykonanych systemów raporty efektu ekonomicznego, energetycznego i ekologicznego. 3.12.Wykonania prac budowlano montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji i odpowiednie organy jeśli będą tego wymagały przepisy prawa: a) Wykonanie wszelkich prac budowlanych obejmujących m.in.: przebicia, wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść instalacyjnych tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody przez przegrody budowlane, uszczelnienie przepustów w tym zachowanie stref pożarowych, wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. b) Pomiary kontrolne oraz uruchomienie i regulacja instalacji; wprowadzenie oznakowania w budynku zgodnie z wytycznymi normy PN-HD 60364-7-712; c) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; w okresie gwarancji Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami instalacji i wymianą niezbędnych jego elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. d) Każdorazowy przegląd /serwis wymieniony w pkt. 3.12 pkt. c wymaga ustalenia stawki z Wykonawcą. e) Podłączenie instalacji sanitarnej i elektrycznej w tym fotowoltaicznej oraz uruchomienie techniczne; sprawdzenie poprawności pracy w/w instalacji. II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy - do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo oraz odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Również wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenie oferenta powinny być podpisane. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej o których mowa w pkt wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty albo wpisał NIP lub nr KRS. 3. Oferta powinna zawierać: 3.1. ZAŁĄCZNIK NR 2 - formularz ofertowy - wypełniony 3.2. Aktualny odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie z CIEDG ważny 3 m-ce (jeśli nie jest możliwa do samodzielnego pobrania przez Zamawiającego ze strony www) 3.4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu nie starsze niż 1 miesiąc lub oświadczenie własne. 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji danego przedmiotu. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. III. INFORMACJE DOTYCZĄCE KRYTERIÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW 1. Oferent powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 2. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Wymaga się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej na budynku, na którym ma być przeprowadzona inwestycja. 5. W przetargu nie mogą uczestniczyć: 5.1. przedsiębiorca w stosunku do którego wszczęto postepowania upadłościowe, likwidacyjne lub układowe, 5.2. Przedsiębiorcy, które nie wywiązują się z płatności podatków i składek na ubezpieczenia społeczne. 6. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania, gdy: a) nie spełnia wymogów niniejszej instrukcji b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. IV. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: ? Cena ofertowa ? Referencje ? Gwarancja 2. W toku ocen ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 3. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta. 2. Zamawiający nie odpowiada za złożenie oferty w innym miejscu i terminie niż wskazany wyżej. VII. PROTESTY I ODWOŁANIA: 1. Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania procedura odwoławcza - przetarg ofertowy nie jest prowadzony w trybie ustawy o zamówieniach publicznych. 2. Oferentom nie przysługuje prawo odwołania się do decyzji komisji przetargowej. VIII. ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA: 1. Ogłoszenie wyników przetargu następuje po podjęciu decyzji przez Zarząd Spółdzielni. 2. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Oferentów o zakończeniu przetargu i jego wyniku. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4. Postępowanie zostanie zakończone podpisaniem umowy, którą draft został wysłany 5. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Kontakt: VI. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z OFERENTAMI: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan/i Paweł Zwolski e-mail: pawelzwolski@wp.pl, telefon 607 262 223 |